20090812

Güllere de küstüm açmasınlar diye bi şarkı vardı

Başım dönüyor lan günlük, epeydir sana da yazmıyorum.Bir de köprücek yok hayır köprücük kemiğim ağrıyor.Muhtemelen olmayan sütninemden daha berbat bi haldeyim.Düşünüyorum, - korkma o halde varım demiycem- bugün aldığım samsun 216 yapmış olabilir,akşam yemediğim yemekten olabilir.Extradan olabilir,minik rakıdan olabilir,bunların üstüne içtiğim largopenden olabilir bu arada ilaçın adı yanlış olabilir.(bir olasılıklar dünyasında yaşayıp gidiyoruz azizim) asıl sebep yıldız tilbe olabilir evet ürkünç korkunç ve de hatta tuhaf ama müzik klasörüme ikinci şarkısını ekledim bugün.O dokunmuş olabilir.Sen şimdi şarkıyı da merak edersin "biraz ümidim olsa ömür boyu beklerdim" diye bir şarkı.Bu şarkı benden, ansızın kaldırılan çift katlı aşti otobüslerine gitsin günlükcüm.Belediyecilik zihniyetindeki çarpıklıklarla sıkmayım şimdi canını. Yazasım var ama tuhaf cidden, ölüyor muyum lan günlük.Daa ben işe gircem lan,emekli olucam,kapanıp umreye gidicem.Dolu dolu yıllar var önümde.Evet sen de yemedin bunları farkındayım.Bi largopen daa atsam mı acaba huhuv huv türü bir homer simpson tonlamasında söylüyorum bunu.Hiç de intaar edesim yok gerçi.Sana ilk intaar düşüncemden bahsediyim mi lan günlük ilk dediğime bakma 2 de olabilir 14 de olabilir.

Bir gün konyadayız, hangi gün? bi kaç yıl evvel bugün olsun.Güzel de bi evimiz var terasta, yaldır yaldır yok püfür püfür esiyor.Finallere giriyoduk galiba.Arkadaş dedi ki kız getiriyim mi?Ben de dedim getir.Geliyor zaten sana mı sorcam lan dedi.Gittik işte ganat aldık,beyaz şarap aldık zaten bu hatun kısmısı içmekten anlamaz sanki boğazda füme somon yiyoz.Kızlara şarap bizim alkoliğe ki çok içerdi ipne votka,bana da yeni rakı aldık.Geldik.Terasa masa falan kurduk,mangalı yaktık ki hayatta en nefret ettiğim şey mangal yakmaktır.Koca ankarayı yakacaak potansiyelim var ama mangala gelince şansım bi türlü tutmuyor.Erkek milletinin bu hali aslında çok acıklıdır.Olağanüstü bir çaba muhtemelen ay ve küğsu 90ı aşmayan bi kız için heba olur.Neyse işte zil çaldı.Bi kız geldi peşinden başka bi kız geldi peşinden başka bi kız gelmedi bildiğin teyze geldi.Noluyoo lan dedim,komşularıymış peşlerine takılmış.İnanmadım o an, kızlar bizim oğlandan korktu hayat sigortası olarak bu teyzeyi buldu sandım ama sonra teyze içmeye başlayıp ben 67'nin ikinci ayında evlendim 3 gün kız kaldım inanır mısın diyince anladım.Sormadım tabi dördüncü gün ne değişti teyze diye falan ama sorsam anlatırdı.Şimdi düşünüyorum -korkma yine o halde varım demiycem-asıl soru4.gün ne değişti den ziyade eve kim geldi olmalı.Ya da ben şu an puştluk yapıyorum neyse işte konu dağıldı lan günlük hiç de toparlayacak halim yok. Midem,yok başım,ıııhh gözlerim bi ara anlatırım şimdi gidip uyumam lazım.Uyanamazsak kendine iyi bak.Her akşam güneşin battığı yerden gözlerim doğsun gecelerine.Sağlıcaklaç

17 kişi karşıladı;:

BlahBlah 12 Ağustos, 2009 09:00  

teyze sarhoş oldu mu? yoğsam zaten sarhoş muydu? hatundaki muhabbete bak ya :)

PoLLy 12 Ağustos, 2009 09:08  

tık tık tık!
yaşıyo musun godsy?

bi dost 12 Ağustos, 2009 11:01  

bizim bi yenge de, evlerinde kaldığımız gece kocasıyla nişanlıyken kırdığı cevizleri anlatmıştı, biz de güldük haliyle, yaşımız da 16ydı o zaman, sonra ses yaptık diye babamızı aradı fırça attırdı bize adi kadın. hep bişeyler anımsatıyosun bana bak onu farkettim. o değil de, largopenin de adı doğru da, neden içiyosun ki onu diş için mi? (evet ya da hayır dersen yapabileceğim tek şey hmm demek ama olsun, merak işte)

Düşlerimin Gerçeği 12 Ağustos, 2009 11:23  

:(

Godsyndrome 12 Ağustos, 2009 12:02  

Blahblah:Aklı gel-git gözüküyordu zaten,üstüne bir de sarhoş oldu :D

Polly:Bugün de ölmedim Polly :)

Bi dost:Ee anlat da bilelim o cevizleri.Ayrıca evet diş için.

Düşlerimin Gerçeği ? :D

PoLLy 12 Ağustos, 2009 13:17  

ölme be godsy..
valla, yaşa sen...
gerekirse sponsor bulalım :)

Düşlerimin Gerçeği 12 Ağustos, 2009 13:48  

Normal halin mi yoksa kpss den sonra mı bu hale geldin merak ettimde? Kendi sonumda mı böle olcak diye düşündüm bi an...

Godsyndrome 12 Ağustos, 2009 14:45  

Polly:Bırak sponsoru sigortam bile yok benim.(ne acıklı di mi)

Düşlerimin Gerçeği:Hımm sebep buydu demek.Korkma korkma ben ezelinden manyaktım,kpss ile ilgisi yok :)

PoLLy 12 Ağustos, 2009 15:29  

benim sigortam var da ne oluyor ki? ssk hastanelerinde, mümkün değil, muayene olamazsın.. illa ki, özel hastaneye gideceksin.. orda bile 45 dakka bekletilmiş bi bünyeyim ben.. senin hikayen; 160 lira muayene ücreti ödeyip de 45 dk bekleyen biri yanında hiç de acıklı değil!

Godsyndrome 12 Ağustos, 2009 19:28  

polly:telefonuma mesaj geldi ücretsiz check-up kazanmışım göğya hahaha şaka gibi :D

dı best endı biiğst annovn 12 Ağustos, 2009 21:55  

o değil de ben yıldız tilbe gibi sörkılbeng yapan bir insan evladı hayatım da görmedim ve ciddiyim üstelik hem bunu yapıp aynı anda da kapı yumruklayabilen tek insan.

Godsyndrome 12 Ağustos, 2009 23:55  

Annovn:Sörkılbeng ne lan, litvanyalı yönetmen ismi gibi.Sordum çünkü gugıldan bakıp bilmiş gözükmek istemedim.Böyle de dürüstüm :D

Düşlerimin Gerçeği 13 Ağustos, 2009 09:03  

Asıl sebep o değildi.. Sebep çok uzun ve hoşuna gideceğini sanmıyorum.Anlatacaklarıma sanane deme ihtimalin de çok yüksek o yüzden susma hakkımı kullanıyorum.

Godsyndrome 13 Ağustos, 2009 15:01  

Düşlerimin Gerçeği:Merak ettim??

dı best endı biiğst annovn 13 Ağustos, 2009 16:27  

godsy: bak arkadaşım bana lanlı lunlu konuşma bozuluyorum sadasd neyse geyik de o.sötkılbeng google a yazsan bulamayacağın bişi bence.

ya bir numarası yok aslında kafayla çemberler oluşturmak suretiyle kendinden geçmek.kafa sallamak.vs. sörkılbeng bu.ve bu konuda yıldız tilbenin üstüne yok.

Godsyndrome 13 Ağustos, 2009 16:45  

annovn:Lan mı demişim hiç farkında değilim afedersin. aydınlattığın için sağol ayrıca :D

dı best endı biiğst annovn 13 Ağustos, 2009 17:55  

1-rica ederim
2-lan demende bi sakınca yok hatta nolur bana lan de okadar diyorum
3-"sötkıl" yazmışım yannışlıkla da çok tehlikel olmuş
haha

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP