20090811

Buralar Böyle

Ben:Aloovv
Babam:Mezurayı al,pencereyi aç iç taraftan ölç.
Ben:Hayrolsun
Babam:Kadir abin çok güzel sineklik yapıyor da,iki tane yaptırayım diyorum.Ölç bakalım kaç geliyor.

Önce odamdaki şişe sayısını düşündüm.Sonra bugün içmedin ki salak dedim kendi kendime.Sonra iç sesim babama seslendi.Baba sen eskiden manyak değildin demek istedim ama babamdı diyemezdim.450 km.öteden sineklik yaptırılır mı lan.Bir de ölçüyü alacak olanbenim.Benden gelecek hayır Allahtan gelsin yani o derece.Ben sarhoş olmak için 27 lira ödemek zorundayım ama babam içmeden benden Leyla oluyor bu nasıl iş lan.Valla çok canım sıkıldı.Gel de içme. Ha bir de kadir abi kim çok merak ediyorum.Ben de kabahat aramayın yani.Tamamen yetiştirilme ortamı. Evet daha yetişmedim,turfandayım.Öğğ ff'deki iğrenç espri modası bana da bulaştı. Ben hacı büfeye koşup,gerçek dünyadan bi an evvel ayrılmaya gidiyorum.

14 kişi karşıladı;:

bi dost 11 Ağustos, 2009 21:23  

bi gecelik sarhoşluk için 27 lira. değmez ya uyku daha güzel. gerçi hiç sarhoş olmadım ama. yani sonuçta kusuyosun başın ağrıyo falan. ımhh döönis.. taam ben gittim.

Zeugma 11 Ağustos, 2009 21:50  

Nereye gidiyorsun be Godsy yine..
Böyle deyip deyip beni de tiksindiriyorsun dünyadan iyice..
Zaten birileri meyillendirip duruyorlar yine :S:S
Bari beni de götür. Hem abla kardeş canımız sıkılmaz öteki tarafta :(

dı best endı biiğst annovn 11 Ağustos, 2009 21:54  

"Ben sarhoş olmak için 27 lira ödemek zorundayım ama babam içmeden benden Leyla oluyor bu nasıl iş lan." buna gülerim.kimsede mani olamaz o kadar diyorum.ahaha

guguk kuşu 11 Ağustos, 2009 21:56  

2 kadeh şarap iyi oluyo valla.
sevgilini daha yakışıklı, kendini dana başarılı ve hayatı daha yaşanabilir görüyosun ve bi de doçentlik sınavını geçmiş gibi oluyosun. heyt be şu dolabı bi kurcaliim bakim

Kaynama Noktası 11 Ağustos, 2009 22:40  

27 lira mı, içim acıdı. bali var 1tl?
:Pp

Godsyndrome 11 Ağustos, 2009 22:50  

Bi dost:İspirto içeyim istersen vicdansız :D

Zeugma:Rakını da al gel apla ;)

Annovn:Gülme burassı ciddi bi blog :) :)

gugukkuşu:bir yudum alkol için bosnadan teyy otogara kadar gidişlerim geldi aklıma.Masera-truva hey gidi hey :D

stresella:ben ona tövbeliyim hacı :)

_zAhİr_ 11 Ağustos, 2009 23:10  

Müdür , yarasın :)

Arzu Breda 12 Ağustos, 2009 01:36  

Godsycim, sen gitmek istiyorun ama, seni göndermek isteyen biri var diye hissediyorum.. Öbür tarafa(!)..

Baban, ölçüyü senin oradan sığıp sığmayacağını anlamak için ölçtürüyor olmasın??.. Seni pencereden atma planı gibi bir şeyler hissettim.. Aman dikkat(!)..

@Zeugmacım, ne o hayır olsun(!) Sena ne oluyor?? Godsy2den mi etkilendin de öyle diyorsun, yoksa başka bir durum mu?? Yoksa, sırf Godsy'nin psikolojisini rahatlatma amaçlı bir diyalog mu?.. Korkutma beni!!..

Arka Sıra HANEDANI 12 Ağustos, 2009 02:27  

abi kısa yazı tufanına sende kapılmışsın hayırlı olsun:D:D

cka

Godsyndrome 12 Ağustos, 2009 02:49  

Zahir:eyvallah hacı.

Arzu Breda:Yok be nerde babam yapmaz öyle şey,yapar mı lan?yok yok yapmaz :D

Cem:Yaşlandık formdan düşüyoruz :D

BlahBlah 12 Ağustos, 2009 09:06  

godsy, o senin baban :)

yani çok benziyonus neden öyle diyon?

Godsyndrome 12 Ağustos, 2009 12:00  

Blahblah:Kötü bişey demedim ki diyecekmiş gibi yaptım sadece :)

Zeugma 12 Ağustos, 2009 21:49  

Ah canım Arzum, benim için endişelenmiş :)))
Yok be canım, keyfim iyi Allaha şükür. Godsy'nin bu postundan önce başka bir bloga bakmıştım, orada bir duruma kızdım. Baktım Godsy'de kızmış bir şeylere, o kızgınlıkla coştum ve yazdım :DD Benim sinirim çok çabuk geçer.
İnsan kaynaklı acayiplikler her yerde var, bilmez misin?
Üzülme sakın, çok iyiyim ben, teşekkür ederim ..

Zeugma 12 Ağustos, 2009 21:51  

Arzucum yaaa..Şu koyu siyah kelimeleri yazmak zor mu çok? Ben de öğrenmek istiyordum da :P
Bak selam verdin borçlu çıktın gördün mü? :)))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP