20090808

Ba(Ş)lık


Beyaz: Anneeee, yıkamadan yeme karnın ağrır gerçeği etler için mi geçerliydi,meyvaağlar için mi? Deseydim telefon kapanırdı büyük ihtimal ve sanırım puding dışında hiçbir yemeği yapmayı beceremeyeceğim. O yemek sayılmaz diye artistlik yapmayın yenilebilen her şey yemektir.Yine de yenilebiliyor diye her şey yenilmemelidir.Bu yüzden nefsime uymadım,şeytana bi sus müdür diyerek ton balığı yedim.Ben artık daha az acımasız biriydim hatta merhametli bile sayılırdım.


Siyah:Aldım balığı karşıma ona okyanusu anlattım.Hedefin olsun dedim,ulan leğenin içindeyim ne hedefi dedi,olsun dedim.Pozitif ol dedim.Sen balıksın, titre ve kendine gel dedim. Balık havaya girmişti.Ankara okyanusa yakın mı dedi,ölçmedim dedim. Peki bu şehirde bir deniz var mı dedi,öyle olsaydı bu şehrin ismine çok ayıp olurdu dedim.En azından şehrin ortasından sen gibi geçen bişey var mı diye sordu? Ben gibi derken ne demek istiyorsun lan dedim.Öyle değil Paris’teki sen gibi dedi.Haa dedim,yok dedim.EEE dedi balık ve galiba sinirleniyordu.İnanmak dedim başarmanın dedim yarısıdır dedim.Hadi lan ordan manasında bir küfür etti balık. Ben de sinirlendim, balık olmayı kabullenenler leğende yaşamaktan şikayet etmesin o zaman dedim.Güldü balık.

Kırmızı:Çok sarhoştum ve de dolap boştu.Yiyeceklerin pişmesi gerektiğini bilmeyecek kadar uzaktım hayata.Balığımı yemek istedim.Tüm anılarımız bende kalırdı böylece.Balık, onu yemek istediğimi bilse de birazdan bunu unutacaktı.Balık yiyemedikleri için hafızaları zayıf değildi aslında bu melunların, sadece fazla umursuzlardı. Sarhoştum ama balığın benim olmadığını bilmeyecek kadar değildim elbet.Balığı sahibine bıraktım. Gittim.

Gri:Burdan kaçmak istiyorum dedi balık.Tünel kaz dedim.Aman ne komik yavşama lan hemen, ben hüzünlü bi balığım dedi.Peki nereye kaçmak istiyorsun diye sordum. Rakı şişesini işaret etti.Oysa rakı şişeleri artık bilyeliydi.Ama o bu gerçeği hiç öğrenmemeliydi.Mazallah solungaçlarını tutup intihar edebilirdi.Rakı benim oğlum dedim.Benden nefret etti balık ve aslında sevmesi gerektiğini hiç bilmeyecekti.

Mavi:Hem canı sıkılıyor hem de yazmayı seviyor olduğu için yazabilir insan.Yine de yazıldı diye her şey okunmamalıdır.

8 kişi karşıladı;:

Ateş Böceği 08 Ağustos, 2009 13:42  

Yazıldı diye herşeyokunmamaı evet ama bunu okumakiyi geldi hiç balıkla konuşan arkadaşım olmamıştı .Bak iki yorum yazdım diye seni arkadaş tutum kendime :):)

DORİS 08 Ağustos, 2009 15:49  

oglum, süper yazıyorsun..
valla bak, ama içip mi yapıyorsun anlamdım bu işi:))))

bi dost 08 Ağustos, 2009 17:25  

hangi bir cümlene yorum yapayım bilemedim. nası bi delisiiinnnn:))) ölmek istiyorum ya, bu kadarına tahammül edemiyorum, hayat vuruyo bi de sen vuruyosun yapma bunu.. yeteneğinle dövme insanı:)

Kaynama Noktası 08 Ağustos, 2009 19:22  

Hepimiz balığız :/
Böyle.

Adsız 08 Ağustos, 2009 20:23  

hafız valla benden önce arkadaşlar gereken yorumları yapmışlar. sen cümleler arası bağlantıyı güzel kuruyorsun. normal seyrinde giderken bir cümle, aniden karşı şeride geçiyorsun. ama kazayı yapan sen değilsin, seni okuyanlar.

bu yorum da bi acayip oldu gerçi.

Godsyndrome 09 Ağustos, 2009 01:52  

Ateşböceği:Balık ne ki bazen kendi kendime bile konuşuyorum ben, iki yorum arkadaş olmak için yeterli :D

Doris:2 kadehcik, sahne heyecanımı alsın diye demek isterdim ama ayığım genelde.

bi dost:ne yeteneği müdür bea :D

stresella:ama işte kimi köpekbalığı kimi capon...

rectoa:anladım demek istediğini müdür içini ferah tut, eyvallah :D

emordnysdog 14 Eylül, 2010 21:46  

"Benden nefret etti balık ve aslında sevmesi gerektiğini hiç bilmeyecekti"

bi dost 30 Temmuz, 2011 21:17  

2 sene geçmiş hala hatırlıyorum yazıyı bak. ne büyük bi godsysin sen..

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP