20090812

Çerez

Şimdi ben apartman yöneticisinin oğluyum ya ve yönetici de fizanda, pimapen sinekliği yaptırıyor ya acaba diyorum apartman kapısına “Aidatlarda damping, erken ödeme yapanlara %50’lere varan indirim desem?? Ne güzel olur lan.

Geçende fotosunu gördüğünüz balık emanet bizde.Eşşek gibiydi geldiğinde bi diyet listesi hazırladım ve şimdi delikanlılığa adımını atmış bir hamsi kadar fit.

Garibanlık kötü arkadaş.Bu zamana kadar hiç halimizi hatırımızı sormuyordu Windows. Microsoft Office yükledik ya şimdi hergün güncelleştirme.Bu dünya böyle işte ye kürküm ye. Worde gerek yok güzelim,yeni metin belgesiyle de yaşayabilirim.

Dünyanın en güzel wallpaperına sahibim diye seviniyordum.Hala da seviniyorum ama yine de masaüstüne her dönüşümde içimde bir cız,kadere bi isyan,atarlı bir kurtuluş bebesi tavrı, akabinde gelen Kamuran Akkor unutursun biliyorum. “Bana ‘Keşke’nin resmini çizebilir misin….” Görüyosunuz bunu diyecek bi arkadaşım bile yok.Üşenmedi TSK, hepsini tek tek topladı.

Senin araban namaz kılıyo mu benim ki clio diye msn iletisi olan insan gördüm. Hem de benim arkadaşım.Beni değnekle kovalayacağını bilmesem hemen mahallenin imamına koşup, günah çıkartıcam.Boşuna değilmiş bana arkadaşını söyle geyiği.

Hiçbir zaman elektrik alamadım senden Banu Güven bana sorarsan forza Gülay Özlem. (boşuna beklemeyin link vermem)

Bir kızılcık şerbetinin daha sonuna geldik.


N’olur bu kadar güzel olma.Hem bu kadar güzel olup,hem karşıma çıkma.Dikme gözlerini her akşamüstü.Son bir cümle kaldı,al git.Beni daha fazla yorma.(dördüncü maddenin zekatı)

7 kişi karşıladı;:

bi dost 13 Ağustos, 2009 00:15  

tsk topladı diyince, ilk başta ergenekon geldi aklıma.. neyse sonra anladım hohh :P

abi bu ne biçim yazı allassen? şamdan girip bağdattan (ya da beyrut emin değilim) çıkmışsın? bi volpeypır diyon, bi cami imamı.. bi garibanım diyon, bi reno kıliyo.. bi banu diyon, bi kamuran.. derdin ne onu söylesene? hırrr! (en iyi çemkirme efekti buydu..)

¢ido$ 13 Ağustos, 2009 00:15  

Hahaha delikanlılığa adım atan hamsi :)) Albino hamsi öğrenci takasından sonra duyduğum en komik şeydi kesinlikle :))

Ek olarak, Banu Güven'den elektrik almayan ilk erkek sensin bildiğim :))

Godsyndrome 13 Ağustos, 2009 00:28  

Bi dost:Ha şöyle çemkir işte. ayrıca düzgün takip et ergenekonda tsk toplamıyor,toplanıyor :)

Cidoş:Valla ısınamadım banu benlik değil.Hatta anlamıyorum ölüp bitenleri,gayet normal bi kadın işte :)

bi dost 13 Ağustos, 2009 00:42  

elime yüzme gözüme burnuma bulaştırdım:(

BlahBlah 13 Ağustos, 2009 08:54  

kim o güzeeeel? isteyelim mi sana?

_zAhİr_ 13 Ağustos, 2009 11:47  

ohaaa banu dediğin annen yaşında :)

Godsyndrome 13 Ağustos, 2009 15:00  

Blahblah:İsteyelim de vermezler o daha iyilerina layik ühühühü :)

Zahir:Abartma müdür,ayrıca banu da gözüm yok işte :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP