20090707

Falan Fiğlan

*Yine bir sabah(öğlen oldu hayvan) yine yalnız,yine kahvaltısız.Lan bi gün de öperek uyandırsa birileri (örneğin bu) kahvaltın hazır canım dese.Ben tanrı olsam yapardım nan,yazık bu godsy'e sevinsin garip derdim valla yapardım.Not:bu dediğim,my fair listemdeki  natalia ama link çıkmadı nedense.Daha ben link veremiyorum hatun bana kahvaltı vericek pehh

*Paranoyak günlerim yeniden başladı.Yakışmıyor da halbuki, manik depresif daha şık duruyor üstümde.

*Bugün yine babamın kullandığı arabaya binicem,yok efendim bangicampingmiş yok efendim formula1 miş bana bunlarla gelmeyin.

*14.15'e kurun saatleri "gözlerin gözlerime değince festivalim olurdu, şebek şebek sırıtırdım" saatleri.

*Kpss tekrar yapılcakmış falan boş işler,heyecanlı değil.Haber gelse mesela Lise1 deki kimya sınavı tekrar yapılacakmış.Al işte asıl o zaman yusuf yusuf...

*Komplike yazılar yazmak istiyorum,konusu olan ama konu bulamıyorum.Bulanlara gıptayla bakıyorum.Ağlıyorum sessiz sessiz.

*Dün rectoa bey ile münazara ettik,zor bir göreve talip oldu kendisi mişışın imposıbıl gibi duruyor ama başarıcağına eminim.O kutlu gün gelince,bu ülkede sessiz bi devrim olacak haberiniz olsun.Maalesef başka şehirde olduğu için lojistik destek veremesem de makus talihimizi yenmesi açısından başarılar diliyorum kendisine.Görevi sormayın yoksa bu yazı 5 saniye içinde kendi kendini yok edecek diye iğrençleşebilirim ona göre!!

*Hazır iğrençlik demişken dün duyduğum bi espriyi paylaşayım.Veli göçer,ferhat göçer bu dünya kimseye kalmaz.Öğğ hakkaten iğrenç.

*Rüyamda abdullah gülü gördüm,kpss matematikten eksiye düşmüştüm,bi de acılı adana söyledim.Yorumlayacak arkadaşları bekliyorum.

*Adana demişken bulgur mamulleri çekiyo canım şöle çiğköfte,kısır,turşu off bu sıcakta da ne gider.

*Yazının kalitesi(varsa)giderek düşüyor neyse sağlıcakla!

21 kişi karşıladı;:

cesetizleri 07 Temmuz, 2009 13:00  

Ben söylerim Kadir inanır.

Var mıydı böyle bir şey şimdi mi buldum bilmiyorum.

bi dost 07 Temmuz, 2009 13:25  

rüyanı yorumlamak isterim: kpssden matematik birincisi olup, ahmet necdet sezer ile fırın sütlaç yiyerek kutlayacaksınız bunu. tersine çıkarmış ya o bakımdan. bi de rüyayı ilk yorumlayanın yorumu önemliymiş, çıkabilme olasılığı yüksek. öyle yapiyim dedim ben de, sübhaneke amin.

bulgur deme bana yahu, ne zaman kısır dense şöyle bi titriyorum.. çiğköftede de öyle olurdum ama son yediğimde hasta olmuştum ve burnumdan gemişti (mecazi anlamda değil).

hadi görüşürüz madem.

Adsız 07 Temmuz, 2009 13:43  

o gün geldiğinde kimsesizlerin sesi olucam godsy, yanımda olamasan da desteğini gönülden hissediyor, kendime başarılar diliyorum.

BlahBlah 07 Temmuz, 2009 13:51  

tadından yenmiyo be yazıların. ben sefiom!

guguk kuşu 07 Temmuz, 2009 14:20  

yav ama ben senin bu tarzını beğeniyorum, okurken sıkılmadığım bloglardan birisin, hem eğleniyorum hem de öğreniyorum seninle böyle devam et bence, en iyi godsi kendi gibi olan godsidir:)
buralar erkeklerde genel olarak var herhalde bu turşu, kısır aş ermesi, dün gece bizim koca kişisi de istedi valla......:)

DORİS 07 Temmuz, 2009 15:20  

canın kısır çekmişse gel de yapem:))

DORİS 07 Temmuz, 2009 15:26  

kpss yi yeniden yapacaklar ya bir de, bizi topluca stres şokuna sokup öldürmek istiyorlar bence. ne dedim ben de bilmiyorum:))
godsy sana bi robot alalım sabahları seni uyandırsın,kahvaltı versin, kıravatını düzeltsin öpsün, ayaklarını yıkasın...:))

Godsyndrome 07 Temmuz, 2009 16:34  

cesetizleri:neyi sölersin kadir inanır,düşmedi jeton valla

bi dost:aslında hayalimde ahmet beyle fırın sütlaç yemekten çok adriana limayla mercimeği fırına vermek var ama napalım.bu arada bi daha bulgur demem söz :D

rectoa:gazaan mübarek olsun hacı:)

blahblah:senin de yorumların...:D

guguk kuşu:teşekkür ederim, istediyse yapıver sende kırma enişteyi:)

doris:karşı daireye çağırır gibi davet etmen hoş da,antalya da değil misin sen :)

tekrardan doris:teessüf ederim, robota niye öptürüyüm kendimi sapık mıyım ben :D

DORİS 07 Temmuz, 2009 19:41  

evet antalyadayım, gel işte yapayım..
bak şiir gibi oldu, başkasına yapmam:)))
teessüf etme godsycim, güzel robotlar var. geleceğimiz bir manada...
illa olmaz, cık dersen bi büyü yapayım ben senin için. sevdiğin kendine bağlamak istediğin kızın ismini yolla bana sen yeter ;))

Godsyndrome 07 Temmuz, 2009 19:58  

Doris:peki sen büyünü yap o zaman sevdiğimin tam adını söylüyorum "Gisele Caroline Nonnenmacher Bündchen" umarım etkili bi büyüdür :D

DORİS 07 Temmuz, 2009 20:29  

godsy tamamdır abi, yarın sabah seni öperek uyandırır hanım ablamız. :)))

Sagır Kedi 07 Temmuz, 2009 20:45  

Ayy gods ne igrenç espriydi böyle aklıma bir soruyu getirdin "Hakan Şükür'ü kim taşır?" Cevap: Hakan Taşıyan ayy bu da igrençç:))

Bu arada bangiicampingg yapmak istiyorum izin vermiyorlar ne yapsam??ahahahhaha

Şimdi ben çakma rüya yorumcusu olarak şunu söyleyeyim efendim özetle "gülü seven dikenine katlanır" yani rüyada tam tersi olur derler ya sen KPSS den nefret ediyorsun bu sefer geçeceksin demek:)))))))))))))))))

Godsyndrome 07 Temmuz, 2009 21:06  

Doris:Beyanına güveniyorum hadi bakalım :D

SağırKedi:Umarım yorumun çıkar kedi, bangijumpingi boşver gel ankaraya pederle bi yolculuğa çık adrenalin garanti valla :)

Sagır Kedi 07 Temmuz, 2009 21:14  

Benim peder bana yetiyo gods:))Peder yakında beni gene delirtir bırak bangiicampingii atacam 3. köprüden aşşaaa kendimi:))Tabii 3.köprü bitene kadar eheuheuheu

Godsyndrome 07 Temmuz, 2009 21:23  

sağır kedi:baban da gelsin o zaman babaları kapıştıralım, kaybeden 5.köprüden atsın kendini 3 biraz tehlikeli bence :D

Zeugma 07 Temmuz, 2009 21:50  

Rüyaların tersi çıkar Godsy...
KPSS' den geçtin say..
Hadi inşallah..
Haberi alıp sevinçten acılı adana yemeğe gideceksin, üstüne de tatlı..
Yanına da bulgur mamulü şeyler koyarlar.Oyy oy..yaşadın :D
Bak rüyanı ne güsel yorumladım :)
Güzel yazmışsın yine..
Sen yazdıkça biz neşeleniyoruz cidden.
Eline sağlık :)

Godsyndrome 07 Temmuz, 2009 22:08  

zeugma:abla umarım senin yorumladığın gibi çıkar,beğenmene sevindim :D

DORİS 08 Temmuz, 2009 11:38  

godsy öpen var mı:))

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 11:45  

Doris:hehehe çok güldüm valla, hakkaten beni biri öpücekti di mi yok valla olmadı,senin büyü tutmadı :D

DORİS 08 Temmuz, 2009 12:10  

tüh bak çaktırmadan bi kız arkadası yollamıştım, eve mi almadın yoksa yabancı sanıp:))

Godsyndrome 08 Temmuz, 2009 12:28  

Doris:Senin yolladığın kız evi şaşırmış bence :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP