20090701

İtiraf sayılır mı bence sayılmalı

Doris tarafından mimlenmişim.İtiraflarda bulunmam isteniyor.Ayrıca doris yazısında benden akıllı diye bahsetmiş ki cidden çok mutlu oldum.Yıllardır yüzüme hiç acımadan sölenen "deli" lafını, atın iyisine doru,yiğidin iyisine deli derler şeklinde karşılamaktan yorulmuştum.Nihayet bana akıllı diyen biri çıktı.Teşekkür ederim kendisine.Mime geçersek;İtiraf ediyorum

Küçükken kardeşimin kumbarasından para çalardım.Yıllarca çaldım.O safım da işin muhasebesini hiç yapmadı.Vicdan azabı da duymuyorum.

Ev telefonunu beşten fazla çaldıranları buna pişman ederim.Bu konuda çok hassasım.En son kardeşimin dersane hocasını azarlamıştım bu yüzden.Sonra hatunu görünce,kendime çok beddua ettim.

Çiçek açmayan bitkilere uyuz olurum.Çiçek açmıyosan niye bitki oldun arkadaşım.Bu yüzden evdeki bitkiler doğal yoldan kurumaz genelde.

Ben hiç tavuk döner yemedim,yemem de.Tipini sevmiyorum.

Sırf elbisesi güzel diye bir kıza aşık olabilirim ve elbiseyi değiştirene kadar bu aşkı sürdürebilirim. Şıpsevdinin önde gideni olduğumu söylerler ama yalan, naz çekebilitem düşük sadece.

Beypazarından, toros araçlardan,bilgisayar oyunlarından,neoklasik tüm eserlerden,bir ara afişlerde demokrasinin yıldızları diye tanıtılan heriflerden,abuk sabuk isimde olup tadı pril'e benzeyen biralardan,düğünlerden,görümce-elti-kayın gibi abuk sabuk aile terimlerinden,şimdi aklıma gelmeyen onlarca şeylerden daha nefret ederim ama belli etmem.

Tersim pistir diyenlerin aksine tersim temizdir.İdeal godsy sadece sinirliyken ortaya çıkıyor.

Kendimi tasvip etmediğim işlerde görmeyi seviyorum.Kurtuluşumun tek çaresi bu diye düşünüyorum. 

Kimseye kötülük yapamam.Melek olduğumdan değil.Çok kötü olduğumdan.Ya benim yaptığım kötülük onun hayatında iyi bir sonuca yol açarsa diye düşünürümBu kadar da fesatımdır.

Sanırım bunlar yeterli.Yazmak isteyen varsa buyursun yazsın.Şimdi isim verip mahçup etmek istemiyorum :D

5 kişi karşıladı;:

bi dost 02 Temmuz, 2009 02:15  

tavuk döner çok da güzel değil zaten. şekilci olduğun için çok bişey kaybetmiyosun:P

kötülük yapmamanın sebebinin fesatlık olması da garip hakkaten:)

bi de, delilik hakkında söylediğin özlü söze katılıyorum. deliler velidir hem. anlamazlar işte.

Başak Ağın 02 Temmuz, 2009 04:03  

toros araç hususunda aynı fikirdeyim, kötülük kısmında koptum. :D

BlahBlah 02 Temmuz, 2009 08:55  

kötülük hakkında bu kadar iyimser düşünmek hiiiç aklıma gelmemişti!

DORİS 02 Temmuz, 2009 12:58  

godsy iltifat olsun diye söylemedim. hem hangi aklı kıt demiş sana deli diye, buradan bakınca gerçekten zekisin. herkese söylemem bunu, o yüzden garanti:))

Ev telefonunu beşten fazla çaldıranları buna pişman ederim:)))

bence de, ama ben kendi kendime kızıyorum, karşıdakine pek belli edemem:)))

Godsyndrome 02 Temmuz, 2009 22:49  

bi dost:Ben kendime fesat dedim diye sen de mi hemen demelisin, çok ayıp :D

wykka: :D

Blahblah:Sen iyi bir insansın:)

Doris:teşekkür ederim :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP