20090709

Çamdan Kavaktan

*Benim mail adresimi google'dan aratan arkadaş derdin nedir acaba?

*Bir kadın hayır diyorsa hayır,evet diyorsa hayır,bilmiyorum diyorsa hayır,kararsızım diyorsa hayır diyordur.(bir kadın ... diyorsa geyiğini yeniden uyarlamak istedim)

*Şeytana uymak ya da uymamak işte tüm sorun bu.

*Bilgisayarı başkasıyla paylaşmak sinir ediyor beni.O ne,bu ne?Sanane lan,sanane!

*Yarın sabah da bi değişiklik olsa,uyanmasam mesela!Bi hafta sonra falan uyansam.Ben diyorum bu dünya fazla gerçekçi diye de kimse inanmıyor.

*Ohh be yarın iş yok dedim salonda otururken üstüme üstüme gelen bakışlara baktım homo homini lupus valla!

*Sırasız şekilde gidersek minoset,majezik,novalgin,max'la başlayan bişey,vermidon,parol aldım hem de son 5 saat içinde ama hala biri dişime balyozla vuruyor sanki.Bu postun yazılış amacı da buydu zaten dişimi unutmak,başaramadım :(

17 kişi karşıladı;:

bi dost 09 Temmuz, 2009 02:33  

diş ağrısı çekmeye gönüllü olmak manyaklık ama abi, mazoşistlik falan bu yahu.. deli misin sen?

Godsyndrome 09 Temmuz, 2009 02:35  

bi dost:eee,ııı, şimdi mazoşist bi yanım var evet ama diş ağrısı çekmeyi buna katabilir miyiz? olabilir:)

bi dost 09 Temmuz, 2009 02:47  

deli.

Unknown 09 Temmuz, 2009 08:31  

godsy, şimdi pembe turnusol kağıdından reçeteye bi' link veriyorum. bu linki açıp biraz pamuğu monitöre sürüp dişinin üzerine bas, (pembe turnusol maviye dönüşünce çek) ağrısı geçmezse getir eski pamuğunu sıfır pamuğu 360 milyona varan indirimlerle gel bizden al :

www.wingmandergi.com

("sanal reklam" mı uygulamış oldum şimdi? du' bakalım senle de konuşucaz yarın öbürgün orda bi' weblog bölümü var dikkatli bakarsan :)

Adsız 09 Temmuz, 2009 10:24  

apranax ı denememişsin ama hafız olmaz ki.

ben bi gece dişimle boğuşmuştum. ama dayanılmayacka gibiydi. sabah gittim eczaneye "diş ağrısı geçiren bişey verin laaayn!" dedim. apranax verdi. yarım saat sonra kıçından uyuşturucu yemiş aslan kadar huzurluydum.

guguk kuşu 09 Temmuz, 2009 12:00  

uf godsi uf, bi diş hekimine gitmedin ya.
1 gr lık largopeni günde 3 kere, 8 saat ara ile al.
apronax forte u da yine aynı şekilde kullan.
yav yakınlardaysan halledelim şu dişi be.

Godsyndrome 09 Temmuz, 2009 12:10  

bi dost:evet öyle bir rivayet var:)

cornelius:Sağolasın müdür, özellikle alice dişime çok iyi geldi.istediğin sanal reklam olsun yaparız nolcek :)

rectoa:hafız,peder yüzünden apranax gördüğümüz mü var ki,nerde o şans.kendisi içiyor:)

guguk kuşu:yakında değilim git gel konya 7 saat :(

DORİS 09 Temmuz, 2009 12:22  

godsy, diş ağrısı için şunu buldum:

Sirke 1 çay bardağı.
Kimyon 10 gr.
Kekik 5 gr.
Su 2 su bardağı
Bu maddeler beş dakika kaynatılır. Elde; edilen mayi ile gargara yapılır.

bi dene istersen:)
ama en yakın zamanda git doktora..

Godsyndrome 09 Temmuz, 2009 12:32  

Doris:duygulandım valla, rahibe teresa gibi okuyucusun teşekkür ederim ama umarım bu da büyü işine dönmez hihi :D

Zeugma 09 Temmuz, 2009 13:59  

GODSYYYYYY !!!!

Diş ağrısı için müthiş bir şey biliyorum..
Steril bir pamuk parçasına steril ellerinle bir miktar ''KEKİK YAĞI'' dök.. Ve ağrıyan dişinin üzerinde bir süre beklet..
Hiçbir ağrı kesicinin başaramadığını başarıyor.En fazla 3 dk içinde şıpp diye kesiliyor ağrı.
Bunu birçok kişi denedi ve bu sonucu aldı.Hadi hemen kekik yağı aramaya..
Aktarlarda kesin bulursun..
Geçmiş olsun...

Godsyndrome 09 Temmuz, 2009 15:11  

Zeugma:Beni düşünüp yazmaya zahmet ettiğin için teşekkür ederim abla,bulmaya çalışıcam :D

Zeugma 09 Temmuz, 2009 20:24  

Rica ederim..Ne demek..
Ama lütfen bul ve uygula..
Mucizeyi göreceksin..
Ve buraya sonucunu yaz Godsy..
Bekliyorum bak...

ne ben olabildim ne de başkası 09 Temmuz, 2009 20:33  

dişçiye git diyenleri dinleme sen olur mu, zaten dinlemezsin de. etol varsa etol al diyim ben de ilaç olarak bi de largopen, yukarda diş hekimi arkadaşın dediği gibi. ama bu kadar ilacı arda arda içip ölmemişsen bişi olmaz sana daha, manyak mısın sen? karaciğerine yazık be, ama kim tınlar de mi. etolü çok sık aralıklarla alma (en az 8 saat), aşırı parasetamolden gerçekten doktorluk olabilirsin.
önemli not: ilaç kullanımı doktor kontrolünde olmalıdır.
hoşçakal

Nina Noctis 09 Temmuz, 2009 21:45  

Yahu çektirsene artık şu dişi!!!!

Godsyndrome 09 Temmuz, 2009 23:10  

zeugma:bıralarda aktar mıdır nedir ondan yokmuş işte ablacım sonuç bundan ibaret.

hopçikiyaya:.....

nina noctis:hatırası var :D

Zeugma 10 Temmuz, 2009 00:36  

:((((((((

Aktar yoksa başka yerlere sorup bulsaydın..
Abla sözü dinleyip geçirseydin şu ağrını..
Öffffffffffff :(((((((

Godsyndrome 10 Temmuz, 2009 01:47  

Zeugma:abla dert etme,yarın çektiriyorum :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP