20090726

Kahvaltı

Herhangi bir sabahın en kötü safhası uyanma kısmı.Biraz önce uyanmakla meşguldum mesela.Salona çıktım,çıkar-kene de düşünüyorum.Haniymiş paşamın kaavaltısı,hani patetes kızartması,tostu,demli çayı...Hatta belki leyleklerin rusyadan getirdiğine emin olduğum komşumuzun kızı ışınsu da masa da olur.Denize nazır kaavaltı ederim.Ne göz var hatunda bea!Sonra bana bi türk kavesi yapar ışınsum,gelir kucama dudaklarını büze büze çok sıkılıyorum yıa falan der,nazlanır diye düşünüyorum. Salona çıktım ki ne kavaltı-ne ışınsu-ne aile üyesi kimse yok.Cüzzam salgınından kaçar gibi terketmişler evi.
Mutfakta çok becerekliyimdir,ekmeğin arasına kaşar koymam 11 dakika falan sürer.Limon keseceğim diye iki parmağını kesen bir insanım,bu yüzden kahvaltı safhasını geçtim.Döndüm odama tabi,doldurdum buz gibi kolamı, sigaramı yaktım.Orhan Gencebay musalla taşını söylüyor şimdi. Demek ki neymiş öyle "secret" yaparak ışınsu'nun elinden kave içilmezmiş.Tamam hatun milleti hayırsız ama o kadar ödevine yardımcı oldum di mi,evin sigortası attı ben yaptım,korneş koptu ben taktım.Bi sabah da gel bi kave yap be kadın.Bir gün de kadın vefasızlığı üzerine yazmak isterdim ama bu ara bloglarda kadından başka bişey yazılmadığı için erteliyorum.Neyse konumuz kadınlar değil zaten.Her zamanki gibi bir konumuz yok.Sabah sabah açım,canım sıkıldı.Biraz kafa ütüleyim dedim.Ütü yapmayı da severim zaten.Yapmam ama severim.Yapmadığım halde sevdiğim ne kadar iş var.Neyse sabah sabah daha fazla yazmak istemiyorum.Işınsuya ah ederek harcamak istiyorum.Kıssadan hisse;
Sarhoş bilir ayığını,
Herkes bulur layığını
Hakikatin yayığını
Yiyen bilmez, yayan bilir. 

9 kişi karşıladı;:

Zeugma 26 Temmuz, 2009 14:35  

Hiiii !!!
Kahvaltın sadece kola ve sigara mıydı yani tembel Godsy? :D:D
En sevdiğin ikili yani.Bu sıcakta bozar bünyeyi oğlum. Kola serinletmiyor, daha öğrenemedin mi?
Zaten sıcakta ütü falan da yapılmaz, aferin..İyice delirir insan :)
Yorumcuların bayan diye çekinme sen, yaz kadın vefasızlıklarını rahat rahat..Okuruz biz :)

bi dost 26 Temmuz, 2009 14:58  

sabah sabah kola? :S bi dilim ekmek yeseydin bari küçük emrah gibi.. ben de yeni kalktım da şimdi (saat 14:56 bu arada) acaba ne yiycem. komşu oğlu yok hiç onu geç zaten. aile bireyleri evde, ama bana kahvaltı hazırlamıyolar. geç kalkıyorum diye dışlıyolar beni. ay pardon burası blogum değildi, senin blogunun yorum şeyiydi. ama olsun ayrı gayrı yapmak yok, ben de ütü yapmayı yapmadan sevenlerdenim.

her zamanki gibi konumuz yok, diyince güldüm.

ne ben olabildim ne de başkası 26 Temmuz, 2009 15:05  

len topunuz lolitacısınız beeee. adı ışınsu-ışınsı gibi bişe olan bi hatun taş çatlasa 15 yaşındadır lenn.

bunun nbizim lügattaki ismi sübyancılıktır bebişim söyliyim yani:)))

Godsyndrome 26 Temmuz, 2009 15:16  

Zeugma:Aslında yaklaşık 8-9 yıldır kahvaltım bu ikiliden oluşuyor abla:)

Bi dost:Sen cinsiyet itibariyle kahvaltı hazırlama potansiyeline sahipsin ama ;)

Hopçikiyaya:Kod adı ışınsu bikerem ayrıca yaşı da yiğirmi falan sübyancılık falan töbe töbe :D

Arzu Breda 26 Temmuz, 2009 18:53  

Ahh..! Ah..! Kalbim parçalandı valla senin durumuna..
Hakkaten de çok hayırsızmış senin şu Işınsu.. Sigortalarını tamir eden, hele hele kornişlerini takan bir adama bu kadar vefasızlık.. Pes doğrusu..
Hadi kucana oturmuyorsun.. Bari dudaklarını büzerek, bi kave getir be Işınsu..

Yazı da çok iyiydi, sonundaki dörtlük şahaneydi.. :))

Sevgilerimle..

Unknown 26 Temmuz, 2009 19:41  

ahçılıkta yeni bir kariyer denemesi yapmanı öneriyorum müdür... :Pp

Godsyndrome 26 Temmuz, 2009 22:08  

ArzuBreda:Yarın o teklif eder de bi kave yapıyım diye ben istemem:d

Seme:Tam buldun mesleği :D

BlahBlah 27 Temmuz, 2009 09:09  

o kadar kahvaltı hazırladım benim herife, bir kere bile böyle kahvaltı üzerine güzel şeyler demedi bana. o yüzden "eski" oluyo böööleleri işte.

yavlum, sen kaç kilosun? nedne etmion kahvaltı, yazık değil mi sana?

Godsyndrome 27 Temmuz, 2009 12:22  

Blahblah:7o kiloyum.Hazırlayan olursa kahvaltı ediyorum tebii ki :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP