20090717

Nin

Yirmidörtsaat boyunca attığım adım sayısının üç haneli bir sayıya ulaşmamasına rağmen enercidiringkimi fondipleyip,sandalyemin depesinden odama baktım ki bence kuşbakışı sayılabilmeli böyle bakışım.Farzedelim bu gece ben kırlangıçmışım.Tabi öküzün tiğrene baktığı gibi bakmadığım için bakarken bir yandan da düşündüm. Artık kitap okuyamıyor(d)um,artık film de izleyemiyor(d)um,artık aşık da değilim. Ben artık n'apabilirdim.Seçeneklerimi araştırdım.Tatil ve yazlıkiş seçenekleri kendi kendini imha ettiğinden seçeneklerim sınırlıydı.Benim yerimde olan her normal ayküuğlu insan ,bu süreyi ders çalışarak geçirirdi.Ama ders çalışmak için fazla gerzektim. Duvara bakmayı seçtim.Hatta bir almanak yapmak geldi fikrime,hemen o an'da.Kişisel duvar rehberim ya da bakılacak en iyi bilmemkaç duvar.Yapmadım tabi gerzeğim desem de o kadar değildim.
Yine de canım sıkılıyordu.Eğer ömür, yaşama yoğunluğuna göre biçiliyorsa kafadan yüzonyıldaha dünyadaydım.Hassittir diyesim geldi de demedim.Ben terbiyeli çocuktum.Her bölümde yeni şeyler kaybettiğim bir arkasıyarın kuşağıyken hayat,sanırım sadece kaybettiğimde yaşadığımı anlıyordum.Tüm kazanmalar kaybetmek için değil miydi zaten.Kazandığım bir haltım olmasa da düz mantığın gözünü sevecek kadar sevgi doluydum.
Uyumalıydım.Çok uyumalı,çok büyümeliydim.Kendime sözüm vardı.Huzurlu bir bunak olacaktım ben.Bunamak kısmı şimdiden tamamdı ve uyudukça ve büyüdükçe huzurum artacaktı.

26 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 09:48  

ulan godsi, şu karamsarlığın için gelip seni dövcem ama bu incilerde o karamsarlıktan mı fışkırıyo ne?
sabahtan beri bloğunu açmaya çalışıyorum niyeyse olmuyo buralar bizim internet bi alem zaten, valla kuduracaktım açamasaydım, açınca öyle bi heyyo demişim ki yanımdakiler şaşırdı, ah godsi ah bi twister bi de sen:))))

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 10:41  

yeni bir nietczhe mi geliyo acaba?
ama sen ondan daha espirili ve sevimlisin ama cümlelerin en az onun kadar dokunaklı, sen bi gün bunları toparlayıp kitap yapmazsan ben hiç kaçırmam yaparım ha:)

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 10:41  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 11:32  

gugukkuşu:Sabah sabah nasıl da şımardım teşekkür ederim.Nietczhe falan benim neyime abla!Bir gün bunları toparlayamam hatta bir gün blogu silerim.Benim ipimle kuyuya inilmez :D

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 11:40  

bana bak başlatma ipine falan aaaa, blogunu silermiş, kırarım o ellerini senin. sen yazmaya ben okumaya devam. ben naaparım sonra yazmassan aşkolsun ama ya

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 11:46  

gugukkuşu:tamam tamam,şimdilik silmem zaten.Ben sadece olası bi ihtimali belirttim ;)

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 11:54  

demek şimardın ha:)
bak bu iyiye işaret.
zaten benim çok iyi şimartma enerjim vardır. herkes öyle söyler. allar pullar herkesi havaya sokarım. sen baya zorluyosun ama beni:)
yeteneğinin farkına varman lazım. Ya bu allah da yetenek verir, farkındalığını vermez mi hep, ahh ulan o yetenek ben de olacatıkiii:)

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 12:03  

gugukkuşu:Evet şımartma enerjin süper valla.Yetenek konusunu tartışmayalım asla o kadar şımarmam :D

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 12:05  

sen öyle san:))))))
sen yazmaya devam et ve bekle:))
ben eşimi şimarık bir bebek haline getirdim biliyomusun sen?

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 12:08  

gugukkuşu:tamam tamam,bekleyelim görelim ;)Getir tabi şımarmak eşinin de hakkı.

guguk kuşu 17 Temmuz, 2009 12:12  

hıh şööleee yola gel (vay be msn ye dönmüş senin bu yorum sayfası:)

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 12:14  

gugukkuşu:olsun olsun :)

raisinsec 17 Temmuz, 2009 12:22  

ya ben de bunalım zamanlar dışında çok bir şey yazamayan biri olarak, çok tutuyorum efenim sizin bu karanlık yazılarınızı. =)

üstelik bu yazı Cioran'ı da getirdi aklıma: "Tüm kazanımlar birer kayıp, tüm kayıplar birer kazanımdır."

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 12:28  

mots de verre:teşekkür ederim. cioran da haklı sanırım:)

bi dost 17 Temmuz, 2009 12:33  

gugukkuşuna hep destek, tam destek :P ow yea süper yazmışsın adamım mitişsin :D

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 12:41  

bi dost:hehe bu gazla on gün giderim ben tamam utanmaya başladım valla.

BlahBlah 17 Temmuz, 2009 13:40  

bunalımını okumak bile keyifli ya. kafka mafka dirilse de okusa seni. pöh, onunki de neymiş ya!

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 13:46  

Blahblah:Senden bu sözleri duymak ne hoş ;)

Âheste 17 Temmuz, 2009 16:34  

seviyoruz seni yani kısaca :)

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 18:04  

Aheste:Allah yokluğunuzu göstermesin :D

Arzu Breda 17 Temmuz, 2009 18:20  

Bu kadar pohpohlamadan, bu kadar beğeni yorumundan sonra, ben nasıl eleştiri yorumu yapacağım, Godsyciğim?..

Şaka şaka!.. Gerçekten güzeldi. :)

Ama, o kadar da pohpohlanacak bir şey yok.. :Pp Normal, düz bir yazı işte. Aklına eseni, dilinin ucuna geleni, klavyeye aktarmışsın, o kadar. Onlar bunu da yapamıyorlar da, onun için çok pohpohluyorlar. Sen onların gazına aldırış etme, o kadar çok.

Kızdın mı yoksa, normal bir yazı dememe? Ama, yok sen kızmazsın bilirim. Sen, olgun, eleştirilere açık, pohpohlanmayı sevmeyen, kendi bildiğinden şaşmayan, içi sevgi dolu bir kişiliğe sahipsin.

Seni bu nedenle seviyoruz zaten.

Sevgiyle kal, Godsyciğim..

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 19:10  

Arzu Breda:Yorumunda kızacak bişey yoktu ki niye kızayım. Yorum yapanların hepsi benden daha iyi yazdıkları ve bende onlara göre daha depresif şeyler yazdığım için. Neşeleneyim diye şımartmak istediler sadece,bu blogda hiçbişey ciddi değil ki :D

Zeugma 18 Temmuz, 2009 01:15  

Ahahaha Godsy..Oh olsun sana ..
Eli maşalı bi abla daha buldun.Hem de iyice fanatiğin :))))
Bak ellerini kıracak..
Sakın silme blogunu falan.Ben de gebertirim seni..
Zaten Bloxoo'dan da çıkmışsın..Ne oldu çıktın da??
Eteklerin göğe erdi mi? :(((
Heee????

Godsyndrome 18 Temmuz, 2009 10:39  

Zeugma:bloxoo'dan çıkalı epey oldu niyesini bende bilmiyorum yerim dar geldi sanırım :)

Sagır Kedi 18 Temmuz, 2009 11:54  

Yerim senin terbiyeni gods ahahahha:)))))))Ben karamsarlıklarımı o kadar kolay yazıya dökemiyorum yani cümleleri sözcükleri bulamıyorum.Seninki de neymiş bee:))İçelimmmmmmmmmmmm:))))))))))))

Godsyndrome 18 Temmuz, 2009 13:13  

Sağır Kedi:Ankaraya yolun düşmüyor ki nasıl içelim :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP