20090716

Ben seni unutmak için Sevmedim


Ulan adriana hadi bi adamla evleniyosun,bi de aynı adamla sevişiyosun bunlar yetmezmiş gibi bi de hamile kalıyorsun.Ben seni unutmak için sevmedim lan.Yapılır mı bu bana. Gözünde canlandır okuyucu.Dudaklarım öne doğru uzamış.çenem titriyor şu an.Üüüüüüü,ühü,ühü,ühü

17 kişi karşıladı;:

Unknown 16 Temmuz, 2009 14:18  

kardeşim benim... :( o üzülsün kaybına bee! doğucak bebenin küçük godsy olamayışlarına üzülsün, bence...

saga 16 Temmuz, 2009 14:19  

hahaha!
michael trachtenberg ve adriana lima'nın özürlü olmaktan son anda kurtulmuş gibi bir hali var.

bi dost 16 Temmuz, 2009 14:32  

umarım kocasına benzemez o veled

guguk kuşu 16 Temmuz, 2009 14:58  

boşversene, adriana da kimmiş sen daha iyilerine layıksın. şöyle zeki, sevimli, güzel, entellektüel, cıvıl cıvıl, iyi yürekli birine.

Arzu Breda 16 Temmuz, 2009 15:07  

Üzüntünü anlıyor ve sana hak veriyorum Godsycim..

Aynı üzüntüyü ben de, Brad Pitt için duyuyorum.. :((

Ahhh Brad Pitt Aahhh

Unknown 16 Temmuz, 2009 16:02  

"ayakkabılarim... kooopegim... godsy..." demesini bekledin Adriana en sevdiği üç şeyi sayarken fakat anladık ki yediği doritos uyuşturucu aromalıymış, ters köşelerden ters köşe beğen :
http://www.kickette.com/images/uploads/june4adri.jpg

önce senin tarafından baktım alaya ama bana sorarsan mutlu olsun insanlar. kem gözlerini başka yöne çevir godsy. bırak sevgi kelebeği olsunlar. (aklından kelebekler 1 hafta yaşar düşüncesi geçti di mi ? çözüyorum yavaş yavaş seni.)

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 16:12  

Serzeniş:Sorma be telef oldu onca godsy junior:)

hera:kurtulmak buysa biri de beni kurtarsun:)

bi dost:umarım benzer,pişman olsun:)

gugukkuşu:Teşekkür ederim amma ve de lakin o dediğin biraz:)

ArzuBreda:Valla senin iş daha zor:D

cornelius:Sen de mi cornelius. benim derdim de adriananın mutluluğu zaten.Başkasıyla mutlu olamaz ki o.adım gibi eminim:)

ne ben olabildim ne de başkası 16 Temmuz, 2009 21:07  

tüm yazılanları okudum cornelius arkadaşım haklı sen haksızsın. ve sana laflar hazırladım...
eheheuehuehe

kısaca corneliusa katılıyorum yazacaktım ama "sana laflar hazırrladım" geyiği aklıma geldi ahaha kendimi tutamadım

Nina Noctis 16 Temmuz, 2009 21:16  

Hayat bizi yoruyor be godsy! :(

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 21:39  

hopçikiyaya:ben haksızım öyle mi neden hiç şaşırmadım :D

Nina Noctis:sorma sorma hem de nasıl :(

DORİS 16 Temmuz, 2009 23:34  

bak ben bile üzüldüm, vay anasını yaaa...:)))

ne ben olabildim ne de başkası 16 Temmuz, 2009 23:41  

valla ben sevdiğim hiç kimseye gönlü olsun diye hak vermedim. yalandan eyvallah dediklerim aman diyip geçtiklerim godsi. zilyon kere söyledim bunu sana ama bilmem anlatabildim mi.
ha bu yazı ciddi bi yazı mıdır, hayır. ama olsun bunda bile yorumları okudum ve düşündüğüm şeyi yazdım oke?

Godsyndrome 16 Temmuz, 2009 23:44  

Doris:sorma be müdür be.

Hopçikiyaya:her yol romaya çıkar gibi bişey oldu bu mevzu.o yüzden oke diyip geçelim :D

BlahBlah 17 Temmuz, 2009 13:38  

naldattın beni! naffetmicim seni!

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 13:45  

Blahblah:Ben seni değil,onu aldattım.Sen karşıma çıkmasaydın yapmazdım ama sen işte,pişman değilim.Adrianaya mutluluk dilerim :D

BlahBlah 17 Temmuz, 2009 17:21  

"vecihiii!" diye atlayasım geldi :)

Godsyndrome 17 Temmuz, 2009 18:05  

Blahblah:Vecihin gurban olsun sana :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP