20090810

Tarih aydınlansın

Sezarın öldürülmesinde kafamı kurcalayan tek şey Brütüsün cinsiyeti.Eğer cidden böyle bir olay olmuşsa, brütüs kesinlikle kadın olmalı.Dünya gözüyle şu bloga da ciddi bişey yazdım,başım göğe erdi. Bir de özlü söz etmek isterim."Sana pozitif ayrımcılığın yolları,bana kurşunlar"

11 kişi karşıladı;:

Düşlerimin Gerçeği 10 Ağustos, 2009 23:21  

Brütüsün kadın olduğunu sana düşündüren ne acaba? Kurşuna hazır ol ona göre cevabını ver..(Açıktan tehdit(: )

Iðunn 10 Ağustos, 2009 23:57  

zor tabi başladıktan sonra her gün aykırı bir şeyler bulup yazmak iş
bürütüs'e kadar gelip büyür.Kadın mı erker mi diye düşündüğünü zannettirirsin elbet.

Godsyndrome 11 Ağustos, 2009 00:11  

Düşlerimin Gerçeği:Bizzat kadınlar :D

swap:Tarzın blogun sloganına çok uyuyor :D

Iðunn 11 Ağustos, 2009 00:29  

bu benim tarzımla değil senin aydınlanma çağınla ilgili

Godsyndrome 11 Ağustos, 2009 00:31  

tekrar söyleyeyim hemen blogun üstünde tarihçeye gir,prospektüsü oku

Iðunn 11 Ağustos, 2009 00:35  

hakaret ettiğimi düşünüyorsun ama etmiyorum.
AYrıca prospektüslerin çoğu zaman "Her ihtimale karşı " yasal zorululuklardan yazıldıklarını biliyorsun değil mi? Ciddiye alsakdık ilaç kullanamazdık.

Godsyndrome 11 Ağustos, 2009 00:46  

ilk yorumunda "düşündüğünü zannettirirsin demişsin" yani düşünmüyorum ama öyle zannettiriyorum ve sen de benim düşüncelerimi okuyorsun sanırım.İkinci yorumunda benim aydınlanma çağımla ilgili olduğunu iddia etmişsin bak bundan da haberim yoktu. Beğenmiyorsan okuma dedim sana oralı da olmuyorsun. Kendi profilin kapalı,ilk kez yorum yapıyorsun ki bilmişlikten hazetmem bolca bunu da yapmışsın.Okuyup okumama işine karışmam ama sana son bir yorum hakkı daha veriyorum. İstediğini söyle sonraki yorumlarını yayınlamayacağım.Dediğim gibi beğenmiyorsan okuma herkes mutlu olsun.

Iðunn 11 Ağustos, 2009 01:03  

tesadüf -rastlantı ve zorunluluk- eseri buldum seni. Beğendim ki okudum. ama sen benim yorumlarımı beğenmedin. bu blog işlerinden de çok anlamam profilim kapalı ne demek onu bilmiyorum. nasıl açılır onu da bilmiyorum. Bundan gayri yazmam. BÖYLE MUTLU OLUNACAKSA OLALIM HADİ.

BlahBlah 11 Ağustos, 2009 09:00  

hım, kadın olmadığına eminim, kadın öldürmez, süründürür. öldür beni diye yalvarırsın. nihohaha! :)

Godsyndrome 11 Ağustos, 2009 11:44  

Blahblah:Bak bu çok mantıklı bir iddia :D

Zeugma 11 Ağustos, 2009 22:05  

Ahahaa:))
Özlü sözü kaçırmışım ben yaa :))
Çok güzel yine..Sık sık yap bunu Godsy :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP