20090803

Dua etme başucumda dur yeter çiçek atma mezarıma gel yeter

Ölüyorum ey okuyucu diyerek yazıya net bir giriş yapmak istedim.Sanırım gıdamı zehirlemişler. Oysa ki pek çok batılı akademisyene göre ben gudretten doyan bir insanım.Çağdaş çevirisiyle ebruşallıdan hallice yemek yerim.Hoş kendisiyle yemeğe çıkmışlığım yok ama.Ulan çok az yerim yazıp kurtulsana dedi içimden bi ses.Neyse işte gudretten doyduğuma göre ve zehirlendiğime göre gudretten zehirlenmişim demektir.Doktora gitme prensibim olmadığından internetten bakıyım dedim.Öneri olarak hiç zehirlenmemek en iyisi demişler bu cümleyi okuyunca zehir beynime yayıldı.Çok kötü durumdayım. Eğer mide bulantısı buysa ve hamilelerin de midesi bulanıyorsa insan mozart doğuracağını bilse yine hamile kalmamalı bence.Hamile değilim yanlış anlaşılmasın da mantık yürütüyorum sadece.Ölürayak sosyolojiye,tıbba,piskolojiye bi faydam dokunsun.Ben ölürsem; asla godsy'nin nalları dikmeden evvel ki son yazısı türü haberlere inanmayın. Bu blogu ben kurdum,sizler yaşatın.

17 kişi karşıladı;:

dı best endı biiğst annovn 03 Ağustos, 2009 12:02  

bence gırtlağına parmak sokma suretiyle kendini parmaklasan kusabilirsin..bu işe yarayabilir.ama çok geç kaldıysan yapıcak birşey yok.

guguk kuşu 03 Ağustos, 2009 12:06  

en iyi öneri benden önce yapılmış bile. boşver hamile olmayışının tesellisi seni iyileştirir.
asıl sen bana nasıl bu kadar az yediğini öğret (napiim godsicim, arabın derdi kırmızı pabuç:)

cesetizleri 03 Ağustos, 2009 12:10  

şifre alayım.
Bir de şu gömleği gönder ilk iş headeri değiştirmek olurdu. Eskisi güzeldi be godsycim

bi dost 03 Ağustos, 2009 12:36  

ben bu headeri çok sevdim ya değiştirilmesin.

sen de yoğurt filan ye. filan yok, direk yoğurt ye yani.

BlahBlah 03 Ağustos, 2009 13:36  

senin yapcaaan godsyciiim, normal seyrini sürdürürken su alımını asla unutmaman. bir iki gün içinde geçmez veya dışkında kan-sarı-yeşil (herhangi biri) o zaman doktora görün. antibiyotik verir sana.

mideni yorma. şu bir iki gün boyunca haşlanmış patates ılık yoğurt ye. bir de hijyeni unutma. mümkünse wc sonrası bi ozon döküverin.

çok geçmiş olsun.

Godsyndrome 03 Ağustos, 2009 17:44  

dı best:demek geç kaldıysam yapacak bir şey yok,vatan sağolsun :D

gugukkuşu:Sabahları aç karnına bir bardak kola,öğlen yine aynısı akşam bi tabak yemek gece yine kola.

Cesetizleri:60708090100

bidost:üfleyerek yedim.

Blahblah:yanında olsaydım hemencecik geçiverirdi :D (abartmadım di mi?sanırım galiba biraz :D)

PoLLy 03 Ağustos, 2009 19:18  

yoğurt yedirirler, bi de kuyruğunu keserler.. ama bu insanlara yapılmaz tabii.. bilmem ki sana napsak?

guguk kuşu 03 Ağustos, 2009 21:33  

dnicem valla hem ben light kola içerim daha iyisinden olur:)
haaa buarada daha ölmemişsin sevindim, çünkü yazılarına bayılıyorum:)

Zeugma 03 Ağustos, 2009 23:08  

Godsy..Orda mısın? Yaşıyor musun ?
Bi ses ver yaa..
Merak ettirme sabaha kadar :((
Bol yoğurt yenir oğlum öyle durumlarda. Ailene neden söylemiyorsun keçi inatlı şey :((

Godsyndrome 03 Ağustos, 2009 23:11  

polly:kime yapıyolar bunu merak ettim :D

Gugukkuşu:teşekkür ederim :D

Zeugma:Abla sağol, yaşıyorum :D

Arka Sıra HANEDANI 04 Ağustos, 2009 01:35  

geçmiş olsun abi:D:D:D:D

koca karı ilacı söliim mi bikaç tane?D:D:D:D: yanlış anlaşılmasın ben koca karı diilim ama bana zamanında yapan olmuştu:D:D:D

cka

Godsyndrome 04 Ağustos, 2009 03:35  

Cem:sağolasın ,söyle söyle :D

BlahBlah 04 Ağustos, 2009 09:03  

yok abartmadın. neymiiiş; bir kadııın, mutfakta aşçııııı, yeri geldiğinde hastabakıcıııı. devamı yok bu sözün. uğraşma :)

Godsyndrome 04 Ağustos, 2009 11:11  

Blahblah: Mutfağı,salonu yok bu işin her yerde kraliçemsin ;)

Zeugma 05 Ağustos, 2009 00:26  

:)))))
Len Godsy, sahiden sarkıyorsun sen bu kıza yaa :))
BlahBlah kaçırma bu çocuğu :))
Ömrüne ömür katar :D

Godsyndrome 05 Ağustos, 2009 01:57  

Zeugma:ahh ablacım yine platonik takılıyorum galiba kesin :D

Zeugma 05 Ağustos, 2009 11:54  

Sen 1960'ların ruhunu taşıyan çocuksun. Başka türlüsünü düşünemem zaten :))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP