20090723

7 dakka yazı yaz 10 dakka başlık düşün

*Bugün size kürt açılımından bahsetmek istiyorum.Şaka lan,bahsetmiycem.O değil de,Lan ben niye bu kadar açıldım.1 milyar öyle+400 böyle+800 de şöyle+en az 4 milyar da yolda,12 milyar da kredi ve yurtlar gelse.Oha gelir yok,gidere bak.

*1/2'si geçti hayatımın, bence yani(sigara+alkol+genfaktörü) şu genç yaşımda saçımdaki ak oranı %30 olmuş(vasati)ne anladım ben bu işten.Mustafa sağyaşardan gelsin efenim,yıllar yorgun ben yorgun boşa geçmiş seneler...

*"Ben abazaa değilim gızımmm,libidom yüksek"bu cümle daha evvel bilmem hangi yazıda defaatle belirttiğim komşukızı/teşhirci hastapama ait,balkonda telefonda konuşuyordu bugün.Ayrıca bir de bayram var,bunların altkat komşusu.Çocuğu sabah dışarı çıkartıyolar,eve girme yeteneği yok sanırım.97 dakika durmadan anneğbağaikiyüzellibinverlan diye bağırma kapasitesi var.Bugün yine bayram bağırırken,bizim haspanın gayik kardeşi çıktı balkona, bayram anana sövücem de çok çirkin sövemiyorum dedi.Bayram da "haa tamam,ikiyüzellibinversenelan" dedi.Millet yunanadalarından bildirsin,bi de bizim hayata bak.

*Bugün bi konu oldu ordan şeyederek çıktı bu madde.1.5 senedir blog yazıyorum bi gün olsun bi bayan "ohşş,yafrum deli gibi yazıyosun,şu gün saat 21.00'de bilmem ne otelde buluşalım" demedi yanarım ona yanarım :D

*Bu blogla nobel edebiyat ödülü alma hedefim yok,ben her aklıma geleni yazıyorum.Millet niye yazmıyor(millet siz oluyosunuz)

13 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 23 Temmuz, 2009 22:51  

Eh bu bloğa ad bulana helal olsun zaten. Hepsine bir ortak nokta bulmak imkansız gibi. Ne biliim insanlık halleri olurdu belki de.

bi dost 23 Temmuz, 2009 23:13  

e biz de yazıyoruuuz? :)

komşularına bayıldım. anası güzel olana mı sövülürmüş ayrıca, sadece? oo o zaman yaşadı benim müstakbel veletler.

ayrıcaaa, sayın ndrome, ayrıca, akşam 9da çıkmak falan.. hem de otel.. cıx cıx cıx.. nası bi okuyucu kitlesinin hayalini kuruyosun sen? aşkolsun!! :D

Bitmeyen Günün Ortasından 23 Temmuz, 2009 23:13  

başlığın albenisi olmayınca da yazıyı kimse okumuyo :)

Godsyndrome 23 Temmuz, 2009 23:36  

guguk kuşu:isimsiz,cisimsiz bi blog benim ki :D

Mili:Benim için başlık bulmak kafi, valla:D

Bidost:hehehe çok güldüm ya. okuyucu profilimden memnunum ben sadece genel okuyucum olmayan hiç blogla arası olmayıp bigün bana denk gelip sonra maili yapıştıracak bi hatun babında söyledim onu :)

Arzu Breda 24 Temmuz, 2009 00:00  

Sondan başlayım; öyle olduğunu ben daha önceki bir yazına yorumlamıştım. Şöyle; Bu bloga girişleri, klavyeden sen yapmıyorsun gibi algıladım. Sanki, beynini pc'ye kablolarla bağlamışsın, veriler otomatik olarak, bloguna akıp gidiyor. :) Ne düşünüyor, ne hissediyorsan tümü.. :)
Millet, yani biz neden yazmıyoruz. Bizim beyin pc'ye bağlı olmadığı için.. :DD

Senin tanıdığın adam var mı, güzel blog yazdığı için, kadınların "ohşş,yafrum deli gibi yazıyosun,şu gün saat 21.00'de bilmem ne otelde buluşalım" dediği?..

Milletten biri olan ben de, yunan adalarından bildirmiyorum. Demek ki, benim hayat da iş yok.. :))

Sevgilerimle...

Nina Noctis 24 Temmuz, 2009 00:07  

sen başlığa "hebele hübele" yazsan bile okurum godsiii.. :D

tamam daha evvelde senin gomşu gızı benden duyduydu.. no problem o yüzden.. :)

Godsyndrome 24 Temmuz, 2009 00:22  

Arzu:Tanıyorum benim diyormuşum ehuhehe,sahi sen nerden bildiriyorsun ki şehir bildirip geçme :D

Nina:Teşekkür ederim(aslında teşekkür ederim baldız diycektim de neyse:)) senden mi duydu bilmiyorum da balkonda bağırarak söylemesi garibime gitti :D

BlahBlah 24 Temmuz, 2009 08:52  

ben de yazıyom, bana da demediler. ama bunun üçün üzülmedim :P

hangi mahalle bu? tahminim hmmm, esat olcek sana. :)

onnnsonna biz yazamıyoz, hızlı düşünemiyoz, beyin senin kadar aktif değil.

farkını farkettiriyon beybişim. (şu laftan nefret edip de benim kadar sık kullanan var mıdır?)

DORİS 24 Temmuz, 2009 09:35  

godsycim biz de yazıyorz aklımıza geleni amasenin gibi olmuyor. sen bu işlerin pirisin:))

Ben abazaa değilim gızımmm,libidom yüksek

bayıldım buna, komsu kızı süpermiş:))

voodoo girl 24 Temmuz, 2009 12:32  

"Bugün bi konu oldu" öyle mi hmm =))

Godsyndrome 24 Temmuz, 2009 12:58  

Blahblah:Sen hangi mahalleyi istersen oralı olurum ben ;)

Doris:Sık yazmıyosun ama :(

Voodoogirl:Ya öyle oldu :D

ne ben olabildim ne de başkası 24 Temmuz, 2009 23:16  

ııh taktik yanlış.

sen melankoliksin ama koftiden melankolik diilsin. yeri gelio güldürüosun filan.

şimdi kızlar koftiden melankolik aman da hayat ne boktan havasında olan adamları severler. olm sen harbi boktan benm hayatım diosun. olmaz yanlış. bu kadar bunalım hem de harbici bunalım adamı kimse kaldıramaz.

bi de yüzbinmilyon kez dicem ama şu hayatta benim kadar kadersiz kimse yoktur tribinden bi çıksan işlerin düzeleye başlayacak ama... neyse. ben gene çok laf ediyorum. bye.

Godsyndrome 24 Temmuz, 2009 23:23  

hopçikiyaya:konuşcaksın tabi alla alla :) ayrıca taktik yapmıyorum ki, taktik uygulayacak kimse yok. Bir de bu sözü çok duydum tubiş ama sonra iki gün benle kalıcan haklıysınmışlar kelimelerini de işittim.Böyleyken böyle :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP