20090720

İkisi gelecek 1

*Evveliyetle sigara yasağından başlayayım.Ben yıllar öncesinden, gece vakti filmin ortasında çıkan tumanavcılarıyısbistumantuman diyen veledlere sinir olduğum için başladım bu zıkkıma. Seviyorum napiyim ve bu da tüm aşklarım gibi karşılıksız.Bu saatten sonra kışın cafeye-bara gitmem ben.Onlar kaybeder yani.Yasak her zaman tatlıdır.İnadım inat diyerek devam ediyorum. Baskılar bizi yıldıramaz falan yani.Ayrıca yükselişte durmadan toplanıp bişeyleri protesto eden gençler bi de bunun için toplanın bea!

*Bir de bugün konuşurken bloga yazmam gereken bir bilgi olduğunu farkettim.Ailenin lafına gitseydim ben şimdi ostimde matbaacıydım hehe.

*Vedat Okyar vefaat etmiş ki çok üzüyor beni bişekilde aşina olduğum yüzlerin vefaat haberini duymak.

*Dişimi çektir kurtul diyordunuz ama bakın geçti.Ağrımıyor artık.Geceleri daha bi yalnızım(ühühü)Her zaman söylemişimdir,eğer yeterince beklerseniz her şey geçer.

*Bugün odamı temizledim ben.Önce masayı devirmeyi başardım.İlginçtir ekran kırılmadı.Sonra odamı süpürüyüm dedim çorabımı yuttu adi süpürge.Tek eşi kalan çorabı napiyim diyerek diğerini de içine attım.Çok pratik zekalıyımdır.Yine bi gün elektrik süpürgesi az kalsın kör ediyodu beni.Ayrıca elektrikler kesikken telefonu şarja takan bi süperzeka olduğumu farkettim. Bir de bardak kırdım.Salağım işte napiyim.Bu gerçeği kabullendim.

*şimdilik bu kadar.

8 kişi karşıladı;:

Neslihan 20 Temmuz, 2009 21:39  

sigara yasagi burdada vardi kimse bara gitmeyince isletmeciler careyi disari masa atarak buldu, acik havada da ozgurluk kisitlanamaz sanirim.
disine gelince sen cektirme nasilsa agri yine kapini bi gun calacak. aksam aksam guldurdun beni hahahaha

Âheste 20 Temmuz, 2009 22:02  

Son maddeyi ben de çok sık gerçekleştiririm. Salak mıyım bende sayın Dr. Godsyndrome?

:)

bi dost 20 Temmuz, 2009 22:24  

korkarak, sigara yasağını desteklediğimi söylemek istiyorum. ama korkuyorum da bir yandan. söylemeyeyim en iyisi.

diş ağrın geçti değil mi? ben de unuttum sanmıştım bir süre. ağrısı geçmişti. sonra daha kötü geldi ama, n'aber?

bir küçük kız tavsiyesi; odanı toparlamadan, ortaya attığın çoraplarını kaldırmadan süpürge yapma.

sevgiler. soyutun da çoğulu olur. sevgiler.

Godsyndrome 20 Temmuz, 2009 22:53  

neslie:orası fazla sıcak sanırım burda kış gelince nolcak...

Aheste:hayır hepsini bir arada yapmak şart :D

Bi dost:tavsiyeyi 6 ay sonra hatırlat anca o zaman tekrar süpürürüm.ayrıca soyutun tekili şeklinde kullansan adınmış gibi bi izlenim çıkardı,iyi etmişsin:)

Neslihan 20 Temmuz, 2009 23:34  

kisinda cozumu var yari acik yani yanlar branda ile kapatiliyo sonra bi cesit gaz sobasi var onun altinda oturuyosun oyleeee...

Godsyndrome 20 Temmuz, 2009 23:43  

neslie:işte gerenk yok bunlara yasak olmasa herşey çok güzel :D

Unknown 21 Temmuz, 2009 11:34  

sigara yasağı çıktı çıkalı, açık alanda sigara içerken sigara içmeyenlerin suratına üflüyorum müdür. madem biz onlarla kapalı alanda içemiyoruz, onlar bizle açık alanda içebilsinler. yazık onlara :D

Godsyndrome 21 Temmuz, 2009 12:04  

Serzeniş:Süper bi mantık bu bende yapiyim:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP