20090730

Alemin Kralı Geliyor


Milletin aksine ben aşırılı başarılı sporcuları severim.Şumi'nin her sene şampiyon olmasından sıkılmıştı millet ama bence asıl başarı bu.Her sene aynı beceriyi göstermek. Neyse işte massanın hastanelik olmasından mütevellit şampiyon pistlere geliyormuş.Oley yihuu piyuuu hiyuuu. Haberin devamı

8 kişi karşıladı;:

saklıdefter 30 Temmuz, 2009 01:18  

jordan'dan sora takım sporları tarihinin en buyuk ismi olan shumi, acaba onun gosterdiği başarıya benzer bir başarı gösterebilir mi? jordan 3 seneye sayısız başarı sığdırmıştı.
Not:alıntı.
:)))

bi dost 30 Temmuz, 2009 01:39  

yakışıklı değil ki

Arka Sıra HANEDANI 30 Temmuz, 2009 01:58  

abi eğer doğruysa bende bir yuppi demek istiyorum.. ben bu herifi acayip severim.. harbiden dediğin gibi başarı demek, devamlı başarı demektir..

cka

Godsyndrome 30 Temmuz, 2009 03:55  

saklıdefter:şimdi bu konuu konuşmamış gibi yorum mu yapıcam. Beğenmenize sevindim sevgili saklıdefter,hoşgeldiniz :D

Bi dost:yani?

Cem:Doğru doğru nihayet bi yarış izliycez ;)

PoLLy 30 Temmuz, 2009 10:23  

ama ayıp değil mi yaw? adamın kafasından amortisör sekmiş de hastanelik/komalık olmuş, sen shumi dönüyo diye seviniyosun..
seni kınıyorum; hem de eshefle..

Unknown 30 Temmuz, 2009 11:32  

of of... sumiyi tekrar izlicez yani... hastasıyız :D

Godsyndrome 30 Temmuz, 2009 18:27  

polly:ne ayıbı,şumi yarışacaksa gerisi teferruattır:D

Serzeniş: :D

bi dost 30 Temmuz, 2009 21:52  

hiiç, öylesine :P

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP