20090710

Wingman Dergisi Şeklinde Geleneksel Bir Başlık Altında Toplanalım


Eveeet değerli okurlarım, harfleri uzatanlardan da hazetmem aslında ya neyse. Duydum ki değerli türk büyüğü, üstad Cornelius   sıkılmış hayatından hergün mankenlerle düş kalk,kahvaltıyı milanoda,brunchı monacoda yap hayat mı lan bu demiş ve dergi işine girmiş. Bugün dergiyi inceledim biraz, aslında ilk 45 dakika Aleksandrayı incelemekle geçti.(syf.46/oy oy oy) Sonra kalan kısımları incelerken bir de baktım Siminyağmın bir yazısı(syf.62-63)Az daha inceleyim dedim bir de ne göreyim bizim VoodooGirl (syf14-15)yazar olmuş.Üstad da, Ömer bey incelemesiyle olaya müdahil olmuş ki bence trt her pazar futboligden önce bu yazıyı yayınlamalı(syf86)Bence siz de bakın,okuyun,inceleyin ama aleksandraya sarkmayın.Şimdi siz link de istersiniz işte burda efenim: WINGMAN .Ailencek takip etmeniz dileğiyle!


9 kişi karşıladı;:

BlahBlah 10 Temmuz, 2009 09:09  

kapak kızı yerine kapak erkeği olsaydı, ki o da sen olsan falan filan, alırdım.

:)

Unknown 10 Temmuz, 2009 09:33  

senin dikkatini çektiyse zaten... :Pp

Arzu Breda 10 Temmuz, 2009 10:18  

Yok yok!! Ben artık iyice inandım bu işe. Böyle blogda yazı yazarak, bloglara yorum yaparak, bir halt olmayacak benden.

Siminya ve PuCCa bu işin piri olmuşlar. Onlar gibi olmayı beklersem, mezarda ünlü olacam.

Ben en iyisi, Aleksandra'nın yaptığını yapayım. onun yolundan gideyim. O yol daha kestirme sanırım. Hem öyle patikalardan niye gideyim ki, gepgeniş asfalt yol varken.

Değil mi ama Godsycim??..

Unknown 10 Temmuz, 2009 10:19  

monako kim tanımıyorum, manken denilen yere hiç gitmedim. ben ortadirek şaban, iç güvesine hallice naftalin süren kendi halinde biriyim. mamutlar kadar monogamist ve emrah kadar sevdim mi tam severim düsturuyla yaşayan, kualalar kadar durağan ve okaliptüs yaprağıyla beslebilen ve öglenalar kadar egzistansiyalizmi sorgulayan biriyim.("Olm biz niye tek hücreliyiz lan?" cümlesi hiç mi geçmiyor onların aklından sanıyosun?) bunları kosta rika devlet televizyonunda ulusa sesleniş programında periyodik aralıklarla (Rumi'ye göre her Recep ayının 12.günü) defalarca anlattım ama beni herşeyin en iyisine layık halkımıza ve lordlar kamarasına beni yanlış aksettirdiğini (ne yaptığını ne? o ne be?) görünce dayanamadım ve tekrar bu hatırlatmaları tekrar yapmak istedim. Biraz sağduyu.

Godsyndrome 10 Temmuz, 2009 13:03  

Blahblah:İyi günde kötü günde evet diycem sana dergiyle yetinme ;)

Serzeniş: :D

ArzuBreda:Valla seçim senin ne diyebilirim :d

cornelius:Sağ duyu yok müdür,ne sağduyusu seni playboy yaptık daha ne istiyon :D

Arzu Breda 10 Temmuz, 2009 18:55  

Aşkolsun Godsycim!! Arkadaş bildik, bir soru sorduk(!) Pişmaniye ettin beni.. :Pp

Neyse, sağol yine de.. :))

Godsyndrome 10 Temmuz, 2009 20:41  

ArzuBreda:Napiyim ama bu yolu seçmeyi düşünen yol derken de fotomodellik tabi:) başka bi bloggera rastlamadım.Teşvik edesim geldi:D

Travis 11 Temmuz, 2009 23:56  

takip edilmeyecek gibi deil:)

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 01:36  

travis:bencede :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP