20090708

Lan yine mi başlık bulucaz

*Cesetizleri aldatmayı yazmış bilimsel verilerle yazmış hem de.Şimdi ona yorum yazsam yarım gün sürecek yayınlaması cevap için de bi gün bekle burdan fikrimi beyan edeyim.Aldatan aldanır bi de çiçek dalında güzeldir.Geyiği doğal ortamına salıverip cevaplarsak; Herkes herkesi aldatır işte temennileri bir yana bırakalım.Kim olursan ol asla o kadar çok sevilmeyeceksin(sen hariç,sen dediğim sensin)alış buna.

*Spesifik bir diş ağrısına sahibim,başımı yastığa koyunca ağrımaya başlıyor.Kafamı kaldırınca geçiyor.Cidden her türlü manyakça şey beni nasıl buluyor anlamıyorum.Git çektir kurtul demeyin. Ne hatıralarım var o dişle,o düşmeden ben onu bırakmam.Çok pis vefalıyımdır.

*Mimler gibi spam mailler de dönemsel bence.Az önce haber geldi mesela.Güneş batmayan imparatorluk lotosunu bana kazandırmış.Parada pulda gözüm yok dedim.

*Benim gibi bir yiğidi bırakıp sırf babasının benzinliği var kendisi de X5 sahibi diye avarel kılıklı bir herifi seçen explatonik aşkım ki adına hüsnübala diyelim dün karşıma çıktı.(şu cümleye bak,türkçeyi yeniden öğrenmem lazım)Godsy dedi,he gulum dedim.ben o ibişi bıraktım dedi.koskaca yaz dedi,boşa geçmesin dedi.La bi git dedim cazu dedim,kovdum dükkandan.

*Romantikliğim tavan yaptığı için o şekilde bitirmek isterim sözlerimi asprin gibiyim bazen,son kullanma tarihi çoktan geçen, ecza dolabında unuttun gittin beni,kaldır çöpe at madem...Böhüüü

19 kişi karşıladı;:

Unknown 08 Temmuz, 2009 11:57  

çocuğu bırakması eyvallahta, x5i ve benzin istasyonunu neden bırakmış, ben buna bakar ve irdelerim arkadaş!
müdür, rakı iç bol bol diş için -al sana bahane, -kankalar bugünler için var! :Pp

cesetizleri 08 Temmuz, 2009 13:03  

hayır duyan da yorum yayınlamıyor zannedecek. dandik bilgisayarımla giremiyorum bloguna demiyor da.. lütfen düzeltme istiyorum. benim bilgisayarım dandik ondan sebep aslında. yoksa cesetizleri bu konuda çok hassasdır de.. cesetizleri'nin hatrı için de.. de lan :)

bi dost 08 Temmuz, 2009 13:22  

cazu mu dedin ahaha kahkahayı bastım burda ciddi ciddi :))) deymez yaa boşver hem adında da hayır yok hüsnübalaymış.. tamam o ismi sen uydurdun ama yakışmasa başka bişey uydururdun..

diş ağrısı yüzünden kaç gece uyuyamamış, 2 adet operasyon geçirbiş bi insanım ben de, en iyi ben anlarım seni belki de. Allah yardımcın olsun şifa versin ama sen de dişçiye gidebilirsin. çekmiyolar hem öyle hemen, dolgusu var bunun, kanal tedavisi var kaplaması var.. her ağrıyan diş çekileydi ağzımda diş kalmazdı benim.

diğer konulara girmiycem yine çok uzattım, korkuyorum senden bi de nedense. hadi görüşürüz.

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 13:22  

Seme:Müdür içemiyorum ki ayık olmam lazım maalesef :(

Ceset:Yalan,karalama,iftira kampanyasına da mı başladın hıı? Kaç yorumumu yayınlamadın bugüne kadar açıklamayayım istersen ayrıca pc'imde 15lik kız gibi çamur atma :D

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 13:23  

bi dost:benden korkuyo musun vay be bunu başaran ilk insan sensin :D

BlahBlah 08 Temmuz, 2009 13:58  

30 oldum hala süt dişim durur benim ağzımda. öyle bağlıyız yaaaneee.

guguk kuşu 08 Temmuz, 2009 14:20  

sevgili godsi, doktor iyileşecek hastanın ayağına gelirmiş. diş ağrının geçmesi için o dişe kanal tedavisi yaptırmalısın. yatınca ağrıma kan basıncının yatınca artmasından kaynaklanıyor. aynı zamanda üzerine bastırdıuğın zaman kök ucunda da ağrı oluyor mu? sakın çektirme. bu sefer oraya sabit protez yaptırmak için iki dişini kesmek zorunda kalırlar. beni biraz daha bilgilendirirsen sana net cevap verebilirim.

Arka Sıra HANEDANI 08 Temmuz, 2009 15:11  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Arka Sıra HANEDANI 08 Temmuz, 2009 15:12  

vay be çocuk harbi benzinciymiş demekki ::D:D:D:D::D:D (bkz.halk arasında benzinci:)))

ayrıyetten;

tıp okuyan gençlerimize sesleniyorum,

"bırakın efenim sümüklü böceklerin sümüklerindeki asitin fosfata oranı üzerine çalışmayı da; şu diş konusunda bir çözüm bulun artık; kaçıncı yüzyıldayız hala diş ağrısı çekiyoruz yahu!!!!!"

brk

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 15:25  

Blahblah:Ne çok benziyoruz birbirimize ve ben bu sakma işini ne kadar abartmaya başladım :)

guguk kuşu:doktor musun sen.Tüh be konyada o kadar diş ağrısı çektim, yazık oldu:D Daha fazla bilgi olarak kanal tedavisi yaptıramayacağımı,direkt çektirmek zorunda olduğumu söyleyebilirim. 30 olunca hepsini kütahya porselen yaptırıcam,başka çarem yok:)

Burak:Halk arasında benzinci demek :):):)çok ayıp :D

guguk kuşu 08 Temmuz, 2009 16:02  

yav niye yaptıramayasınki, nerde yaşıyosun sen?

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 16:37  

guguk kuşu:nerde yaşama mevzusu değil,boşver.Diş ağrısına katlanabilirim.

Arzu Breda 08 Temmuz, 2009 18:56  

Bak! SeMe'nin dediklerini yabana atma. İçmiyorsan da, gargara yap yine fayda eder. :))

Aldatma konusu çok ağır bir konu. Ama, ben çözdüm bu aldatma işini. İnanmıyorsan şunu oku;
Eşinizin sizi aldatmasını önlemenin tek yolu


Sen çöpe atılacak ilaç mısın? Baş ucunda saklanacak ilaçsın, bence.. :))

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 19:07  

Arzu breda:teşekkür ederim linki açamadım ama :(

Arzu Breda 08 Temmuz, 2009 19:20  

Sen link iste yeter ki..

Eşinizin sizi aldatmasını önlemenin tek yolu

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 19:32  

Arzu:Orda çok yorum vardı ben buraya yazayım.Sevmedim yazıyı erkek aldatıyo diye kadın da mı aldatmalı her gördüğünüzü istiyosunuz yıa,olmaz ki ama :D :D

Arzu Breda 08 Temmuz, 2009 19:48  

İstediğin yere yazabilirsin, Godsciğim.. :))

Sevmezsin elbette(!) Yazıyı tam anlayarak okumadığın belli oluyor, anında. Sadece, o tek cümleye takılıp kalın, siz "erkek"ler.

Ama, bir gün... O gün de gelecek. :Ppp

Arzu Breda 08 Temmuz, 2009 19:54  

O zaman şu, en son yazdığım yazımı seversin belki de.. :Pp

Arzu'nun Las Vegas Macerası

Umarım bunu beğenirsin... :))

Sevgiler sunarım..

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 20:14  

Arzu:tabii ki oraya takılıcam napiyim ben aldatırsam eşim de aldatsın der mi hiç bi erkek? :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP