20090810

Mimler Derya Olmuş ben de bir sandal...

Serzeniş bey beni mimleyecekti henüz mimlemedi malum iletişim çağındayız herşey çok hızlı. Mimlenmeden yazıyorum o kadar yani.Bazı sorular sorulmuş efenim cevabı istenmiş.Buyrun buradan;

Neden blog yazarsınız?
Parasızlıktan hacı.Güzel bi eşim,daha güzel bi sevgilim, mesleğinde hızla yükselmek isteyen bir sekreterim olsaydı. Blogla falan uğraşmazdım.Hiç işim olmazdı.

Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Tam da benlik bir soru.Gülmek lan -ki gülünce gözlerimin içi güler,kendini benden alamazsın.

Şu an için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
Demir Bükey'den ileri sürüş taktikleri almak desem kimse inanmaz.Ne desem valla bilemedim.
Hayalim yok benim.

Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey?
Sünnet olmak-okumayı yazmayı sökmek-sigaraya başlamak.

Mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir ?
Mutfak nerden çıktı ki şimdi,kimseyle mutfakta yiyişmedim ben nesini sevicem.Hazır sofraya kurulmak olur verebilceğim tek cevap.

En sevdiğiniz üç yemek ?
Tokat kebabı-Patates Kızartması-portakallı ördek(bir yiyebilsem,severim)

Giyim konusunda abarttığınız eşya ?
Kefen bezi görünce kendimi tutamayıp alıyorum.Yok lan pek abarttığım bişey yok.Tek takıntım saat.Onu da giyimden sayarsan...

Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz ?
Şişşş sen ordaki salak olan derdim heralde ama bildiğim kadarıyla çocuğum yok.

Sizi anlatan bir resim?
Aha işte üste koydum aynı ben.Kesinlikle beni anlatıyor.

İsteyen alsın yazsın bi de böyle yazınca kimsenin alıp yazmadığını farkedeli epey oluyor.

6 kişi karşıladı;:

DORİS 10 Ağustos, 2009 17:26  

neden blog yazardınız sorusunun cevabı muhteşem, bulursam elerini öpeceğim senin...:))))

bi dost 10 Ağustos, 2009 18:19  

doris bulursa ellerini öpecekmiş, ben öyle yapmam paso espri patlatırım (ordan burdan arakladıklarımı). güzel gülen adamlara hastayız ulan. amanın çok etkilendim oy oy. hadi kaçtım.

godsyndrome 10 Ağustos, 2009 21:43  

Doris: Bunda senin de suçun var,yaptığın büyüler tutsaydı böyle olmayacaktı :D

Bi dost:Hemen inanıyosun,ben kim güzel gülmek kim :D

bi dost 10 Ağustos, 2009 21:59  

hee çok. hınn da. hiç inanmadım ki. güzel gülüyosun işte güüleeç güüleeeç! gülseenee gülseenee!

(işte bu yorumla aklımın dibini göstermiş, kendimden nefret ettirmiş bulunuyorum. ama sakın öylesin böylrsin deme, ayyyna tutarım sana aynaa:P)

off çok fena ya :D

Serzeniş Meraklısı 10 Ağustos, 2009 22:54  

sünnet olmak niye ki, haydi herşey bir yana... :Pp resmen canımızdan can kopardılar anasını satiym... :D

godsyndrome 11 Ağustos, 2009 00:08  

bi dost: :D

Seme:bi ara açıklarım müdür sana :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP