20090730

Ve de vatan sağolsun

Özlemle beklediğimiz kpss açıklandı.İktisadi idari bilimler mezunu olduğum için 120 tane puan türü var ve ben hiçbirisinden 80'i geçemedim.Bizim bölümlerde 80'in altındaki puan bi halta yaramıyor.Zaten yarayan bi yer olsa bile o da tutar ingilizce ister.Eğer başımda başka bir bela olmasaydı askere giderdim ama şu an onu da yapamam.Tek bildiğim ben bi daha bu sınava girmem.Kafam götürmüyor artık, oturup genel kültür genel yetenek çalışmayı.Millet çola çocuğa karıştı lan.Önüme gelen ilk asgari ücret işe gireceğim ve askere gitme şansı(bu bile şans oldu işe bak)doğana kadar çıkmayacağım.Aslında çok da takmıyorum.Hırslarımı satıp mandal alalı çok oldu ama tek canımı sıkan şey bahtımdaki bu teferruat sevdası.Ulan madem kargocu olacaktım. Niye üniversite okumak zorunda kaldım.Ha benim sevgi tomurcuğu okuyucularım yazıyı okuyup da "üzülme godsy-hayırlısı şeker-bunlar da geçer-aman boşver" tarzı yorumlar yapmayın. İnsanın hayatını bi şekilde iğfal eden her gerçeğin hayırlısı olarak önüme konmasından bıktım. Hayrına da ızdırabına da diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum.

13 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 30 Temmuz, 2009 18:57  

sevgili godsi, 38 yaşındayım senin yazını ders çalışmayı bıraktığım anda dinlenmek için okudum. 5 yıllık zorluklarla dolu dişhekimliği eğititimde kendimin hiç tanımadığım annemden emdiğim süt madden ve manen burnumdan geldi. sonra doktoraya girebilmek için 20 günlük ve 1.5 yaşındaki çocukarımı evde eşimle bırakıp ingilizce kurslarına gittim. eşim kurs aralarında büyük olanı arkadaşlara bırakıp küçüğü araba ile (takoz bi brodvay) getirirdi o kış günü sarılı bürülü bebeciği arabada emzirirdim. sonra o iki çocuka seminer yeterlilik ve tezler.........şimdi doçentliğe çalışıyorum .tü boklu yurt dışı dergilerde yayın bastıracam diye zavallı anam ağladı.
sana boşver godsi, üzülme geçer demiyeceğim.
iyice bi kızacağım. ne demek bi daha çalışmam. ne demek asgari ücretle bi yere giderim.
bırak şu bedbinliği. yeterince çalışırsan olur. yeterki lütfen biraz iste.
imza: eli ağır guguk aplan.

¢ido$ 30 Temmuz, 2009 19:07  

Godsy'ciğim hiç KPSS'ye giremedim bilemicem nasıl bir deneyim ama sana sadece ipin ucunu kaçırma demek isterim. Mandallarını da bir kenara at, senin de dediğin gibi, kargocu olmak için üniversite okumadığını ilk başta kendine kanıtlamalısın. Seneye sakin sakin çok daha iyi hazırlanmalısın bence. Bu iş için de hırs lazım. O yüzden diyorum mandallarını at bir kenara diye. Hiç işine yaramazlar :-)

cesetizleri 30 Temmuz, 2009 19:07  

ben benden gittim godsy.. Birazcık ümidim vardı bitti hepsi. Sana verecek ümit kalmadı zaten üzül babasını satayım :(

dı best endı biiğst annovn 30 Temmuz, 2009 19:13  

o değil de ben bu guguk kuşu hanımefendiciğimizi alnından öperim.

Âheste 30 Temmuz, 2009 19:18  

lise mezunları için olan KPSS ye girme hakkın varsa ona gir, al 95 , yerleş devlet babanın kapısına orman muhafaza memuru olarak. hem temiz hava miss..

Haykoliq 30 Temmuz, 2009 19:40  

ya godsy zaten ben seni hiç göbekli,gözlüklü memur olarak hayal etmiyorum...

Senin bu dünyada çok daha büyük bi rolün var...
(En azından kendimi öyle düşünüyorum...) ;)

PoLLy 30 Temmuz, 2009 19:44  

en azından -sen- yaptın ne yaptıysan.. ben babam yüzünden kaybettim mesela. özel üniveriteye göndereyim deyip de kaydın son günü "o kadar param yok benim" deyiverince; düşen puanlarım ve sel olan gözyaşlarım ile 3 sene kaybettim.. ilk girdiğim üniversitede tutunamamış olmamın da bunda etkisi büyük elbet.. bir kez daha öss ye girmeye cesaret edemiyordum ben de. ama beni canımdan bezdiren o okulu bırakıp da evime döndüğümde, bişiler yapmaya mecbur olduğumun farkındaydım.. bi şekilde oldu; benden 3-4 yaş küçüklerle okuyup, konuşacak adam bulmakta zorlandığım bi 4 sene geçirdim.
her şey bi şekilde geçiyo be godsy.. iş ki; sakin ol, pire için yorgan yakma.. her karar sakin kafayla verile..

guguk kuşu 30 Temmuz, 2009 19:45  

ha bi de, doktoraya girdiğimde 27 yaşındaydım mezun olduktan ancak 5 sene sonra imkan bulabildim. çünküm ilk dekan beni istemiyodu. o 5 senede neler yapmaya çalıştığımı bilsen böğürerekten ağlardın.

Godsyndrome 30 Temmuz, 2009 21:00  

Evvela guguk kuşu azmine hayran kaldım ama daha sonra yazılan yazdığım yazıyı yanlış anlama olur mu?Diğer arkadaşlara da teşekkür ederim iyi dileklerinden dolayı.

guguk kuşu 30 Temmuz, 2009 21:03  

aşkolsun godsicim, fikirlere saygı duymayacaksak neden burdayız, en fazla döverim seni:)

bi dost 30 Temmuz, 2009 21:59  

bi sonraki yazıyı okuyup öyle yorum yapayım diyecektim, sonra yorumlara göz atmak istedim. polly ve guguk kuşu herkesin böyle dönemleri böyle zorlukları olduğunu söylemişler, ben öyle anladım. ben de sana, daha kötü durumlar da vardır diycektim, sonra bi de mail atıcaktım, ama vazgeçtim. insanın morali dipteyken, "aaa bak bu benden betermiş oleyy çok şükür my god" diyemiyo. bi halta yaramıycak. üzül sen onun için. kolay gelsin

Düşlerimin Gerçeği 31 Temmuz, 2009 01:01  

Ben iki üniversite mezunuyum.Kendı alanımda calısmama ragmen hala sacma sapan ıslerle ugraşıyorum.3 yıldır calışmama ragmen elimin sağlığını verip kriz bahanesiyle sigortamı kestıler,zaten varlıgı yoklugu bellı olmayan maaşımı düşürdüler,büroda yemek yerken yemekler kaldırıldı..Kısaca ne halin varsa gör misali..Ben yine şanslıyım evli olup çoluğu çocuğu olan sayısını bile kestiremediğim o kadar kişi çıktıki işten:( Bu durumda insan nasıl şanslı olursa artık:( AMA YILMADIM!EKİMDE ONLARA ÇELMEYİ TAKAN BEN OLACAM
AYRILACAĞIM İŞTEN GİDİP Bİ KPSS KURSUNA YAZILIP Bİ YILIMI VERİP ÇALIŞACAĞIM..ŞUAN BİRİKİM YAPIYORUM OLMAYAN MAAŞIMLA.(Bana yazılarıyla güç katan HAYALBEMOL'Ü işte bu yüzden seviyorum.)Demem o ki,kpss a ya girmeyi göze alan biri için g.y ve g.k den oluşan kpss b çerez gibi gelmeli:)şuan sıkıntılısın zaman geçince suyun yolunu bulacağına inanıyorum..

Ömür 31 Temmuz, 2009 16:18  

böyle oturmakla bişey olmaz. gerekirse gururu bi kenara bırakıp, kapı kapı dolaşarak kendini anlatıp iyi bir işe kabul ettireceksin.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP