20090726

Akşam olsa da yatsak


*Salondaki tv'den tam gaz velet sesi geliyor.Aile üyelerimi genelde severim ama şu an deri bir eldiven giyip, salona girip, eldiveni çıkarıp yüzlerine şırak diye vurasım var.Bu kadar da mavi kanlıyımdır.Winampta da this is your life çalıyor şaka gibi.Nah benim hayatım.Bildiğin etkisiz elemanım.

*Başka başka blogları okuma yoluna gittim her blogdaki linkler aracılığıyla hiç tanımadığım yazıları kurcaladım.Kendime haksızlık etmişim en rezalet yazımdan bile bin kat sıkıcı yazılar var.Ayrıca konsept bloglarda bu ara moda olan şey seks blogu kurmak sanırım.Ona verdim, buna verdim.Hayır okuyorum acaba nasıl bi değişiklik var diye.Aynı şeyi yazmış kişiler farklı.Şakirleri Kamil yapıp aynı postu yayınlıyormuş gibi.Sakın eleştirdiğimi sanmayın aksine destekliyorum hatta fikirlerim değişiyor.Türkiye'yi kıt kaynaklara sahip bir ülke bilirdim mesela.Neyse banane kimin ne yazdığından da blog okuma fikri de içimi açmadı.

*Blog misyonumu tamamlamak üzere olduğumu düşünüyorum.Twitter'da kariyer yapmak istiyorum artık.5 yıl sonra kendimi nerde görürüm sorusuna da cevap oluyor bunlar.Teknosa broşurü dağıtırken!

*Başlık bulma özrüm tamam ama en azından fotolarım manalıdır.Bu fotoda yazar, keşke bende böyle olsam salonumda giselin fotolarını çeksem; gisel bağa köpek olsa mesajı vermektedir.

*Biraz biraz önce burada elektrikler kesildi.Yan apartmandaki düğün devam etti.Jeneratör bulmuş şerefsizler.O psikolojiyi çok merak ediyorum.Ben, bana bi ömür katlanma ihtimalini göze alıcak bi kadın bulucam.Ben de buna bi ömür katlanırım heralde diyerek,belediyeye müraacat edicem.Apartmanın önüne akrabalarımı getiricem,onlara pilav verip,bağlama eşliğinde "seni gidi topal" dinlettiricem.Saçma lan.Ankaranın en kalabalık ikinci nüfusa sahip semtinde bunu tek düşünen ben miyim?Bir de havai fişek modası var.Sanki bana burjuva çocuğusun da,düğünü yapıp direkt bali'ye balayına uçucaksın fakirsin lan işte.Borçla düğün yapıyosun,havai fişek senin neyine.

*Düşünüyorum da başkalarını tatile göndermek de tatil etkisi yaratabilir insanda.

*Böyleyken böyle...

*Kurugürültü etkisi yaratmamak için bir de şiir yazmak isterim.Alttaki yazıya hitaben.

Aşk
Ben sana aşıktım,
Ama bilirdim,
Ne farkederdi?

Not:Napiyim siz kaşındınız.

15 kişi karşıladı;:

Adsız 26 Temmuz, 2009 00:22  

salonlar 500 metrekare olsa, içinde böyle kızlar dolaşsa, ne gerenk var o zaman tatile gitmeye ki? :D

Zeugma 26 Temmuz, 2009 01:05  

Bayıldım yazına Godsy yine :)
Gece vakti öldürdün gülerken beni.
Salona giderken deri eldiven giyiyorsun,tamam da tokat atacağın zaman neden çıkarıyorsun 2 dk içinde :D:D
Ayrıca tokatlayacağın şahıslar hane halkı mı? Baban da dahil mi?
Yan taraftaki düğünde evlenen çift Bali'ye balayına uçmuyor mu şimdi?
Bloglarda bişi yok tabii doğru dürüst.Başta ben konu bulamıyoruz oğluuum. Biz sen miyiz böyle şahane döktüreceğiz :))
Hadi eline sağlık.. Çok iyi geldi yine yazın :)

Kumsal 26 Temmuz, 2009 01:12  

İnsanlar heveslenmişler
hep tv.de görüp ahh kerşke bende yapabilsem diye hayel kurmuşşlar
en azınDAN BALAYI YAPMASADA HAVAİ FİŞEK patlatsınlar bırak dokunma insanlarıma
asıl seni burjuvazi olarak görüyorum
evliliğe karşı olan düşüncenden dolayı

Godsyndrome 26 Temmuz, 2009 01:27  

Sersang:Eğer böyle kızlar olucaksa salon küçük olsun müdür :)

Zeugma:Tokat atmıycam abla, eldivenimle vurucam.Yandaki çift polatlıya bile gidemez bence :D

Kumsal:Ben dedim diye durumda bi değişiklik olmayacak ki, isteyen istediğini yapsın.Ben sadece bana saçma geldiğini söyledim.

Zeugma 26 Temmuz, 2009 01:45  

''..deri bir eldiven giyip, salona girip, eldiveni çıkarıp yüzlerine şırak diye vurasım var.''

Bu ne Godsy???
Eldiveni çıkarıp şırrak diye vurasın var işte. Eldiven o sesi çıkaramaz zaten :))

Unknown 26 Temmuz, 2009 01:56  

bende son zamanlarda birşey oluştu. ne olursa olsun, blog okuduktan sonra yazı yazamıyorum. aklımda birşeyler varsa bile, uçup gidiyor anasını satayım... yaz aylarında blogger mevzuu, sıkıcı olmaya başladı :Pp
hacı, misyonu tamamlamayı siktirette, level atlamaya bak sen... :D:D:D

Arzu Breda 26 Temmuz, 2009 02:14  

Önce Zeugmacıma cevap vereyim.. Sen hiç filim izlemedin mi? Hani kötü adam eldinenlerini çıkarıp, zavallı karakterdeki oyuncuya vurur gibi yapar. Şraak diye de bir efekt duyarsın. O sesi kafadan mı uyduruyor, senaristi, rejisörü, falanı filanı.. :DD

Godsycim, o bahsettiğin blogları ben de duydum, daha doğrusu bir tanesi benim readerime düştü de, oradan öğrendim. Bi ara gidip, blogda hem yorumları okurum diye düşündüm ama, sonra vazgeçtim. Aman ne o öyle be.. Vıcık vıcık.. Bunlar yaparken zevk almıyorlar herhalde, yazarken alıyorlar..

Bir konuna yorum yapıp, diğerlerini mahrum bıraktığım için kusura bakmazsın umarım.. :))

Sevgilerimle..

bi dost 26 Temmuz, 2009 02:17  

nası yaniii? sıkıcı mı yazıyoruz biz şimdii? :( bi bunu demediğin kalmıştı ühüühü:(

oysa ben düğünle ilgili yazdıklarına çok gülmüştüm.. onu söyleyecektim.. yok, sondan başa okumadım ama öyle gibi oldu bu yorum incelenince.. ama saat 2 buçuğa geliyo.. ben uykusuzum..

stickman 26 Temmuz, 2009 04:46  

neden teknosa broşürü dağıtacakmışsın ki, biriktir bunları stand-up yaparsın. şimdi yapamacakmışsın gibi gelir ama yaparsın. yapsana! mizah dergilerinde de yazabilirsin. şimdi yazamayacakmışsın gibi gelir ama yazarsın :D yazsana!
emir kipi kullanmadım, emin kipi kullandım. çünkü onları söylerken kendimden çok emindim. tabi şimdi bu espri seninkiler arasında ezildi gitti. ona yanıyom ben.

Zeugma 26 Temmuz, 2009 11:45  

Arzucuğum,sen şimdi Godsy tokadı çıkardığı eldivenlerle mi atıyor diyorsun yani? Efektli falan :))
Gece yarısı yorum yazmayacağım bir daha yaa.. Aptal gibi yorum yazıyorum.
Kaç etti bu böyle.Meskun Mahal,sen,Godsy..
Yeter amaa :)))

Arzu Breda 26 Temmuz, 2009 12:23  

Zeugmacım, sen 7/24 yorum yaz, canımın içi.. :)) Kabahat sen de değil.. Ben seni accıcık kızdırmak için öyle dedim..

Kızdırdım yaaa.. Ohh ya.. Ne güzel kızdırdım dimi.. Hahahaaaa :DD

Muck muck, yaptım canım.. :))

Sagır Kedi 26 Temmuz, 2009 12:30  

Aa üzüldüm bak demek o yüzden çok nadiren benim bloguma yorum bırakıyorsun.Küscem bak..
İstemiyorum seni twittirdan miwittirdan takip etmek zaten satır yetmiyor bloga yazmaya devam et sen..
Teknosada ne işin olacak az para veriyorlar benden söylemesi:)))

Godsyndrome 26 Temmuz, 2009 12:30  

Serzeniş:O level atlama işi nasıl olacak müdür?

Arzu Breda:İstediğin konunun istediğin maddesi hakkında yorum yapabilirsin,öyle bir sınırlandırmamız yok.

Bi dost:Hiç tanımadığım yazılar dedim yıa.Daha evvel okumadığım bloglara baktım ben.Senin yanlış anlayasın var bence :D

Stickman:O dediklerini sen yaparsın be müdür.Benden bi cacık olmaz:)

Zeugma:Estafurullah abla, benim bozuk türkçem ve devrik cümlelerdimdir bence tek sebep.(Bak bu da devrik oldu)

Godsyndrome 26 Temmuz, 2009 12:32  

Sağır Kedi:Yahu okuduğum blogları kastetmedim ben orda,daha önce hiç okumadıklarıma göz attım dedim. Senin bloga az yorum yapıyorum evet.Çünkü o işkenceye uğramış hayvanları gördükçe,yazamıyorum.

Zeugma 26 Temmuz, 2009 20:45  

@ Arzucuğum bilemedin..
Sen ne yaparsan yap kızmam ben sana..
Hayatta... ;) ;)

@ Godsy, suçu kendi üstüne alma ablası. Bal gibi de düşünemedim işte. Elindeki eldivenleri vuracaksın suratlarına şırak diye dimi :D:D
Devrik yaz yine sen. Bozma tarzını.sonra güsel olmazzz :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP