20090703

Gel Vatandaş 2

İşin gücün yok mu senin yıa sorusu sormayın artık evden çıkamıyorum ki napayım.Şu yaban tv'den de gına geldi oldum olası sevmem zaten kır,bayır.Medeniyet gibisi var mı kardeşim.Seçme şansım olsa niğğyork da yaşamayı isterdim.Tanımadığım kalabalıklara karşı sempati beslemişimdirr her zaman. Neyse işte blog tanıtmacaya devam edicem de tanıtmaca olmayacak bu bölüm gayet tanınmış bloglarlar ama şu erkek neslisine bi faidem dokunsun.Zaten fazla takip ettiğim erkek blogu yok. Sıkıcı oluyolar çoğu, olmayanları yazalım.

MalınGözü:Tatataaam.Beni en çok güldüren blogların başında gelir kendisi.Hele ordan oraya etiketli yazılar en sevdiklerim.Mükemmel ayrıntılar yakalıyor rectoa bey.Ayrıca pek çok konuda diğer bloglara ilham veriyor ki bunların başında kelime kurcalama geliyor.Teleffuzlardan yola çıkıp süper manalar yüklüyor kelimelere bay rectoa(çok da mesafeli hitap ederim:) Foto senaryo işini de ilk o düşünmüştü mesela.Şükür kpss bitti de artık daha sık okuyabiliyoruz kendisini.Tabii blogun diğer şubesi tek özne tek yüklem i de unutmamak lazım.Sadece güldüren bir insan değil kendisi. Başarısının sırrını kendi sloganı anlatıyor sanırım. "Çünkü normal değiliz"

Cornelius:Vay,Pehh,Yuhh,Breh breh gibi tepkiler vermiştim okurken.Birbiriyle alakasız şeyleri bağlayıp dehşet yazılar yazıyor.Nasıl kurdun nasıl düşündün,nerden aklına geldi birader. Helal olsun demekten başka birşey gelmiyor elden.Link vermek için bloguna girdim biraz önce headerı görüp yine gülmekten yerlere yattım.Puhahaha

Serzeniş Meraklısı:Aslında şu an için blogu konsept bir blog haline dönmüş durumda yazılardan besbelli ki fena halde aşık.Hatta 10 kadına harcanacak aşkı birine harcayacak kadar aşık. Samimi olmak gerekirse ben semenin ilerleyen yıllarda mevlevi dergahına kapanıp,ilahi aşka yöneliceğini düşünüyorum(ne kadar komik di mi ilahi ben!) İstediğinde çok da eğlenceli yazılar yazar ama şu an bütün ilgisi bal gözlüsüne yazılar yazmak.Kendisine saadetler diliyoruz:)

Sersang:Ben onu bulmadım o beni buldu iyi ki de bulmuş.Epey donanımlı bir arkadaş kendisi aslında yazsa neler çıkacak ortaya da biraz tembellik ediyor  sanki.Son yazısıyla gördük ki gayet muzip bir hali de var.(halide edip adıvar gibi oldu,bugün iğrencim cidden))Eee daha sık yazsana kardeşim o zaman.Böyle de alınganca blog tanıtırım:)

Bunların dışında kemal's blog ve meskun mahal var ki onları da evvelinden tanıtmış idim.

6 kişi karşıladı;:

rectoa 03 Temmuz, 2009 15:55  

öhöm konuşmama başlıyorum.

"efendim öncelikle bu bi ekip işi. ödül törenine katılamayan ismael ve zeykur adına da kabul ediyorum bu ödülü. godsy'nin verdiği bu gazla daha üretken olacağız. malın gözü rulzz!!"

teşekkürler hafız, sevindirik olduk. bide foto-senaryo işini ilk o bulmuştu demişin, başka yapan bloglar da mı var, hani nerdeler?

Sersang 03 Temmuz, 2009 16:03  

seni bulmuş olmama ben daha çok seviniyorum godsy; kaç yazını birden fazla okudum, hatırlayamıyorum.
Tembellik konusunda haklısın, daha çok çalışacağım diyerek kıvırıyorum :p Teşekkür ediyorum!

godsyndrome 03 Temmuz, 2009 16:54  

rectoa:valla onlara bilerek yer vermedim müdür zira çok az yazıyolar daha çok yazsınlar bi zahmet söle sen onlara söle Foto işine gelirsek de emin ol bi yapan vardır :D

sersang:Yaz müdür okuyalım işte ferah ferah :D

Serzeniş Meraklısı 03 Temmuz, 2009 17:43  

öhöm öhöm.. müdür naptın sen allan-sen...
benim mevlevi dergahım da, kadınım yanı olur, oraya kapanır, orada ve ona tapınırım sanıyorum...
teşekkürler müdürcüm... allah razı ola xD mevleviden esintiler :Pp

bi dost 03 Temmuz, 2009 18:32  

malın gözü yaaa! :)

godsyndrome 03 Temmuz, 2009 19:06  

Seme:orası senin bilceğin iş müdür valla,rica ederim ayrıca:D

bidost:he yaa:)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP