20090807

Hokuspokus

Hayat iki kelime, "hassiktir be" desem ayıp olacak biliyorum ama yinede diyesi geliyor bazı bazı insanın.İyide "be" kelime mi dersen, sende ben kadar hastasın.Sana ne be,bu gecede kelime sayılsın desem yine ayıp olacak,bak bunuda biliyorum.Sen kibar çocuktun,noluyor sana böyle dersen eğer, ekmek-musaf çarpsın hatta musa çarpsın bide yer çarpsın bende bilmiyorum.Dahi anlamındaki de'leri birleşik yazmaya,deha anlamındaki dahi'leri yaşantımdan çıkarmaya başladım mesela.Öpmesende iguana olacak bir kurbağa gibi çıkmaz sokakta otobüs bekliyorum ayrıca. Bak bunuda sık sık yapıyorum.Sana göre anlamsız,bana göre anlamlı ama ikimiz içinde devrik cümleler kuruyorum ki,bunu niye yaptığımıda bilmiyorum.Yinede çok eylenceli geçiyor gecelerimiz,bak sende gördün gereken yerlerde g'leri yumuşatmayı sevmiyorum.Gecenin sessizliğine aşık değilim, gündüzde sessiz anasını satiyim ama güzel bir şey işte:gece.Paşamla düet yapıyoruz sık sık. "Neler ettin sen neler,senelerce sen bana,dermanın dertten beter,derdimi açmam sana" kısmını o söylüyor. "Yapma dedim kaç kere,yaktın beni boş yere,avuç açar göklere,elimi açmam sana" kısmınıda o söylüyor.Şaşırma koskoca Zeki Müren tabii ki o çok söyleyecek. "Gençliğim geçse boşa,yazılan gelir başa,derdimi döker taşa,içimi açmam sana" kısmını birlikte söylüyoruz.Güzel oluyor hakketten.Ciğerimin akı kansere yavşarken,karasını üzüm suyunda bekletmek herşeyi unutturuyor bana.Yinede can sıkan şeylerde olmuyor değil.Bu tür cümlelerede bayılırım.Olumlu mu, olumsuz mu anlayamazsın (salak mısın-olumsuz)Kibritim bitti mesela,geçen gecede çakmağım bitmişti.Sigaraları uçuca yakmaktan dudaklarım yandı. Sigaramda bitince yatağa uzanıyorum.Puştluğu bırakda sabah benden nabız alınmasın diye dualar ediyorum ama her sabah aynı kabus, illaki uyanıyorum.Mutsuz olmak için,mutsuz gibi gözükmek ritüeline dayanamıyorum, taş yapıyor bende.O yüzden bu kadar çok susuyorum.Susuzlukda giderilmesi gereken bir ihtiyaç haliyle."Her gece kederdeyim,durmadan içiyorum" Boşuna yazılmadı ya bu şarkı "sevda ektim kalbime yalnızlık biçiyorum" Piç gibi bir hiçlik bırakarak ardımda,beni bana bırakın diyerek Metin Oktay'a selam çakıyorum. Lafebeliğinden,fırlamalıktan,zibidilikten istifa etmek istesemde piyasada başka iş yok gerçekliğinden kaçamıyorum.
O değil de müdür,ne zaman isteyerek bir şey yazacak olsam,galiba hüzünlü oluyor biraz biraz...

3 kişi karşıladı;:

bi dost 07 Ağustos, 2009 04:50  

olumsuzluğu zor anlaşılan cümlelerden bahsettin, aklıma bişey geldi.

benim annem de şey yapar mesela, "abin gelecek miymiş? aradı mı?" der.cevap evet ise genelde geleceği anlaşılır sorun yok ama, hayır ise evlere şenlik. "hangisine hayır??" der. inada bindirip işi, "tek tek sorsan anlardın" derim. muallakta kalır böyle, susarız.

böyle bir yazıya böyle bir yorum oldu mu? olmadı.. sen olmuş kabul et.

Godsyndrome 07 Ağustos, 2009 08:28  

Bu yazıya böyle bi yorum süper olmuş :D

_zAhİr_ 07 Ağustos, 2009 11:57  

peki Ümit Besen'le hangi şarkıyı söylüyosunuz :):) hiç yakışmıyo böyle buruk cümleler sana.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP