20090729

Otantik sülalemden manzaralar

Şimdi benim bir babaannem var-dı.Hepinizin var tabi hava atmıyorum yanlış anlaşılmasın(Kim yanlış anlayacaksa)Ben senede bir kez görürdüm ama abraham lincolne benzettiğim için tırsar uzak dururdum.Neyse işte ben april oneil'ı asla yatağa atamayacağımı daha bilmediğim toy zamanlarda vefat etmişti rahmetli.Egzama hastaları için dua edermiş kendisi,okur üfler tedavi edermiş zamanında.Bugün aldığım bi haberle gülmekten yerlere yattım.Millet gelip, hastalara sürmek için babaannemin mezarından toprak alıyormuş.Hahaha.Ne biçim iş lan bu.Arkadaşlar valla kendinde bi keramet olduğunu sanmıyorum olsa evvela dedemi çarpardı çünkü.Olmayan aklınızı başınıza alıp hastaneye gidin demeyi bir görev biliyorum.Ha ille gitmiycekseniz ben poşetleyip satıyım size.
İmza: ermemişin torunu godsyndrome...

13 kişi karşıladı;:

Serzeniş Meraklısı 29 Temmuz, 2009 16:41  

bir "god"ın babaannesi olmak kolay değil tabii müdür :Pp

Sinirli Prenses 29 Temmuz, 2009 16:45  

Şeyy rahmetlinin mezarı nerdeydi :)
Bi arkadaş sorduda :p

dı best endı biiğst annovn 29 Temmuz, 2009 16:45  

ehere ben olsam alır, parseller "sonrda dağılın lan sırayla değil parayla"der ufaktan köşeyi dönme hevesiylen kendimi piyasaya atmıştım. ama babane ya..çok fena popom kalkardı benim şahsen.hava atardım.ama kesinlikle toprağı beleşe salmazdım.

guguk kuşu 29 Temmuz, 2009 16:45  

he he.
bugün de babaanneler günü galiba:)

Zeugma 29 Temmuz, 2009 20:28  

Benim okuduğum lisenin bahçesinde demir parmaklıklı ve çok eskiden kalma tek bir mezar vardı ne hikmetse...
Başı hiç boş olmazdı. Altını ıslatan çocukları getirip etrafında tur attırıyorlardı :)))
Bu ne biçim iş Godsy :D

DORİS 29 Temmuz, 2009 20:49  

sendromu attın ya , bak hemencecik başına üşüştüler:))

ne ben olabildim ne de başkası 29 Temmuz, 2009 20:56  

ya bunun bilinen bi adı var ama çıkaramadım şimdi. inanmak meselesi hep. birileri bigün babaannene gelmiş o okumuş üflemiş sonra gelen kişinin zaten iyileşeceği varmış iyileşmiş ama bunu babaannene bağlamış sonra bu böyle yayılmış. insanlar bunu yaptıklarında iyileşeceklerini düşündükleri için iyileşiyorlar aslında. bildiğin placebo etkisi. bırak alsınlar toprak yahuu bırak insanları inanmak istedikleri şeye inansınlar. çoğu hastalığın temelinde psikolojik nedenler yatmıyor mu?

bi dost 29 Temmuz, 2009 22:31  

cimri misin hacı, iki toprak aldı garibanlar diye ne yaygara yapıyosun:)

godsyndrome 29 Temmuz, 2009 22:44  

serzeniş:nerde benim babaannemde o bilinç :P

sinirliprenses:zahmet etmesin biz adrese postalarız yıa 100 gr.100 dolar.ayrıntılı bilgi için üçkeredabılyuat.kutsaltorpak.kom :D

dı best endı..:bende değerlendiricem yok öyle beleşe şifa bulmak :D

gugukkuşu:artık evet :D

zeugma:bende anlamadım ki :D

doris:atar atar tutarım ben onu :P

hopçikiyaya:olmaz ben satıcam onları zengin olucam :D

bi dost:açgözlüydüm ben, gözümü toprak doyursun dedim toprak işine girdim :D

Haykoliq 29 Temmuz, 2009 23:25  

hafız benim anneminde var böyle bi olayı...Rivayet odurki benim annemin dedesi,okur üfler :P siğil i olanlara derman olurmuş...Kendisi de vefatından önce bu nişanı :P anneme devretmiş...annemde öyle arasıra okuyo püflüyo...kaç kere dedim işlem başı para alalım,köşe olalım diye dinletemedim...Gel senle ahiret holding'i kuralım...İsim babası sen ol yada Godsyndrome Entarteinment...Egzama ve Siğil bizden sorulur..haha xD

dı best endı biiğst annovn 30 Temmuz, 2009 02:21  

bende yaralıparmağa işiyorum geçiyor.

godsyndrome 30 Temmuz, 2009 03:53  

Haykoliq:Sevindim valla piyasaya hakim olmalıyız iyi oldu siğil işi.

Dı best:En büyük keramet sendeymiş. Torunun senle gurur duyacak :D

böcük 30 Temmuz, 2009 09:55  

sende girişimci ruhu olduğunu anlamıştım zaten ben :D poşetleyip atmak evet evet zekice :D

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP