20090803

Kibritle çalışan hibrit

*Eski hastalıkım nüksetti.Yine kültablasının içine içecek döküp,külü bardağa boşaltıyorum.Yanan bir sigaram varken ikincisini yakıyorum.Kulaklığı takıp müziği açmayı unutarak uzaya gönderilen ilk maymun şeklinde dakikalarca bekliyorum.

*Doğaçlama yaşam örneği;
Ben:Bir erkek parfumu alabilir miyim?
Gız:Hangisinden..
Ben:Ver işte ordan bişey.
Gız:......
Ben:Ne bakıyosun bana galibiyetin kokusunu şişeleyebilir misin selin(içimden) Tamam şu mavi olsun(dışımdan)Not:Parfum satan tüm kızlar selinmiş gibi gelir bana.

*"Mind trick" diye bişey varmış.Ben şimdi bu işin mastırkomandırı!! olmak istiyorum.Bilgisi olanların acilen danışmaya gelmesini rica ediyorum.

*Bu ara yorumlara cevap yazamıyorum galiba sanırım,affola.

*Zamanında efsane avcılarına özenip- ne özenmesi ben başladığımda onlar meydanda yoktu-Bazı konularda kendimi denek yapmıştım.(ben deyim denek sen de kobay)Sonsuza kadar yaşayan ilk insan olacak mıyım deneyi sürüyor hala ama 12 yıllık veriyle elde ettiğim diğer sonuca göre kola mideyi deliyor en azından bu gece.

*Ben en çok işveni özledim.Gözlerinin lacivertini göz kapaklarımın içine çivilediğim,nerdesin?

8 kişi karşıladı;:

bi dost 03 Ağustos, 2009 04:23  

kültablası hastalığın, işte bu çok kötü. bir de bunun, bardağın içine kül döken versiyonu var. o da kötü. al birini vur öbürküsüne. öbürküsü ne güzel.

selin, bizim selin? ayıp olacak ona. (hadi ortalığı karıştırayım)

en çok işvesini mi özledin? ben de en çok .. en çok yok yahu, ben onu özledim. çok cesurum bak ne dedim. yine sahiplendim burayı, benim de bir blogum var oysa.

Godsyndrome 03 Ağustos, 2009 17:40  

bi dost:selin kim?

bi dost 03 Ağustos, 2009 18:36  

voodoo :))

Arka Sıra HANEDANI 03 Ağustos, 2009 18:50  

kulaklık sorunsalı "uzaya giden ikinci maymun"

burada...:)))))

brk

Arka Sıra HANEDANI 04 Ağustos, 2009 01:32  

abi maymun kısmında ben yerdeydim:D:D:D:D:D:D

cka

Zeugma 05 Ağustos, 2009 00:23  

''Ben en çok işveni özledim.Gözlerinin lacivertini göz kapaklarımın içine çivilediğim,nerdesin?'''

Oyy oy oyy :)))

Breh breh..ben bunu atlamışım.
Godsy??? Bu ne güzel bir söz yaaa??
Alıntı mı, sen mi oluşturdun?
Valla bayıldım, öldüm bittim ben bu veciz söze :)))
Ciddiyim beaa!!!

Godsyndrome 05 Ağustos, 2009 01:58  

zeugma:benim ablacım,beğenmene sevindim :D

fatosh 07 Ağustos, 2009 09:40  

burdaki selin "selin parfümeriden" bilincin altına kaymıs. nacizaane tesbihim

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP