20090805

Denek

*Sağda aylemizin dergisi Wingman var gördüğünüz üzere,bu ayki sayısında benim de eskilerden bir yazım var.Kaçıncı sayfada olduğunu söylemem arayın bulun,niye söylemiyorum emeksiz yemek olmaz da ondan.İlk kez 5 yaşında gazeteye çıkmıştım(gazeteye çıkılmaz,haber olunur) sonra bi de 16 yaşında çıkmıştım.10 yıldır bab-ı ali bana olan ilgisini kaybetmişti ama dergide kendimi görünce sevindirik oldum.Kendilerine teşekkürü bir borç bilirim. Soyunmadan buralara gelmek hiç kolay değil inanın.

*Nihayet kafası bolca karışmış operadan, google chromea geçtim.İlk testler fena değil.Operada mesela yayınladığın yazıyı düzeltemiyordun,izleyici şeysi çıkmıyordu.Firefox'a ise bir türlü alışamadım.Bende türkan şoray izlenimi uyandırıyor firefox.Herkes çok güzel diyor ama bana hiç öyle gelmiyor.

*Daha yazardım da yoruldum.Selametle.

11 kişi karşıladı;:

BlahBlah 05 Ağustos, 2009 15:37  

yasak o site burada! o.O giremiyorum ben.

dı best endı biiğst annovn 05 Ağustos, 2009 15:59  

içim çıktı ama buldum hah.en bi güzel duygu yahu.böyle görüyrsun aaa bunu ben okumuştum lan diyorsun.sonra biri geliyor aa bunu ben yazdım lan diyor.karışık değil aslında ehere

Adsız 05 Ağustos, 2009 17:10  

firefox candır müdür. türkan şoray değil, adeta filiz akındır :)

bide teprik ederim dergilerde boy gösteriyorsun artık :)

Adsız 05 Ağustos, 2009 17:11  

firefox candır müdür. türkan şoray değil, adeta filiz akındır :)

bide teprik ederim dergilerde boy gösteriyorsun artık :)

Ömür 05 Ağustos, 2009 19:08  

tarayıcıların hepsini denedim chrome gibisi yok. diğerlerine göre daha hızlı ve stabil çalışıyor. doğru yolu bulmuşsun :P

dı best endı biiğst annovn 05 Ağustos, 2009 19:22  

chrome u indirdim ve neye benzediğini gördükten sonra sırf keydimden 5 dakika sonra sildim desem.ne derdiniz acaba?derdiniz ne sizin?
neden görsel arama yapmadın be kadın demeyin.kendimi aşağılanmış hissedetim.şaka hissetmem.

bi dost 05 Ağustos, 2009 19:57  

opera ne? ch ile başlayan şey ne? ne diyorsunuz siz kuzum? ie'den firefox'a geçişini çağ atlamak olarak değerlendiren okuyucuların var, hatırlatırım.. bi de, sen de mi Türkan Şoray'ı beğenmiyorsun? tultan filmi hariç, ımm bi de selvi boylum kırmızı yemenilim hariç ben de beğenmem hiç.. firefox'u beğenirim ama.

dergiye de bakardım da şimdi çok halsizim. bakıcam inşallah. soyunmadan oralara gelen birini yalnız bırakmamalıyız. destekçiniz.

bi dost 05 Ağustos, 2009 20:11  

buldum, okudum! istisnalara bayıldım:)

Godsyndrome 05 Ağustos, 2009 21:36  

Blahblah:Canın sağolsun.

Dı best:Aslansın sen yaparsın :)

rectoa:filiz akın konusunda mütabıkız

Ömürr:haklısın.

Dı best:3 kere de ben sildim daha önce çok saçma diye :D

bi dost:gece zabahaca oturursan halsiz kalırsın tabi :)

_zAhİr_ 06 Ağustos, 2009 19:38  

portakallı pekin ördeği tarifini senin blogdan almışlar de mi:D

Godsyndrome 06 Ağustos, 2009 19:55  

zahir:hakketen lan hiç aklıma gelmemişti telif istesem mi :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP