20090709

Öylesine

*Düşmeyen kül istiyorum,çok mu bişey istiyorum?Sigara bitene kadar dursun kül ne var yani, marstan toprak örneği alıyosunuz lan bunu yapmak mı zor geldi.

*Bugün bi yerdeydim ilginç bi yerdi sıcak bardakta soğuk bira vardı hopörlerden şeri şeri leydi(orjinaliyle uğraştırma beni okuyucu)çalarken ekranda biyoncee vardı yine gri bir elbise yine arkasında da iki kız vardı.Biyoncee benim olmalıydı ama benim değildi, napmalıydım.Kafamı göğe kaldırdım tanrıyla göz göze geldik,yok gelmedik aslında sadece aklıma geldi.Hakkaten beyonce niye benim değildi ve tabiki adriana,karolina,eva,natalia.. ben bu sorunu kafama çok takıyorum.Bir cevap bulmalıydım,votka söyledim.

*Gitmediğim bir hane kaldı?Tombala yapınca kapatırım belki perdeleri

*Gece boyunca yayınımız sürecek,belki de sürmez sızar kalırım.

5 kişi karşıladı;:

bi dost 09 Temmuz, 2009 23:54  

düşmeyen kül olsa komik olurdu hakkaten. olsa keşke. ama sigara kötü bişeydir yine de. içmemeliyiz.

Godsyndrome 10 Temmuz, 2009 01:00  

bi dost:evet evet dumansız hava sahası değil mi F-16 yım ben sanki :)

Adsız 10 Temmuz, 2009 08:54  

ben de evi kokutmayan sigara istiyorum.
üstümü başımı geçtim, bi hortum bir fırçayla kendimde geçiremeyeceğim koku yok da, ev kokmasın be, nolur nolur..

Unknown 10 Temmuz, 2009 09:35  

müdür sen hani sarhoş olmamalıydın, rakı içmemeliydin, birayla flört etmemeliydin... noldu yaw :d

Godsyndrome 10 Temmuz, 2009 13:04  

winston wolf:evet o da gerenkliii:)

Serzeniş:Rakı dışındakileri alkol saymıyoruz :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP