20090806

İlim ilim bilmektir

Bir eğitim dönemini daha geride bırakmanın huzurunu taşıyorum.(Alkışlarla yaşıyorum,kafiyeye bayılıyorum)Şincik bi önceki postta yazdığım hiç bir yolu seçmedim.Çünkü özünde iyi bir insanım. Valla bak.Dersimiz,babanın oğula "dersiiiği guzell çaluşusan sağa davuk döner alurum" demesiyle başladı.Bizim ibişin suratını görcektiniz,extacyi çakmış bardan hatun kaldırıyor sanki.Lan tavuk dönere kanılır mı mal.Bunun bi de 3 yaşında kardeşi var mesela,o cin gibi.Tavuk döner için bırak herhangi bişey yapmayı amcalara pipisini bile göstermez.Ama bu çocuk ana tarafına çekmiş sanırım.
Fen dersinden başladık.Aynalarda sıkıntı varmış.Hemen gülayı açtım winamptan faydası olur diye ama işe yaramadı.L cismi ,K cisminin önünde olduğundan k cismi aynada gözükmez diyorum.Ama şimdi ben senin önünde olsam ve aynaya geçsek sen gözükmeyecen mi diye cevap veriyor.Ulan ibiş çelik bilye miyiz biz?
Sonra biyolojiye geçtik.Lisedeki hocam hem daş,hem çıtır,hatta hazır beton özelliği taşıdığından iyi öğrenmiştim zamanında ama işte unutmuşum.Baba spastik, anne enteresan ise çocuğun mal olma ihtimali nedir türü sorular vardı.En azından ben öyle anladım.Tabi veletle çalışınca "anne spiral takar,biyolojiyi müfredattan çıkar...lay lay lom diyemiyorsun"Epey zorlandım.
Allahtan kimyayı pas geçtik.Hayatım boyunca en uyuz olduğum dersti,belki o yüzden kimseyle kimyam uyuşmuyor ama razıyım.Bir tek bulmaca çözerken işe yarıyor,ben de bulmaca çözmem zaten.
Ve de Matematiğe geçip derin bir oh çektim tabi ben öyle sandım ne biliyim başıma geleceği. 2x+y=21, x+y=15 ise x=6 olur dedim.Bir dakka dedi topladı-çıkarttı-eksiyle çarptı evet 6 olur dedi.Haliyle y de 9 olur dedim.Nasıl dedi.3 sene sonra oy kullanma hakkı kazanacak bu çocuk gel de uyuz olma.
Sabırlı bir insan olmasaydım.Yarın gazetelerde "Kafasına kitap vura vura akrabasını öldürdü" şeklinde bir haber okuyacaktınız.Neyse efendim işte diyceğim o ki, godsyden sbs,als,abs,ekg her türlü üç harfli sınav için ders verilir aklınızda olsun.Ücrette anlaşırız,korkmayın.

7 kişi karşıladı;:

bi dost 06 Ağustos, 2009 18:20  

"Sabırlı bir insan olmasaydım.Yarın gazetelerde "Kafasına kitap vura vura akrabasını öldürdü" şeklinde bir haber okuyacaktınız."

:S :S :S yorum yok..

_zAhİr_ 06 Ağustos, 2009 19:29  

ahahahaha hatırlıyorum tarih kitabıyla beni komaya sokmuştun bi keresinde :D

Godsyndrome 06 Ağustos, 2009 20:00  

bi dost:he he seri katilim ben, teşbihte hata olmaz arkadaşım :D

zahir:sen çok dayanıksız çıktın ondan, tembel hıh :D

Kaynama Noktası 06 Ağustos, 2009 22:30  

feci mutluyum ben ya, uzun süre okuyacak bir blog buldum diye. Nereden buldun diye sorma, bilmiyorum öyle o blog senin bu blog benim merak içerisinde gezerken bulmuş olmalıyım. İlahi güçlerin de işin içinde olduğuna inanacağım biraz daha okumaya devam edersem. Neyse öyle bir yazayım dedim..Bu kadar.

Godsyndrome 07 Ağustos, 2009 02:41  

Stresella:Teveccühünüz hanımefendi ancak blogun iyi günlerine denk geldiniz,erken karar vermeyiniz. Tabii ki her ne olursa olsun teşekkürü bir borç biliriz. :D

Kaynama Noktası 07 Ağustos, 2009 07:32  

Hatim ettim ben blogu, okuncak cümle kalmadı.Sözlü bile olabilirim o biçim :)
Ayrıca kararımı da verdim. sanane be?
*meydanokuyanpisgülüşlüsmiley*

Godsyndrome 07 Ağustos, 2009 08:28  

Stresella:Dil de pabuç gibi maşallah tam aradığım okuyucu :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP