20090712

tv

*Düğün kanalı diye bişey var açın bir dakika izleyin,kaybettiğiniz ego'nuz yerinize gelsin,kibir dolsun içiniz,antihumanistlik sarsın dört yanınızı,nihilizm kapısından içeri girin.Yapın bunu.

*Kaç insanın babası maykılceksına yapılan törenin tekrarına 15 dakika zaman ayırır.Veyahut trt4 izler, egetvdeki trafik kazasını seyreder hemde egede ve egeli değilken.

*Angelina.Şimdi havva ana tabirini kullanmayacağım zira bana hep gözlemeci ismi gibi gelir o tabir ama işte ademin manitası olanı kastediyorum onda bir tane şahane gen varmış o da sana geçmiş. Dünyanın tüm kadınları bir yana sen bir yana.Sen kadın,insan,melek falan değilsin bambaşka bişeysin.Ağaçlar kalem denizler mürekkep olsa geyiğine bile dalabilirim senin için.Bunca zaman tuttum kendimi ama durum budur yani.Seni bikere öpmek karşılığında felç olmayı kabullenebilirim.Sen bir filmde oyna hatta oynama sadece öyle dur,hayatımın 90 dakikasını çal hiç sorun değil.

*Cnbcde "ananla nasıl-nezaman-nerde vs" mealinde olan diziye ne zaman denk gelsem Marshall  hamburgerci arıyor başka bölümü yok mu dizinin?

*Hem üç hem de maymun olan filmi izledim.Geyik bir baba,geyik bir oğul,aldatmak için bir erkeğin yiyişek mi lan demesi yeterli olan bir anne ve ortada dolanan zombimsi veled(Boğularak ölmüş sanırım ya da bana öyle geldi)Bir de masmasum bir patron.Sonu da ahlaksız teklifi hatırlattı.Bu mudur yani.Ben bu sanat filmi işini kıvıramayacağım.

*Eskiden daha bi güzeldi tv.Makgayvır vardı mesela evdeki tüm alet edevatı onun sayesinde bozdum ben böyle vizyon açan şeyler yok ki.Arsen lupen vardı onun önderliğinde marketten halley çaldım,herşeyi pahalı satıyordu vicdan azabı duymuyorum.Şimdi paso yarışma lan bu millet otobüse binmek için,mesleğe girmek için,hastaneye gitmek için bile yarışıyor bari tv'ye koymayın şu haltları.

9 kişi karşıladı;:

bi dost 12 Temmuz, 2009 02:55  

havva ana ile gözlemeci benzetmesine çok güldüm ama :D

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 02:58  

bi dost:uyumayan tek okurum sensin :)

Arka Sıra HANEDANI 12 Temmuz, 2009 03:27  

düğün tv ailecek vazgeçilmezimizdir...özellikle babamla ben; milletle dalga geçmenin keyfini daha bir başka tadıyoruz bu kanalla :))
ayrıca "5n1k" konulu diziden nefret ediyorum, zerre gülmüyorum neden acaba?? millet de hastası ama...

brk

bi dost 12 Temmuz, 2009 03:33  

ben bir zombiyim adamım :P

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 03:39  

Burak:ya ben gülücem de farklı bölüm bulamıyorum.

Bi dost:bende bende:D

Âheste 12 Temmuz, 2009 08:22  

Düğün TV ben de izlerim, gülerim, hatta oynarım da :)

Mcgayver (böyle mi yazılıyordu emin değilim ) yeniden TNT de :) gözün aydın..

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 13:31  

aheste:vay be işte güzel bi haber:D

DORİS 12 Temmuz, 2009 15:28  

Cnbcdeki o filmi biliyorum. sonunda nolcak hakkaten merak etim, adam belki hamburgerciden birine abayı yakmıştır:))
düğün kanalını favorierime ekliyorum şimdi:))

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 22:39  

doris:ekle tabi tam bir seyir keyfi :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP