20090718

Çatal bill

Kendimin bana verdiği yetkiyle yarını ve sonraki yarınları tatil ilan ediyorum.Yarını tatil ilan etmemdeki maksat bu kavramı unutmamak.Gün gelir, kpss sonucu gelir,kurum sınav ilanı gelir,kurum sınav sonucu gelir,mülakat ilanı gelir,mülakat sonucu gelir,işe başlama tarihi gelir,godsy işten gelir,sonra tatil günü gelir.Süreci bilerek tek tek yazdım ki uzunluğu anlaşılsın.Tatil kavramını unutmama gerekliliği bu yüzden.O gün geldiğinde apışıp kalmak istemiyorum.Tatil demişken tatilimi Erdal Ünsal beyle geçireceğim.Şu an iki ihtimal var.Bir:"O kim" diyen şanslı kullardan olabilirsiniz. Hiç karıştırmayın derim.İki:"Nerden tanıyonkine diye sorabilirsiniz"Bunu soracak insanlara da Erdal Ünsalı tanımak demek onun yüzünü tanımak değildir derim.Bu söz böyle değildi bilirim,ukeğlağlık etmeyin.İktisat çalışmanın en güzel yanı pozitif bir ilim olması, pozitif ilim ki kısaca bilim diyelim güzel yanı bu zaten, yavşamıyor.Ne kadar net ifade ettim.Neysem o'yumcu.Gerçi o zaman enterasanlığını yitiriyor ama şu an yeğlerim.Zira insan denen zıkkımdan bunalmaktayım.Taş-kağıt-makas denilen oyun bence tamamen insan hareketleri izlenerek çıkartılmış.Bu konuda bi tez bile yazasım var ama halim yok.Neyse taş yaratılışlı,makas huylu veyahut kağıt sıfatına sahip türlü ademfamilyasını ardımda bırakıp,işlerime yoğunlaşasım geldi.Kritik sözcük bu yoğunlaşayım,buhar olayım uç uç uçayım.imza uuurböcee 

5 kişi karşıladı;:

Zeugma 18 Temmuz, 2009 01:31  

Yeni adın hayırlı uğurlu olsun
uuurböceee:))))))
İşlerine mi yoğunlaştın gari sen? :D

bi dost 18 Temmuz, 2009 01:43  

kolay gelsin uurböcee:)

-hiç karıştırmıyorum, tamam-

Godsyndrome 18 Temmuz, 2009 10:38  

Zeugma:Yeni adım değil,aman abla ben de ne uğuru :)

Bi dost:saolasın :)

BlahBlah 18 Temmuz, 2009 20:47  

çekyat vardı onun odasında :D

Godsyndrome 18 Temmuz, 2009 21:39  

Blahblah:Nasıl bir ayrıntı bu böyle :d

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP