20090712

Mimle ilgili ne başlık atılır ki,Mim işte

Cidoş mim göndermiş sağolsun.Konusu "Hangi kitabı okuduğunu gördüğünüz bir adamla/kadınla tanışmayı isterdiniz?” şeklinde.Bana kalsa ipek ongun okuMAmış her güzel kızla tanışmak isterim ama burda güzellikten çok kitap kısmı öne çıktığından;

1-Ayn Rand okuyan bir kız süper olur hatta ihtiyacımız olan felsefe'yi falan okuyor olursa demek ki diğerlerini hatmetmiş diye düşünürüm ki dadından yinmez.(Tat derken,tanışmanın verdiği tat yani)
2-John Fante okuyan bir hatun olsa hem de benim gidebilceğim bi mekanda işte o zaman gider greenpeace'e sigara paramı bağışlar dünyanın daha iyi bi yer olacağına inanabilirim.
3-Jerzy Kosinski okusa mesela ben de gidip kölen olayım leydim desem.
4-Siyaset-Felsefe türü bir kitap okunursa da dikkatim çelinir efendim.

Madem yazdık nelerle ilgilenmeyeceğimi de yazayım mimin alanını genişletelim.
1-Popüler kitapla bana gelmesin.Yok efendim Boleyn kızıymış vay efendim elif şafakın aşkıymış kalsın istemem ille okuycaksa gitsin evde gizli gizli okusun.
2-Risale-i nurmuş,kırık testiymiş,ikindi yağmurlarıymış bu tarz kitap okuyorsa da tanışasım gelmez malum dünya görüşümüz farklı bu ilişki yürümez müdiğree.
3-Yukarıda felsefe dedik ama Kant okuyan bir kız da bana çok itici gelir.
4-Dünya klasiği de okumasın ne kadar kalın ne kadar orjinal olursa olsun.Yuh yani liseye gelmeden bitirmen lazımdı onları güzelim.Çanlar senin çalar söyleyeyim.

Mimi kime paslayacağıma gelirsek, her nedense kimse beni takmıyor bu konuda/dikkatimi çekti(sersang dışında)Ama yine de yazayım.Pek kıymetli Blahblah hazretlerini,ve eğer mim yazıyorlarsa Winstonwolf, Enteldantel ve Semmy'nin seçimlerini merak etmekteyim.

12 kişi karşıladı;:

bi dost 12 Temmuz, 2009 03:36  

dünya görüşü uymayan okurlar hakkında ne dersiniz sayın Ndrome :P

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 03:40  

bi dost:Dedim işte dünya görüşüm uymuyor dedim,daha ne diyeyim :D

bi dost 12 Temmuz, 2009 03:41  

pfff tamam :P

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 03:51  

bi dost:Beni manipüle etme arkadaşım :D

bi dost 12 Temmuz, 2009 04:01  

aşkolsun ama ya. kırıldı hassas kalbim şu an.

Aylin Balboa 12 Temmuz, 2009 04:04  

Mim yazıları için Bahara Kadar Bekle Bandini.

O değil de kitap işi Osmanımdan sonra çok değişti. Artık sadece Kafka'nın Dava'sını okuyan adamlar ilgimi çekiyor. Hatta okumasalar da olur. Osman olsalar yeter bana. ahahuah

Yok yok, kendimi ciddiyete davet ettim. Beni kırmadı sağolsun. Şöyle cevap verdi. Eleman önce bi Cioran okuyup idrak etsin, efendime söyliyim işte bi Fuko'ydu bi Niçe'ydi filan bunlar önemli. Ama geçsin bu ayakları. Bi Oğuz Atay'a gelsin, bi Tanpınar'la hasbihal eylesin, yüzünü Doğu'ya çevirsin biraz. Aslında çok şey var. Çok şey okusun yani. Ama sonunda okuduklarının hiçbir bok olmadığını, hayatın kitapta durduğu gibi durmadığını anladıysa... İşte ben o adamla evlenirim arkadaş!

Arka Sıra HANEDANI 12 Temmuz, 2009 04:04  

boleyn kızını niye örnek olarak verdiğini biliyorum :))

ayrıca, zar adam ı okuyup uygulayan birisi de ilginç olurdu hani ;))
ama en iyisi faust bence..

ayrıca sen kylie minogue u sevmezdin de mi? şu anda tvde cnn de konseri var da...

brk

Unknown 12 Temmuz, 2009 13:04  

kimse seni takmıyo mu sersang dışında... ayıp müdür, harbi ayıp yaw :D

Unknown 12 Temmuz, 2009 13:05  

bir sonraki üretilecek mime fikir babalığı;
hangi dondurmayı tercih etmiş ve o an yeme işini icra etmekte olan kızla\erkekle tanışmak istersiniz :Pp

Godsyndrome 12 Temmuz, 2009 13:30  

bi dost:ne dedim ki yıa:)

kaptan lalilo:bahar kim,bandini kim, osman kim kafka kim diye sormayayım(hehe)Sonunu da güzel bağlamışsın helal :D

Brk:Valla kimseyi kastetmedim :D
Minogue sevmem evet kısa boylu:)

Seme:Yapma müdür ayrıca dondurma falan ne biçim mimler öyle ya da ben fesatım :)

BlahBlah 13 Temmuz, 2009 09:04  

aldım pasını :)

¢ido$ 15 Temmuz, 2009 12:46  

Çok güzel bir liste olmuş bence :-) Popüler kitaplar demişken, Twilight da okumasın kimse mümkünse, arkama bakmadan kaçarım. Gerçi o seriyi genelde 90'lar serisi okuyor ama farketmez. :-)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP