20090728

Yorum Yazısı ne saçma bi başlık oldu.

Evveliyetle hepinizi baştan bir kınamış olayım.Hem de eshefle,eshefin olmadığı kınama,kınama değildir zaten.Neyse, sendromumu kaybettim dedim arkadaşlar.Benim sendromum ne? tanrısendromu eee sendromumu kaybettim deyince tanrısı nasıl kalsın di mi efenim.Ama şunu gördüm dikkat sıfır.Ben ki bu blogu,sanat filmi çektiğini sana ibiş yönetmen tarzıyla yazıyorum,ayrıntılara odaklanın diyorum.Siz sakız falı okur gibi okuyonuz aaa.Okuyucusuna çemkiren blog yazarı da oldum başım göğe erdi.Yine de yorumlarınıza cevabı yazı haline getirip yeni bir şekil geliştirmek istedim.Godsy style(breh breh)
Önemli not yazının kalan kısımlarını bir alttaki "!" yazısının yorum penceresini açarak okuyunuz.
Şincik blogumuzu konyadan okuyan gugukkuşu hanımın sorusunu yanıtlayalım.(Bu da güzin abla style oldu ama neyse)Tanrı olmuşsam istekleri olacakmış.Olmasam da çalışma şeklini biliyorum.Onun vereceği yanıt şöyle olur. "Sen iyi bi insana benziyosun,az daa bekle öbür tarafta bakarız.Cennet falan,ırmak,çayır biliyosun işte.Ben sabreden kulu severim"Kendisi de olsa böyle derdi eminim.Hülya hanım töbe etmiş,iyi etmiş.Töbe faydalı bişey ama acaba beni bidaha okuma mevzusuna mı töbe etti bilmiyorum.
Cesetizleri burada wolksvogen reklamına atıfta bulunmuş.Aynı golf araba gibisin lan mesajı veriyor sanırım.Nina ise bulur yerine takarız demiş sanayiden yedek parça alıyor sanki.Ama baldız kontenjanından blogumuza katıldığı için ne dese başım gözüm üstüne.1birey beyin yorumu çok pozitif amma ve de lakin ben bumerangı bıraksam bana geri dönmeyeceği için; O sözü hayatımda pek uygulayamam.Bi dost kopmuş, yeniden bağlanmaya çalış diye iğrenç bir espri yapasım geldi ama tutucam kendimi.
Arzu Breda şimdi sana mı secde edicez demiş ki işte maneviyatı eksik okuyucu belli ediyor kendini. Yeni bi tanrı bulunca hemen eskisini satıveriyor.Mahkemetül kübra da bu cümle seni epey zorlar söyleyim.Zeugma adlı okurumuz ise artistlik yapma demiş.İşte cesur okuyucu herkes tanrı mı oldun derken o racon kesiyor allahtan tanrı değilim(ne saçma cümle)Polly kızımız ise beni demet akalına benzetmiş ki ister istemez etkilenip ibrahim diye şiir yazdım.(sabah erken,ibrahim işe giderken,sende şu memlekette sunucu oldun ya ilahi ece erken)Haykoliq destek olmuş bana ki teşekkür ediyorum kendisine isterse olmasın rol modeli benim adamın, kendi çeker cezasını(pehh).Yeniden zeugma sormuş, haykoliq'e sormuş ama gerenk yok.Tanırım haykoliq iyi çocuktur diyerek tarihli bir atıfla cevaplandırmış olalım kendisini.Cem kardeşim sendromum icraya düşmesin, yabancıya gitmesin diye sahip olmak istemiş.Al senin olsun müdür ayıpsın yani. Tekrardan Arzu hanım gelmiş.Kendi sendromunu bana hibe etmek istemiş ama ne olduğunu da söylememiş, ben soracam akşamına gelcek cevaplayacak ille meraktan çatlatacak bizleri. Serzeniş çöküntüde olan hislerimin üstüne üstüne gelip "kabaramazsın kel fatma,annen güzel sen çirkin" etkisi yaratmaya çalışmış sanırım ki başarılı oldu.Benimdir be müdür be! Ve ve ve Blahblahım da -sondaki "m" iyelik eki mi yoksa kendi kendine gelin güvey olma eki mi siz karar verin ama- oh my god diyerekten tepki vermiş kendisi.Tanrın gurban olsun sağaaa.Olimpos'ta ne kadar tanrı varsa tek tek keserim senin için çemenim.. diyerekten yazıma burada son veriyorum.Daha dikkatli okumanızı öneriyorum.Ama sen yanlış yazmışsın bizim dediğimiz anlam çıkıyor diye polemik yaratmayacak yorumlar istiyorum.Çoştum yine dalgalanıyorum.Dalgalan sen de şafaklar gibi.. oha abarttım geyiğin dibine vurdum sabah sabah diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum.

11 kişi karşıladı;:

PoLLy 28 Temmuz, 2009 11:57  

okuyucusunu ciddiye alan blog yazarı! tek tek her birine cevap veren, sıradan yorum penceresi yerine, ayrı bi post giren; güsel insan nadide kişilik! we love you godsy! :D

Zeugma 28 Temmuz, 2009 12:18  

Günaydın godsyndrooomeee :)))
Oh yaa..Buradasın ve yazı yazmışsın.
Birazdan gelip okuyacağım.Öyle arada derede okumam ben seni.
Şimdilik bu kadar.Ehehe :))

bi dost 28 Temmuz, 2009 12:52  

ahaha çok güzeldi bu yaa :)) cesete, arzuya ve zeugmaya verdiğin cevapları böyle bir tepinme haliyle okudum.. Allah seni kahretmesin ya:)

BlahBlah 28 Temmuz, 2009 13:51  

godsy aha seni işte bu yüzden seviyorum ben. ya sebep yok "seviyorum işteeee, var mı diyeceğin? tırrım, tırrım."

basturmam benim :)

Zeugma 28 Temmuz, 2009 16:41  

Bize çemkirmişsin, dikkatimizi sıfır falan bulmuşsun ama yine güzel, yine güzel :))

Sakız falı gibi falan okumuyoruz len. Bak mesela ben racon kesmişim :D
Her neyse bak sağa bi tavsiye Godsyçocuk: Bundan böyle her yazıdan sonra olmasa da arada böyle yorumlara ithafen yazı yaz. Olar mı :DD
Cidden yaa..Ne güsel olmuş.
Eline sağlık..

guguk kuşu 28 Temmuz, 2009 17:02  

yav hain godsi bizi nasıl da tongaya düşürdün. biz kelimesel olarak baktık ve yanıldık tabi. ne yani şimdi sen tanrı olmadın dimi, ben bi audi q7 istiycektim de

ne ben olabildim ne de başkası 28 Temmuz, 2009 21:53  

benm yorumum ne olacak haaa sorarımmm

ben görmezden gelinecek kız mıyımmm pehhhhhhhh

Hülya Konar 28 Temmuz, 2009 23:17  

" anlattıkların karşındakinin anlayabildiği kadardır " mevzusu diyorsun yani:)

Arzu Breda 28 Temmuz, 2009 23:40  

Yaa, kandır beni dimi?.. Şimdi, sen öyle söyledin diye, secdeden vazgeçeyim de, "Vay sen benim tanrılığımı inkar ediyorsun" deyip, "hadi doğru cehenneme" demeyeceğini nerden bileyim. Tabii ki, yeni bir tanrı çıkarsa ortaya, ona secde ederim. Bu da, benim maneviyatımın ne kadar yüksek olduğunu gösterir.

Godsycik, buraya kadar yazılanlar, önceki yorum da dahil, seni aldatmasın. Zeugma, sana açıkça racon kesmiş, bizlerin ne yaptığını anlamamışsın bile..

Bundan böyle sana mı secde edecez, sözü üzerine kendini öyle mi sandın yoksa. İşte o zaman, kendimi affetmem. Senin yanlış değerlendirme yapabileceğin bir cümle kurduğum için, kendimi suçluyorum. Godsycim, sen tanrı filan değilsin, sakın öyle zannedip farklı yollara sapmayasın.

Vah Godsycik, vah!!!!

Arka Sıra HANEDANI 29 Temmuz, 2009 01:46  

abi tatamen alakasız ama header yine yakıyo valla möhkem.. yoksa sen misin o resimdeki?:D:D:D

cka

Unknown 29 Temmuz, 2009 11:29  

baktım ki can sıkmışsın müdür, dibe çekeyim de, sıçrama sürecini kısaltayım istedim ben... nitekim öyle de olmuş... (yok lan yorum yaparken çok canım sıkkın idi, ondan öyle şeyettim :P)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP