20090724

Ki

Nasıl yazasım var ve de nasıl yazmayasım var.Sen ordaki şahane olan desem mesela,sonra sussam sussam ama şahane ortada yok.Bugün-aslında dün- aynı yarım saatlik yolu üçüncü kez yürürken düşündüm.Ki ben her ortamda düşünürüm.Çok düşüncelisin derler bana hep, ama sonra düşüncesizce hareket ederler ki mevzu bu değil.Neyse işte yolda giderken ki yolda hep gururla yürürüm ben,dünyanın en kolpa kaderi alnıma yazılmıştır ve bu şerefin apoletleri omzumdadır çünkü.Yine neyse işte, ne düşündüğüme gelemedim bi türlü.Gelmeyeceğim de zaten sadece şu kadarını söyleyeyim.Köşeyi dönünce Hızır karşıma çıkıp ne istiyosun dese, canının sağlığı müdür diyecek haldeydim ki saçmaydı ama sırf gıcıklığına yine derdim.Neyse bi yazıyı da tanrı ve personelini katmadan bitirmeyi istiyordum ama olmadı yine.Fazla da saçmalamadan bitirmek istiyorum aslında.Haftaya kpss açıklanıyor ki her an tatile çıkabilirim. Siminyağım tatilden dönmedi,Rectoa Bey gitti gelmedi.Burda postacıların kapıyı iki kez çalması ve evde ben yokken çalma ihtimali beni fazlasıyla germekte.Neyse işte böyle.Şu yılı kalpten gitmeden ve birilerini kalpten götürmeden tamamlayabilirsem.Adak adadım büyük baş kontenjanından kendimi kurban edicem.Bu arada her yeni yazı bir öncekini aratır halde farkındayım ki cidden rezil yazmaya başladım.Rezil yazmamdan değil de kimsenin yazmamasından (istisnalar kaideyi bozmaz)blogla uğraşmak yerine gidip şiir yazıcam ki çok kötü yazarım(bu bir tehtitti)

15 kişi karşıladı;:

bi dost 24 Temmuz, 2009 03:20  

yıldız tilbe sevmezsin eminm. ama eskiden yaptığı şarkılar çok garipti. nerden nasıl aklına geliyor da o kelimeleri öylece birleştiriyor, aklım almazdı. sen de öylesin.

polly 24 Temmuz, 2009 03:25  

tehditmiş.. ateş olsan düştüğün yerde harlarsın sevgili godsy :)

godsyndrome 24 Temmuz, 2009 03:53  

bi dost:Müdür sen naaptın.Her türlü eleştiriye açık olduğumu sanıyordum ama değilmişim daha da yazmam valla kendimden utandım :D

Polly:Peki peki,Hiç nazlamayın zaten,hiç pışpışlamayın.Kimseye nazım da geçmesin zaten hatta böhüüü :D

BlahBlah 24 Temmuz, 2009 08:47  

rezil yazmak da neymiş? 128*2 göz seni izlerkene nası dedin sen buğnu nasııı?

Arzu Breda 24 Temmuz, 2009 09:30  

Hakaten dediğin gibi buralar..
Bi sen kaldın, bi de ben..
Ha bi de, bi dost kaldı, bi de post..
Şu tatilciler bi dönse de, biz de kaçsak buralardan..
Gerçi, dediğin gibi, zaten tatilde gibiyiz.. Hiç yazasım yok bu sıralar.. Sana gelip bi yorum yapmasam, klavyem pas tutacak.

Ha bi de, önceki postta sormuşsun; Sen nerden bildiriyorsun diye.. Bir de ilave etmişsin, şehir bildirip geçme diye.. Benim profilde yazıyordu, silinmemişse.. Arzu Breda, CeNNeT'den bildiriyor, nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa.. :DD

Sevgilerimle..

guguk kuşu 24 Temmuz, 2009 10:35  

alemsin godsi: demek tanrı ve tayfası ha. çok hoşuma gitti. Demek apoletlerin var. ben de bi düşüneyim benim apoletler hangi makamdan. ben de buralardayım be godsi, yazmaya ve okumaya devam ediyorum. çok da yalnız değilsin yani.

Serzeniş Meraklısı 24 Temmuz, 2009 12:11  

müdür, ben düz yazılarının devamını dilerim ama, bence seni nazlamayan(:Pp) topluma ithafen bi şiir yazıp, düz yazı yazman için seni ikna eder pozisyona düşürmelisin onları... :Pp doğru düşünüyorum di me :D

Arka Sıra HANEDANI 24 Temmuz, 2009 12:44  

harbi ya, bugun de benim doğum günüm ama şerefsizim ölme isteği var içimde, sabah düşündüm, ulan, Atatürk bile mutlu olamamış bu hayatta, bizim neyimize ??? neyse ben uyuyayım biraz daha, uykuyla gerçek hayatı birbirine karıştırmaya devammm...

brk

bi dost 24 Temmuz, 2009 12:56  

ya ben iyi bişey söylemiştim ama... ben çok severim de yıldız tilbeyi.

godsyndrome 24 Temmuz, 2009 13:04  

Blahblah:Senin bende gözün olmadıktan sonra 128 dediğin nedir ki (üüühüüü)

Arzubreda:Çok açıklayıcı olmuş gerçekten :D cennetten demek şeytana selam söyle :D

gugukkuşu:işte sen de istisnalardansın :D

Serzeniş:Yazıcam valla müdür.

Burak:Nice yıllara burakcım, iyi ki doğdun :D

bi dost:yıldız tilbeli iyi şey olur mu :D

bi dost 24 Temmuz, 2009 13:15  

tamam bidaha bişy demem. zaten sevmiyosun sen beni.

BlahBlah 24 Temmuz, 2009 17:58  

ay yerim ben seni cup cake :)

godsyndrome 24 Temmuz, 2009 18:21  

bi dost:Ama küsme hemen :)

Blahblah:Ne güzel temenniler bunlar:D

polly 24 Temmuz, 2009 18:30  

peki nazlan bakalım sevgili godsy..
yapma nolur, bizi sensiz bırakma.. muhteşem yazılarınla bizi şereflendirmeye devam et.. şaheser şiirlerini de bekliyoruz :D

godsyndrome 24 Temmuz, 2009 23:19  

polly:çok doğaçlama bi yorum olmuş, hiç bi etki altında kalmadan... :D

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP