20090721

Algıda Sıkıcılık

Not:Bu sıcakta blog yazan fazla adam yok,tamam geldin buraya sırf sıkıntıdan okumak istiyorsun belki ama cidden  çok sıkıcı,amaçsız bir yazı oldu bu uyarmadı deme//

Tam "kader"le ilgili bir yazı yazıyordum ki; lan gerzek zaten herşeyi yazı tura atarak karara bağlıyorsun.Sus istersen dedim.Ben dedim.Kendime dedim.Üstüne bir de dediğimi mantıklı bulup bahsetmemeye karar verdim.Ama yine gece,yine kitaba sardırdım olmadı,yine filme sardırdım olmadı.Hatta bir ara ilginç bir anket yapabilirim blogda.For example(deli ingilizcem var da)


*Uyuyamadığınızda ne halt yediğinizi yorum kısmında kısaca anlatınız .Süre kısıtlamamız yoktur,tek şartımız sıkıcı olmayınız.

Bunu bi ara yapmalıyım.Neyse işte beynim cidden mamak çöplüğüne dönmüş halde gerçi orası için de pırıl pırıl oldu diyolar ama boşverin.Beklemekten içim dışıma çıktı.O kadar çok şey birden bekler haldeyim ki,resmen tırsıyorum.Şu temmuz ayı çıkmadan hayatım cehenneme dönebilir. Kaldı ki bunların bir kısmı da matematiksel kesinlik arzediyor.Ve ben hala bayram namazına bi saat kala geviş getiren dana gibi mal mal duruyorum.O kurbanlıklara çok kızarım ben.Lan bi kaçma girişiminde bulun,intihar et en azından kendi istediğin için öl...Yok arkadaş.(Ben kurbanın zeki,mücadeleci,intihara meyilli olanını severim.)Ama sürekli düşünür haldeyim.Düşünen adam sayılmam ama, daha çok düşünen dana gibiyim.Eğer bi kaç yüzyıl erken gelsem dünyaya, olasılık hesaplarını bulan herif olarak tarihe geçebilirdim.Ama olmadı işte. 

Neden bi-çare üretmek için harekete geçmiyorum diye psikanaliz yaptım kendime(böyle de pis huylarım vardır)Sanırım hayatımdaki kurgusallık yeterince inandırıcı.Kaçamayacağımı biliyorum.(iki kurbaa süt dolu tenekeye düşmüş hikayesi anlatmayın)Bu bende bi çeşit güven yaratıyor.O yüzden yazı-tura atıyorum zaten,en azından kendi seçimimmiş gibi bir izlenim ortaya çıkıyor.Şimdi gecenin köründe gönül isterdi ki odamda adını teleffuz bile edemediğim daş gibi bi rus olsun,elimden bırakamayacağım papağan teoremi gibi merak salacağım bi kitap olsun ya da gözümü kırpmadım allama diyceğim bir film olsun hadi onu da geçtim bir damla uykum olsun ama yok işte.Haliyle durmadan plan yapıyorum,ne işime yarayacaksa.Böyle işte.Bir ay sonra bu bloga ne yazıcam cidden merak ediyorum.Bu olağanüstü sıkıcı yazıyı da okudunuz ya sizi tebrik ederim ve lütfen zır deli lan bu diye söylenip bana fazla sövmeyin. İmza hassas blogger.

12 kişi karşıladı;:

bi dost 21 Temmuz, 2009 04:31  

teşekkür ederim ama sıkıcı değildi, başaramadın üzgünüm.

"neden bi çare üretmek için hareket geçmiyorum" ow yea günün sorusu. hadi herkes kendine bunu sormaca oynasın!

kaderle ilgili yazıyı mailime yollayabilirsin :PP

Hülya Konar 21 Temmuz, 2009 06:30  

sende bu (senin olmadığını iddia ettiğin) yaratıcı zeka ve başarılı anlatım dili becerisi olduğu sürece " bir ay sonra ne yazarım merak ediyorum " demen çok yersiz bana göre...

günaydın ve günün güzel geçsin godsyndrome.

BlahBlah 21 Temmuz, 2009 08:59  

feysbukta godsi fan klab diye bişi var mı?

ben üye olcem oraya.

Arzu Breda 21 Temmuz, 2009 09:13  

Bu bloga girişleri, klavyeden sen yapmıyorsun gibi algıladım. Sanki, beynini pc'ye kablolarla bağlamışsın, veriler otomatik olarak, bloguna akıp gidiyor. :) Ne düşünüyor, ne hissediyorsan tümü.. :)

Yakında bu beyine sahip, yüzlerce Godsy çıkarsa karşımıza, hiç şaşırmıycam.

Hiç uyuma, düşünmeye devam, Godsycim.. :)

Sevgilerimle..

guguk kuşu 21 Temmuz, 2009 09:29  

:) güne senle başlamak güzel oluyo be.

Godsyndrome 21 Temmuz, 2009 12:02  

bi dost:Sildim ama zaten çok saçmaydı yani senin kader anlayışına uymazdı.

Hülya:İllaki bişeyler yazarım ama can sıkıcı olucak büyük ihtimalle.

Blah blah:Ama sen benim bloga hiç dikkat etmiyosun,hemen resmin altında var feysbuuk şeysi:)

Arzu Breda:Beddua gibi oldu bu :D :D

Gugukkuşu:Teşekkür ederim :)

BlahBlah 21 Temmuz, 2009 13:54  

argh! gördüm...

sinderellaaa 21 Temmuz, 2009 18:48  

uyuyamayınca ne yapıyorum sözünü anket kabul edip yazan sazanlardan biri olarak cevap yazayım dedim!:)
genelde uyuyamazsam kalkar yürürm jimnastik yaparım kendimi bir güzel yorarım eh yorgunluktan uykum geliyor zaten ister istemez!:))

Godsyndrome 21 Temmuz, 2009 22:41  

sindirellaaa:valla ankarada gece 4.30 da dolaşmak tırsıtır beni açıkçası :D

Arka Sıra HANEDANI 22 Temmuz, 2009 03:31  

yaşasın zar adam godsy !!!

elalem seni bu günlük yaptıkların üzerine kitap yazıp da götürüyor paraları, biraz hareket derim abi, kitap yazma işine ciddi bak bence..ben senin özlü sözlerin üzerine olan kitabı hazırlıyorum, yakında seçkin kitapçılarda...

brk

Godsyndrome 22 Temmuz, 2009 04:26  

Burak:Boşver be,tecrübelerimizi parayla satmayalım yine de :)

Arka Sıra HANEDANI 22 Temmuz, 2009 04:35  

sen satma abi, ben satıcam Allah allah, sen sadece korsanlarımdan sakının diye bir açıklama yap yeter ;))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP