20090809

Ölsem vazgeçmem mimi

Günaydın ey okuyucu.Ben azcık biraz uyumuşum.Rüyamda şizofrendim lan(normalde şizofren değilimdir),ne zormuş şizofren olması.Yanımda bi adam var kimse görmüyor,sesim kısıldı millete dert anlatmaktan.Annem ağlıyor,bu çocuğun böyle olacağı belliydi diye.Zaten rahmetli dedeciğim oğlum keraat vakti uyuma delirirsin maazallah derdi de,inanmazdım adama neyse uyandım sonuç olarak.Bi dost mimlemiş beni vazgeçemediklerim neler konusunda, düşündüm taşındım.Bi halt bulamadım yaşarım ben abi her şeyden vazgeçebilirim.Bi hamamböceği gibi tutunabilirim hayata ama yine de bişeyler yazalım.

Ankara:Güzeldir,sakindir bilmem ne geyiği yapmayacağım.Ankara bir yana,dünyanın kalanı bi yanadır.Bambaşka bir şeydir.Bi kere geldim yaw gupguru türü cümlelere meze edilmemelidir.
Sigara:Şu an zaten gerek yok da yarın yolda 1 milyar dolar bulsam(çok attım)sağlıklı yaşamak için uğraşırdım yine de hiçbir şey sabah uyanınca bi(4) cigara tüttürmekten alıkoyamaz beni.
Coca-cola:İçinden babam çıksa içerim,tersten yazınca “bu godsy de mal mı ne” yazısı çıksa yine içerim.Bu kadarı yeterli sanırım.

Rakı:
Dünya ayık çekilmiyor, valla çekilmiyor. Rakı dışındakilere de içki denilmiyor zaten. Tamam işin suyunu da çıkarmamak gerek ama çakırkeyf olmak lazım,mümkünse her zaman.
Komedi:Vazgeçmem abi.Ne diyor bi türk evliyası: yer gök komedi üzerine kurulmuştur. Tanrı da komik mesela;kemalinin güzelliğinin bilinmesini istemiş insanı yaratmış.Bu kadar masrafa ne lüzum vardı müdür.Gel de gülme.
Vazgeçemediklerim bunlar sanırım.Şimdi kimi mimlesek diye düşünüyorum.Doris hanımı , düşlerimin gerçeği’ni,dı best endı…diye giden dünyanın en uzun ikinci ismine sahip şahsını mimliyorum.Yazarlarsa ne alağğ, ayrıca isteyen olursa paslarız.

13 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 09 Ağustos, 2009 20:39  

haklısın be godsi ankara güzeldir. tam 17 yılım orda geçti. özledim bak şimdi.

dı best endı biiğst annovn 09 Ağustos, 2009 20:51  

ahaha bana kısaca annovn diyebilirsiniz godsy beyciğim darılmam gücenmem =D

dı best endı biiğst annovn 09 Ağustos, 2009 21:03  

bide bana 'mim'i anlat.hayallerimdeki kadar güzel mi?o da beni benim onu sevdiğim kadar sever mi? mim ne ki?mim benim bildiğim agresif bişey.ama hiç agresif görünmüyor bu yazıda.

Godsyndrome 09 Ağustos, 2009 21:10  

guguk kuşu:konya da hiç çekilmez bea :D

Dı best ya da annovn:Sen de yazıyon işte vazgeçemediklerin nelerdir. Mim budur biri seni mimler bi konuda o konuyla ilgili yazarsın antin kuntin bişey bi numarası yok :D

dı best endı biiğst annovn 09 Ağustos, 2009 21:13  

aa güzelmiş.şimdi daha iyi anlıyorum.aydınlandım.mime puanım 9. böylelikle bir numarası oluyor ve level atlıyor.lalala

guguk kuşu 09 Ağustos, 2009 22:03  

gece gece damarıma niye basıyonki

bi dost 09 Ağustos, 2009 22:51  

sigarayı bırakan herkesin, "nefes alabilmek ne güzel nimetmiş, amanın şu elma da pek bir lezizmiş, yemeklerin tadını almaya başladım meğer benim hanım çok da hamaratmış" nev'inden sözlerine şahit olmuş bir insan olaraktan,

.....

cümleyi bağlayamadığımı farkettiysen bile çaktırma. lütfen yoksa çok kırılırım. sağol mimime cevap verdiğin için. ben gidiyorum gözüme soğan kaççak böğğğhhüüüü:'(

BigaripWomen 09 Ağustos, 2009 23:09  

Ankara ankara güzel ankara :)
Herkese yaşadığı yer güzel gelir godsyndrome..Yoksa Ankara'da ne var diye sorasım gelir ama sormayacağım rahat ol.Ankara'yı yermiyorum haşa ynlış anlaşılıp küfür yemek istemem ona göre:Pp

Unknown 10 Ağustos, 2009 09:03  

ben o listede yalnızca sigara rakı cola ve komediyi gördüm :Pp
algıda seçiciyim müdür :D

DORİS 10 Ağustos, 2009 11:37  

yazarız müdür ne demek, sen istedikten sonra:)))
/teşekkür ederim:) /
antalya diye başlayayım ben de:))
ama sen gerçekten anormalsin, şizofren nasıl gördün rüyanda. millet yılangörür, uçar ,yabancı biri tarafından kovalanır...
azcık normal ol:))

Iðunn 11 Ağustos, 2009 00:23  

"nefes alıp vermek ZORUNDA olduğun bir kent " olmasının dışında hic bir özelliği olmayan bir kent Ankara. Çekip gitme lüksünün bulunmadığı bir yer. Ölmesen, vazgeçebilsen ardına bakmadan gideceğin yer.
Şizofren olmak zor değildir olsan zor gelmez. Yanında bi adam olsa kimse görmese millete dert anlatma derdin kalmaz. Hamamböceği benzetmen kusursuz, "mış gibi" yapmasan rüyaların çıkacak.

Godsyndrome 11 Ağustos, 2009 00:29  

swap: bak headerın hemen altındaki linklerde tarihçe var oraya gir prospektüs kısmı var orayı oku. Yorma beni.

Buraksem 16 Ağustos, 2009 02:14  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP