20090716

Hayat Güzeldir

*Başlığı gülelim diye yazdım.Güldüyseniz bu konuyu kapatalım.

*Fidaydayı hakkıyla söyleyebilmek için sevgilisine para yediren arkadaşlarım var.Anadolu ezgilerine uzak yurdum blogger okuyucusu için masraftan kaçmıyor ve hani var ya diyoruz "500 altın yedirdim bir ayda" o işte.

*Geçen gün tvde sertaçortaçı gördüm sevgilsiynen.Abi bu adama nasıl anlatıcan ki cenneti,neyle motive edicen.Şarkı söyleyip bi minübüs kızla gezsin,yazılan kadere bak.Adam tanrının fantastik anına denk gelmiş.

*Merak güzel şey de sevgili türksel.Hangi seyyar satıcı 3GEĞ teknolojisiyle maç izleyecek allasen. Ayrıca yine aynı reklamdaki nineyi de kınıyorum torun dosya gönderecek sen damat soruyorsun. Dert etme be teyzem,torun yapıyordur bişeyler.Ha bir de Hidayetle başlayıp Hidoyla devam eden Hedo'nun son durak olmasını dilediğimiz değerli sporcu kardeşim.Hacı o anlaşmadan sonra bu reklam, oynamalar falan...cık cık cık.

*Baba:Çok içiyosun,abarttın ama.
Oğul:Neye göre kime göre?
Kutsal ruh:-onun bu diyalogda yeri yok-
Baba:Bence gayet iyi anladın.Enginar suyu şişesinin içine rakı koymuşsun lan daha ne olsun.
Oğul:Uyu uyu vakit geç oldu.

*Galatasaray demeden geçemeyeceğim.Sabriciğim sana hizmetlerinden dolayı bir koşu bandı alsak, sen futbolu bıraksan.Senin için çok fark yapmaz bence.

5 kişi karşıladı;:

bi dost 16 Temmuz, 2009 23:06  

kutsal ruh yazdın ya oraya, bunu yaptın ya, ben orda okkalı bi kahkaha bastım işte.. Allah'ım ya :D

hayır o değil de, ben onu şey sanıyodum, 500 altın YEDİM bir ayda..

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 23:11  

bi dost:olsun ziyanı yok,altının 5000 olduğu konusunda da rivayetler var ama teferruat bunlar sorun değil :D

Unknown 17 Temmuz, 2009 13:18  

baba oğul kutsal ruh...,
tanrı seni kutsasın müdür... internet cafedeyim, onbeş kişi dönüp aynı anda bana baktı sayende... aslında ünlü olmak bu kadar da kolay tabii.
şimdi ajdarınkine yakın bi ünüm var, eywallah müdür :D

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 13:48  

serzeniş meraklısı:müdür sen zaten ünlüsün :D

Unknown 17 Temmuz, 2009 13:49  

yok be müdür... ne ünü allansen :Pp

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP