20090806

Godsy eğitim neferi

Dolu dolu bir gün beni bekliyor.Evveliyetle peder tarafından davet edildim.Bakalım perşembe vaazından ne çıkacak.Ah be müdürcüm,kalp krizi geçirmeyeceğini bilsem 70liği dikip, balkona çekicem seni ama gözüm kesmiyor.Allahtan yalan söyleme kabiliyetim newyork times'ın sinema yazarının keko filmler için yaptığı yorumlar gibi "fantastik".Neyse konumuz o değil ve bu gün konumuz var.Ben yarın ders anlatıcam,benim bi akrabama.Emrivakilere bayılırım zaten. Orta sonu bitiren çocuğa fen bilgisi anlatıcakmışım.İyi de bana kim anlatacak.Bir kere çocuk benden daha mal, insan bi düşünür lan.Karşındaki adam balta ve sap'la tutkulu ilişkilere hiç girememiş biri. Derdin ne senin lan?
Şimdi nasıl yırtarım diye düşünüyorum.

1-İğrençleşirim:Derse başlarken çocuğa, mozomlar ikiye ayrılır kibar mozomlar kromozomlar diye komedi tarihinin en iğrenç esprisini yaparım.Çocuk anneeee diyerek kaçar ki normali de odur ama ben bunun gülmesinden korkuyorum.O potansiyeli görüyorum çocukta.

2-Daha da iğrençleşirim:Çocuğu odaya çağırırım.Pc'de bellazone sitesi açık olur.Sen iki dakka bilgisayarda oyalan ben arkadaşımı arıycam der,salonda tv izlerim.Çocuk da anna beatriz senin,bar rafaeli benim derken zamanın nasıl geçtiğini anlamaz.Aslında nationalgeographicte leylek belgeseli bulsam daha iyi çocuk hala kendisini leyleklerin getirdiğini sanacak kadar sümsük ya da bana öyle geliyor bilmiyorum. Aslında biliyorum lan çocuk salak işte.Çocuğa Mendel desem bana selpak getirmemesi için başına alexander eklemem gerekir.Ayrıca bende bu şans varken kesin elektrikler kesilir.

3-Felsefe yapar,kafasını karıştırırım.Mühim olan fen yapman değil,sınav değil mutlu olman. Kazanınca mutlu olacak mısın hiç öyle gözükmüyosun.Varoluşunu bir sınavla anlamlandırabilcek misin?

4-Demogoji yapar,hevesini kaçırırım:Öyle fasulye yeşertmekle olmaz bu işler,bi günde ne öğreniceksin ki.Kafan karışır sadece.Ben her zaman açık konuşurum.Parmağımı takip et desem, yoruldum diyecek gibisin zaten,çalışma bence.Fasulye de mi yeşertmedin yoksa.Yıkıl karşımdan.

5-Hayat dersi veririm:Bak koçum öğrenmen gereken tek ayna dikiz aynası.Nasıl olsa ilerde iş bulamayacaksın.Diyelim ki dolmuşçu oldun dikiz aynasına bir ufak ayna daha yapıştırırsın %100 zoom, sonra bi fren al sana hide definition..çaktın köfte(nerdeee)

Hiç kızma okuyucu,ben fen bilgisini ardımda bırakalı yıllar olmuş.En üst satırda kullanmak için günlerden ne acaba diye bi saat düşündüm umarım doğrudur(takvime bakmaya üşendim ne var) Ayrıca ben çocuk sevmem 6 yaşına kadar severim-ölürüm-biterim agucugucu yaparım. Benden daha iyi bir arkadaş bulamaz o velet.Ama 6-2o yaş arası insana tahammül edemiyorum napiyim yani.Yarın tecrübelerimi anlatırım size,bir insanın söylediği gibi( genelde insan söyler zaten de vurguyu arttırıyorum) Zabah ola hayrola!

10 kişi karşıladı;:

bi dost 06 Ağustos, 2009 02:52  

iyi de, ben de güldüm o espriye? :S tamam, kaçıyorum ve gözüne gözükmüyorum bidaha hıck:(

dı best endı biiğst annovn 06 Ağustos, 2009 03:12  

ben maalesef böyle birşeyi tecrübe ettim ve yine olsa yine edebilicek mallığı kendimde buluyorum evet.ama yöntemler çok hoşuma gitti.çocuk manyaklaşmasa bari yarından sonra..

BlahBlah 06 Ağustos, 2009 09:03  

ama güldüm. inan çok güldüm. "kıro"mozom. of godsy...

BigaripWomen 06 Ağustos, 2009 09:42  

ayh bende güldüm kromuyum neyim :)

Ömür 06 Ağustos, 2009 17:07  

yalnız ben de güldüm kro mozoma :D birinci ve beşinci taktik güzel düşünce. yarınki yazını merakla bekliyorum.

_zAhİr_ 06 Ağustos, 2009 19:32  

ee ben de güldüm :) komikti ne var ki :)

Godsyndrome 06 Ağustos, 2009 19:56  

Ben de güldüm de gülünmemesi gerekiyor bence:D

bi dost 07 Ağustos, 2009 03:04  

kim koymuş canım bu standartlarıı? gülelim gönlümüzce, kasılmaya lüzum yok:P

Dr.Ceykıl 17 Ağustos, 2009 21:39  

mevzudan ne kadar tırstığın taktiklerden belli oluyor, epey kafa yormuşsun heralde :) allahtan kardeşim dahil kimseye ders anlatmak zorunda kalmadım. ama ilerde zorunda kalırsam, klavuzum bu post olsun :)

Godsyndrome 17 Ağustos, 2009 22:46  

Dr.Ceykıll:Bu postu klavuz etme bence :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP