20090811

ııııhhh


Epeydir ıska geçtiğimiz bana bir türlü seksi gelmeyen hatunlar köşemizin bu haftaki konuğuuuu.. adını bilmiyorum kavak yazdım çıktı allahtan.Neyse işte bitürlü ısınamadım ben bu kıza, ılıklaşamadım bile.Tamam eli yüzü düzgün bi kız ama ne biliyim.Dalin reklamında hoş olur sadece o kadar yani.

8 kişi karşıladı;:

Adsız 11 Ağustos, 2009 20:43  

bu kız zaten seksi kategorisine girmez. al evinde besle, öyle bişey.

ismi pelin karahan bu arada. yok hayatta tv izlemem.

bi dost 11 Ağustos, 2009 20:57  

çok şapşal bu yahu.

dı best endı biiğst annovn 11 Ağustos, 2009 21:13  

çirkin bir güzelliği var gibi dangalak bir yorum yapıcam.

ama öyle abi.

Zeugma 11 Ağustos, 2009 21:54  

Bu kız bana da itici gelmiştir hep..
Birisine söylemiştim hatta. O da bana dedi ki : Sen bunun huyunu bilsen iyice nefret edersin, sırf kapris, kendini beğenmişin teki dedi..
Valla bak.. Zaten suratından da belli.
Yaşa Godsy..Zevklerimiz hep aynı bea :))
Güldürdün beni şimdi de :))

PoLLy 12 Ağustos, 2009 00:52  

al benden de o kadar..
yorumlardan gördüğüm kadarıyla, sessiz çoğunluğun sesi olmuşsun.. tebrik ederim azizim!

DORİS 12 Ağustos, 2009 08:42  

kızcagızı yerden yere vurdunuz, yazıktır , ayıptır yahu:)))
valla, kızı kimse de sevmiyormuş:)

Arka Sıra HANEDANI 13 Ağustos, 2009 20:12  

oooooooooooooooooooo işte bu.
yemin ederim bunu bekliyormuşum.
ama nicole kidman da var :))))

brk

Arka Sıra HANEDANI 13 Ağustos, 2009 21:15  

iyi de abi en azından bu kızı "kavak" yazınca çıkıo gugılda, ya biz??

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP