20090813

Kolonya

Anlıyorsun,anlamak yetmiyor.Boş veriyorsun, boş vermek kesmiyor.Başlıyorsun, sürmüyor. Bırakıyorsun, bitmiyor.Faul bekliyorsun,hakem devam kararı veriyor. İçiyorsun ama hiç bir alkol beynini kusmana imkan vermiyor.Yazayım desen, anlatamıyorsun. Anlatsan,anlaşılmıyor. Bir yerde bi yanlış var biliyorsun,yanlışı da buluyorsun ama düzelmiyor. Sabah uyanıyorsun gözlerinin önünde sarı bir ışık.Bundan sonra, durman gereken kırmızı mı yanacak yoksa geçmen gereken yeşil mi tahmin edemiyorsun.Zaten hiçbiri olmuyor.Sabit sarı bir ışık ve sen hem salak hem gece hem tavşan olmanın talihsizliğinde mal gibi kalıyorsun.Sürekli yeni değişkenler giriyor işin içine ve sen; kompozisyonum iyiydi benim, denklemlerden çakozlamam diyemiyorsun. Oysa hayat daha komplike denklemlerden de anlıyor,kompozisyonu da hallice.80 yaşındayım ama yapacak çok işim var diyen adamlar görüyorsun bazen.Bunama teşhisi koyyorsun.Asıl bunayan sensin diyor vicdan azabın, siktirlan deyip susturuyorsun.Sabır,kader,olur,geçer,boşver diye bir ağız dolusu laf duyyorsun. Doğmayacak çocuklarına isim olarak bunları seçiyorsun. Artık içki keyif vermiyor çünkü bir an evvel sarhoş olayım diye öküz gibi içiyorsun ve ancak 5 saat sonra kafan dönmeye başlıyor.Artık o kadar bıkıyorsun ki bu kısır döngüden,dertlerini becayiş yapmak istiyorsun.Al bunları müdür yenilerini ver,ortam değişsin diyorsun.Tamam kadir bi mevla beklemiyorsun zaten ama delikadire de gerek yok be hacım diyemeden edemiyor insan. Yine de herşeyin sonunda uzun,derin,bitmez,tükenmez bir sessizlikten başka bir şey yok elinde. E yatalım bari'yle bitip,bugün bişey mi yapıcaz sanki ile başlayan günler.Yine de bazı bazı ama'lar ve de şükretlanipne nidaları çıkıyor karşına ve sanki dünyaya yeni inmiş ya da iner inmez incinmiş bir yabancı saflığında soruyorsun.Gidemiyorsan eğer bacağının olması şükür sayılır mı ki? Sen de az çakal değilsin aslında bu soruya cevap vermeyeceklerini biliyorsun.Ne zaman fetva istesen şeyhülislamlıktan bezirganlığa geçer insanlar.Bunu bana rüyamda seyyidina ali söyledi.Adını veren hazretle karıştırılmasa bari.Neyse işte senin badem ağacını budamışlar müdür dedim.Beklediğin bişey yoksa beklemek acizliktir dedi.Yediler'e al beni dedim referans istedi.Kırklara kabul et dedim.CV'ni bırak ben seni ararım dedi.Onunla da geçinemedik yani. Son belki'yi de bitirdim böylece.Yine gereksiz bir yazı,yine bulanık bir gece.E yatalım bari.

10 kişi karşıladı;:

bi dost 13 Ağustos, 2009 08:42  

bugün bişey mi yapıcaz sanki? :p öf sulandırdım bak. ama çok katıydı bu yazı da, ben napıyım? çıkmazda olmak ya da öyle hissetmek çok beter. becayişin ne olduğunu bilmemek de. (tdk'ya baktıktan sonra doğru tahmin ettiğini görmek güzel gerçi, neyse) hepsi bi yana, bu kadar umutsuz olmak çok kötü. umudu nerden bulayım diye cevap vermek daha kötü ama. yeşil bi ışık dilerim.

o değil de.. ıyyy ne kötü bi yazı olmuş bu! (çemkirik bidost vol.2)

BlahBlah 13 Ağustos, 2009 08:56  

"Gidemiyorsan eğer bacağının olması şükür sayılır mı ki?"

oha yani. sabah sabah neydi o öyle?

semmy 13 Ağustos, 2009 10:51  

çıkmaz bir sokak burası... godsy geri dön... er ya da geç varacaksın nasılsa...

_zAhİr_ 13 Ağustos, 2009 11:43  

"İçiyorsun ama hiç bir alkol beynini kusmana imkan vermiyor " çok güzel cümle bu müdür,çalayım mı bazen bazen ??? cv bırakayım sen beni ara :D

guguk kuşu 13 Ağustos, 2009 12:43  

Sevgili Tanrım,
Sen bu Godsi kuluna nasıl bir düşünme mekanizması bahçettin? nasıl bir anlatım yeteneği verdin, hadi ona verdin de niye bana da accık vermedin. Tanrım, sen takma bu Godsi kulunu, bir yüreciği var, kimseler bilmez (e herhalde sen bilirsin) şunun aklını bi başına getir, tepeden bir koca taş mı düşürcen tepesine artık bilmem ama şunun muhteşem bir yazar olduğunu anlamasına izin ver artık ne olur.Görüşmek dileği ile.
İmza: godsiden hallice guguk kulun.

Godsyndrome 13 Ağustos, 2009 14:59  

Bi dost:ıyy ne kötü demek yetmez daha organize çemkirmen lazım :D

Blahblah:ama ben yazarken geceydi :)

Semmy:Nereye varıcam ki?

Zahir:Hepsi senin olsun müdür ama sen daha güzellerini yazıyorsun nasılsa :)

Gugukkuşu:Sizinki iltifatı geçti efendim mübalağ ediyorsunuz :)

Arka Sıra HANEDANI 13 Ağustos, 2009 20:09  

abicim şükür mükür, önemli olan şu. bize bu hayatta mutlu olacağımızı kim garanti etti ki? önce cehenneme gidip sonra cennete gitmeyeceğimiz ne malum? belki cehennnem burası işte.yani sorgulamak saçma.çünkü hayat saçma.yani mana beklemek gerektiğini bize öğreten güdülerimiz suçlu aslında.sadece etrafındaki insanlarla karşılaştırma yapan bilincimizi yok etmek sorunu çözüyor.3 vrip 5 alan bu hayata, hayat güzeldir demek komik.saçmaladım ama affet.

brk

guguk kuşu 13 Ağustos, 2009 20:27  

bi güm başına taş yağacak taş

guguk kuşu 13 Ağustos, 2009 20:27  

bi güm başına taş yağacak taş

Godsyndrome 14 Ağustos, 2009 01:42  

Burak:Seninki daha da umutsuz bir bakış açısı :D

Gugukkuşu:Kısmet :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP