20090719

Erkeğin Adı yok

Sersang'ın şu yazısına yorum yapıcaktım ama yorum beni kesmez diyerekten yazı yazmaya karar verdim. Sersang ikiyüzlü tavırdan söz etmiş ben o noktadan hareketle başka bişey anlatmak istiyorum.(Bu cümleyi sonradan ekliyorum ki hakkaten bambaşka bişey oldu :D )

Bloglardaki bu cadı avını anlayabilmiş değilim. Resmen erkeklerle ilgili bi cadı avı başlatılmış halde.Geçende efsa erkeklerin çapkınlığına kızmayın bir tek orası kaldı erkekliklerini yaşadığı türünden bişey yazmıştı twitter'a kaldı ki ben ona da inanmıyorum.Sürekli bir genelleme dolaşıyor ortada.Erkekler kaba ne kabası bildiğin öküz, akılları fikirleri sekste(bu kısım biraz doğru sanki) ama yatakta hepsi berbat, halbuki hatunların hepsi yatakta kaplan fizikleri süper.Erkek kısmısı duygusuz,huysuz,ruhsuz,anlayışsız...Kızlarımızın hiç hatası yok, sadece şanssızlar.Mükemmel erkekle karşılaşmamış olmak onların suçu değil çünkü mükemmel erkek yok zaten.Bu ne ya! El insaf.Tamam her yüzyılda bi halt önde gidiyor.Paranın yüzyılı,bilginin yüzyılı vs. Kadının yüzyılına gelmiş olabiliriz,erkek nesli kötü bir imaja da sahip olabilir.Bu da kabul.İyi de vur deyince de öldürmeyin birader.

Zaten aslında her haltı kadınlara göre şekillendiriyoruz biz.Sokağa çıkıp bakın erkeklere,on erkekten yedisi standart tip.Size kendimizi beğendirmek için maymun olduk resmen.Karar veren sizsiniz lan daha ne olsun,bundan öte ayrıcalık var mı?Çirkin olmayan ve ortalama üstü zekaya sahip bir kadın,her erkeği tavlayabilir ama erkek için bu söz konusu değil.Zaten ülkemin şartları malum.Selam-kaave içelim mi/olur/ kaveyi de içtik ee hadi biz o zaman bi sevişelim. Tv'de durmadan buna benzer sahneler görüyoruz.Sokağa çıkıyosun ağzınla kuş tutsan hatun en fazla " belki" cevabını veriyor.Bu hayal kırıklığını bünyede sindirmek kolay iş mi?Hayır ne istediğiniz de belli değil ki! Kıskansan suç,kıskanmasan suç.Hayatına karışsan suç karışmasan suç.Aynı hareketi farklı zamanlarda yapıyosun birinde kahraman birinde ayı oluyorsun. Tamam duruma göre bu anlaşılır bişey de.Erkeğin bu kadar komplike bir çalışma sistemi yok.
Açık konuşmaktan nefret ediyorsunuz,sadelikten nefret ediyorsunuz.Net olmaktan nefret ediyosunuz.Kelimelerle,jestlerle, mimiklerle sürekli daha karmaşık hale getiriyosunuz işi.Erkek de apışıp kalıyor.
Bira içen,küfür eden, geçen sene kimin şampiyon olduğunu bilen bi kız görünce neden şişede cin bulmuş alaaddin gibi oluyoruz sizce? Çünkü normal davranma şansı oluyor o zaman.Kasılmaya gerek yok,sallamaya gerek yok.Ama hatun milleti çıtayı öyle bi yerden başlatıyor ki,erkek haliyle hayalgücüne başvuruyor tavlayana kadar.Sonra da "seni tanıyamıyorum recai" zaten hiç tanımamıştın ki,ne sitem ediyosun.
Bırak sevgilin zeki demirkubuz filmi izlemesin,Camus'yu ithal üzüm çeşidi sansın.Nolcak yani,sen kendinle mi sevgili olmak istiyosun.Niye hem Maria Callas hem ibrahim tatlıses dinleme şansımız olmasın. Sürekli bir yaftalama hali.Onu yaparsan krosun,bunu söylersen maçosun,kıskanırsan ayı kıskanmazsan geyiksin bu ne laa!
Bir kadının eski sevgilisi hakkında konuşmalarını kaydedin.O konuşmanın içinden gerekli özneleri çıkartın, koyun national geographic'e al sana hipopotamların hayatı belgeseline dublaj olsun. Bizim de bi gururumuz var ya!Sürekli töhmet,sürekli eleştiri,her hayvanlık erkekte,her pislik erkekte.Bütün kızılderililer vahşi mi lan bu filmde.Yeter bee, aaa.
Bizler erkekiz,elhamdülillah süpermeniz mesajı vermiyorum bu yazıda ama eski sevgililerinizden hareketle tüme varmanız da yetti artık yıa.Blogda ah bu erkekler adi şebekler hihihi türünden bi yazı görünce okumuyorum artık ya da arkadaş ortamında birisi erkekteki defolar üzerine konuşunca "fenerde bu sene kimseyi almadı yauww"diyerek konuyu değiştiriyorum.Bizim de canımız var.Ama okuma okuma  nereye kadar 10 kadın bloggerdan 11'i  erkekleri böyle görüyor üzülüyom lan cinsiyetim adına.Valla.

Not:Normalde yorumlara cevap versem de bu yazı için pas geçiyorum.Zaten bu konu tartılışacak bi mevzu değil aslında herkes bişeye inanmış,kimsenin fikri değişmez.Böyle şeyler yazmayı sevmem ama buramıza geldi artık diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum.

12 kişi karşıladı;:

miracsaral 19 Temmuz, 2009 19:42  

Üstat kalemine sağlık ya, ben de buna benzer şeyler yazacaktım ki lafı ağzımdan aldın, iyiki de aldın.

Kadınla erkek bu yüzden eşit olamaz işte. Kadınlarımızda henüz ruhsal olgunluk denilen olay yok, yapamıyorlar, kaldıramıyorlar üstün olmayı. Batırıyorlar.

Hani erkekleri beğenmezler anlarım da eninde sonunda gelecekleri, 'verecekleri' yer yine orası. Gerek yok yani.

Unknown 19 Temmuz, 2009 20:02  

müdür, mükemmel erkek varsa, o da kadının eseridir çünkü dediğin gibi o kadar çok kadınların isteği arzusu kendi isteğimiz arzumuz hali alıyor ki zamanla... ayı olan öküz olan hiçbi adam henüz hayatına mükemmelleştiricek bi kadın almamışmışmıştır... yani bu böyledir...
ben her zaman için farklı insanların birlikteliklerine daha uzun ömür biçerim... ciddiyim bu konuda..
kültler vardır mesela sinema konuşalım edebiyat konuşalım opera konuşalım tiyatro konuşalım aman allah konuşalım yabancı dili olsun o olsun bu olsun şu olmazsa vallahi darılırım fln... ee abi, ömür boyunca da bunlar konuşulmaz ki? ömür, sinema, opera ve edebiyat üçgeninde geçmez ki! geçer mi allansen? geçmez.. kadınlar birşeyler öğreniyor ve kendi bildiklerini bilen erkekleri "mükemmel erkek" olarak görüyor... ama kadınların her bildiğini bildiğin zaman da suçlu durumuna düşebiliyorsun bazen... kadınlar mutluluğu yakalayamaz abicim. ciddiyim ben. mükemmelmiş, herşeyi bilmeliymiş, onu taşımalıymış... geçilmesi gerek bunların...
yok, erkeklerin çoğunda da iş olmayabilir eyvallah, ama biz de hep boş tarafından bakıp, denyo denyo kadınların varlıklarından yola çıkarak ırka bir laf giydirme çabası içine girmiyoruz ki arkadaşım... yapmıyoruz bunu yani...
penis boyumuz tartışılır, sertleşmemiz tartışılır, odunluğumuz, öküzlüğümüz tartışılır. cahil cüvaralığımız tartışılır... ama neye göre? hayatına aldığı kült öküze göre... anca budur yani... bende baya doluymuşum. bıraktım gitti. boşuna mı erkek blogları diye bi yer açıldı müdür... bi sebebi var işte.. var...

Alper 19 Temmuz, 2009 20:06  

erkeklerin kadınların kafasındaki insan modeline bürünme çabası, kadınlarında kafalarında masallardaki beyaz atlıların varolması yüzündendir çekilen çileler...

ne ben olabildim ne de başkası 19 Temmuz, 2009 21:52  

ahahhhahahhha

feysbukta bi video paylaştım, erkek cennet kuşu neler yapıyor dişisini tavlamak için bi bakıver. en kral hareketleri yaptı gene de maymun oldu. izle ne demek istediğimi anlayacaksın. ahahahah.

bi dost 19 Temmuz, 2009 23:40  

zaten hiç tanımamıştın ki ahahaha :D ya iyi de senin ikinci paragrafttaki serzenişlerini yazıyor kadın blogcular da genelde. yani erkek mükemmel mi ki bu kadar çok şey istiyor diyor. aman neyse, benimki ibo da dinlesin o diğer dediğini de, ben de kroyum zaten bişey olmaz :P

Arzu Breda 20 Temmuz, 2009 12:09  

Heyyyt!.. Ülen, dur bakalım azcık orada.. diyeceğim ama, demiyeyim daha iyi..

Dediklerinin bir kısmında haklılık payı olabilir. Ama.. Ama, her dediğinde haklısın diyemeyeceğim.

Bir defa, erkeklerin hepsini genelleyen yok. Hiç seni o genelin içine sokan bir kadın tanıdın mı? Öyle birisiyle beraber olup da, sonradan senin söylediğin tanımlamalarla tanımlayan biri oldu mu?

Sonra, nerede şu kadınların yüzyılı? Nerede kadınların seçiciliği? Tam tersine, şimdi ve sonrasında erkeklerin seçiciliğinden bahsetmek daha doğru bir değerlendirme olur. Devir eski devir değil artık. Şimdiki kızlar bakıyorlar, ah şu erkek şu kızı bıraksa da, yapışsam.. Yada, şu kızı kandırsam da bıraksa şu çocuğu, ben kapsam durumları sözkonsu. Ne oluyor bu defa, erkekler peşlerindeki kızlar arasında seçim yapmak, yada hepsine ayrı ayrı mavi boncuk vererek, idare etme yoluna gidiyorlar.

Ahh, nerede o bahsettiğin kadın yüzyılı? Nerede o kadının seçiciliği?

Kadının seçiciliği ancak şöyle olur; Toplumda kadın egemendir. Üretim araçları kadınların emrindedir, ekonomiyi kadın yönetir ve yönlendirir. Erkekler ise sadece güçlerinden faydalanılan, evlenildiğinde çocuklar üzerinde hiç bir hakkı bulunmayan, toplumda pasif bir konumda olan, sadece kadının cinsel arzularını tatminle görevli kişilerdir. Eğer, böyle bir toplum düzeni gerçekleşirse, ki bunu sanmıyorum. Ancak o zaman, kadın seçici konuma girer, istediği erkeği alır, istediği erkekle beraber olur. Canı isterse evlenir. Ama, evlense bile hakimiyet kadındadır. Erkek, sadece kadına hizmet etmek için vardır. Ve bunun için yaratılmıştır.

Var mı böyle bir dünya düzeni? Aslında varmış. Bir yerde okumuştum. Şimdi tam olarak nerede olduğunu hatırlamıyorum. Küçük bir Asya ülkesi sanırım. Asyanın güneyinde bir adacık diye hatırlıyorum. Ne silah var, ne de savaş. O adada, hepsi de gül gibi geçinip gidiyorlarmış.

Masal gibi değil mi? Ah, keşke her yer kadın egemenliğinde olsa, dünya da CENNET olurdu.

Kadının ve erkeğin eşit yaşadığı, kimsenin kimseyi ezmediği, küçük görmediği, birbirine saygılı bir düzenin olduğu, CENNET bir dünya dilerim.

Sevgilerimle..

Arzu Breda 20 Temmuz, 2009 14:05  

Önce senin yazına yorum yazayım, sonra bakarım Sersang'ın yazısına demiştim, kendi kendime. Şimdi, gelip bakayım dedim, Sersang'ın yazısı uçmuş herhalde.

Bu durumda senin giriş paragrafında havada kalmış oldu. Gerçi, bizim için önemli değil de, seni etkiler bu durum diye düşündüm de, senin için üzüldüm, Godsyciğim. :((

Sağlık olsun.. Üzülme emi.. Olur böyle şeyler, bazı bazı..

Sevgilerimle..

Godsyndrome 20 Temmuz, 2009 14:10  

Arzu Breda:Sersangın yazısı erkekbloglarında da var ordan okuyabilirsin. http://erkekbloglari.blogspot.com/2009/07/ikiyuzluluk.html

Arzu Breda 20 Temmuz, 2009 14:56  

Teşekkür ederim, Godsycim.. :)) O zaman yazındaki linki de, değiştirsen daha iyi olur diye düşünüyorum ve düşündüğümü ifade ediyorum.

Godsyndrome 20 Temmuz, 2009 16:16  

Arzu:Haklı olabiliten(bu kelimeyi ben türettim) yüksek olsa da ben tembel okuyucu sevmiyorum.(benim tembel olmam ayrı bir konu) araştırsınlar uğraşsınlar yok öyle armut piş ağzıma düş :D

Adsız 21 Temmuz, 2009 00:35  

Müdür ağzına sağlık, valla derdimizi iyi anlatmışsın :D
internete sadece opera mini'den girebildiğim için ancak yorum yapabiliyorum. Benim blogdaki yazıyı kaldırmak zorunda kaldım, sanırım iki blogda aynı yazıyı yayınlayınca erkekblogları spam blog olarak algılandı gugıl hazretleri tarafından. Bu sebeple boşa giden link için kusura kalma diyorum :S

Godsyndrome 21 Temmuz, 2009 01:04  

sersang:sorun değil müdür,dert etme :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP