20090814

SEME YA DA SERZENİŞ MERAKLISI

+Bugünkü başlığımız nam-ı değer SEME bir diğer adıyla Serzeniş Meraklısı.Hani şu bal gözlüsüne aşık olan,aşık oldukça daha çok yazan, yazdıkça daha çok aşık olan Alpay Bey. Bugün başlığımız o olsun,başlık bulma sorunu da böyle son bulsun dedik.Yarın ki talihli siz olabilirsinizdir.

+Böyle iddialı bir giriş yaptık ama yazacak bir şey de yok yani.

+Twitter’da murat bardakçıyı takibe aldım.Tuttu o da beni takibe aldı.Utanıyorum şaklabanlık yapmaya,bişey yazamıyorum lan.Sanki adam beni okuyacakmış gibi garip bi psikoza girdim.

+Benim de kürt açılımı hakkında yazasım var.Babam siyasete girmeyeceksin oğlum demişti o yüzden yazamıyorum.Bunu da ciddiye almayın da.Bazı okuyucularım korkutuyor beni çünkü.

+Açılım falan demişken.Ece Temelkuran ve Nuray Mert.Hayranım size.

+Ben blog aramalarını yazmıyorum ama buradan ece erkene seslenebilirim.Bacım hemen git marka ol.Ece erken nacakları(bacak demeye çalışıyor sanırım)ece erken sigara,ece erken bilmem ne.Bu nedir ya?

+Sanal ortamda gazete okurken pattadanak sayfa yenileniyor ya,basıyorum kalayı.

+Daha yazıcaktım ama imam yat dedi.Sabah ezanını duydun mu yatıcaksın.Onu bilir onu söylerim.

15 kişi karşıladı;:

DORİS 14 Ağustos, 2009 07:00  

seni korkutan okuyucularından mıyım:)))
garip bir zevk zuydum böyle oldugunu varsayınca:)))

BlahBlah 14 Ağustos, 2009 08:49  

ya o sayfa yenilenmesi...

gazeteyi elimden almışlar gibin hissediyorum!

PoLLy 14 Ağustos, 2009 08:53  

SeMe'yi severek okuyoruz :D

ece temelkuran'a ben de hastayım, nuray mert'i severim...

murat bardakçı'dan, ben olsam ben de tırsardım :D
bak ben emre aköz'den de tırsardım, ne yalan söliim :D

o zaman ooldu.. iyi günner..

Üfürükten Prenses 14 Ağustos, 2009 09:31  

Yarın ki başlık ben olmak istiyorum..

Sonracığıma sayfa yenilendiği zaman bende küfür-günah gidiyorum.en çok vatan ve milliyet'te oluyor bu uyuz durum.

Sonracığıma ece temelkuran demişsin ,zaten kürt açılımı düşünceni yazmaya gerek kalmamış şekerim :)

Nina Noctis 14 Ağustos, 2009 12:50  

Emin ol Murat Bardakçi seni olduğun gibi seviyordur.. :D

Godsyndrome 14 Ağustos, 2009 13:48  

Doris:Hayır sen onlardan değilsin, okuduğunu anlıyorsun :D

Blahblah:Aynen :)

Polly:Bana o adamın adını söyleme midem bulanıyor.

Ü.Prenses:Bakalım kısmet,evet vatan bu konuda birinci, açılımla ilgili düşüncelerim konusunda o kadar emin olma:D

Nina Noctis:İnşallah :D

Godsyndrome 14 Ağustos, 2009 14:17  

ZEUGMA:Günün 15 saati çalışan bir adam beni okumaz da ben gerildim işte :D

bi dost 14 Ağustos, 2009 14:57  

başlık hariç herşey güzel :P

nuray mert oo yee. mert kadın, severiz.

seni korkutan kim? kürt açılımıyla ilgili konuşanlardan biri olarak üstüme alındım. böö! :D

herşey güzel dedim ama, ay ne kısa ne kötü bi yazıydı bu. cıx cıx cıx. murat bardakçı okusa rezil oldun bak! (ç.b.b.vol.2) (ya da 3, unuttum)

Haykoliq 14 Ağustos, 2009 15:07  

Murat Bardakçı twitter'da ve sen bana haber verimiyorsun abi...

Benimde yazasım var bunun üzerine ama benimde abim siyasete girmeyeceksin dedi...Zaten blogu okuyor bu ara...İçkili,meyli yazılar her an girebilir...=)

O sanal ortamda gazete olayına bende ifritim...Arkadaş anasayfayı yenilede,haberin sayfasını niye yeniliyorsun...sanki haberde her an bi gelişme oluyor...Böylede garip bi durum...(Özellikle Habertürk-Ama severim herşeye rağmen)

Sen sabah ezanında sıcacık yatağında yatarkene,çekirgen o saatlerde bankların üstüne hırkasını serip uyuyordu...=)

Üfürükten Prenses 14 Ağustos, 2009 18:16  

" Bakalım kısmet " ne demek yahu?
"Ne demek,zaten başlık sorunu yaşıyorum elbette" falan demez mi?

Godsyndrome 14 Ağustos, 2009 18:29  

Ü.Prenses:Belki kürt açılımı ne hayırlı açılalım böyle çoştukça çoşalım. İki rum üstüne de bir soğuk laz açılımı yapalım konulu yazu yazıcam.Böyle bi yazıda başlık olmak ister misin ki o yüzden kısmet dedim ;)

bi dost 14 Ağustos, 2009 18:49  

vaay benim nadide yorumuma cevap verilmemiş. çohpis küstüm.

Godsyndrome 14 Ağustos, 2009 20:03  

haykoliq:Bursanın yarısı senin babanın duygu sömürüsü yapma bana :D

bi dost:dalgınım gelme üstüme müdür sen de kaçıncı çemkirişin olduğunu unutmuşsun :D

Unknown 15 Ağustos, 2009 10:53  

ahahah... nası bi uygulama bu müdür? :D
"başlıklara taşırım seni!"miydi bu :Pp
eyv :P
alpay bey fln, ne bu resmiyet hacı... :P illa msn konuşmalarını mı yayınliym blogda, seni başlık eyleyerek :P bu mudur isteğin yani :D:D
bu zamana kadar babana itaat ettin de, ne oldu der, gider evimi süpürürüm hacı...

Godsyndrome 15 Ağustos, 2009 13:32  

Serzeniş:İş başka arkadaşlık başka müdür blogda resmiyiz.Msn i karıştırma :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP