20090703

Böhüüüü

Yaka silktiğiniz talihsizlikler tamamen sona eriyor. Yeni işinize dört elle sarılın. Bir dost ortamında tanışacağınız kişi sizi oldukça etkileyecek.

Üstte yazan bugünkü falım;tahlil aşamasına geçelim.

Sabah 10:15 Pastahanede
Godsy:Simit alıcaktım
Pastahaneci:Abi süper poğaçam var.
Godsy:Simit
Pstnc:Poğaça
Godsy:İyi günler
Ulan sanki sami yende sarı-kırmızı çekiyoz.

Öğlen
Godsy:Sana film aldım peder
Peder:iyi tak bakalım.
15 dakika sonra:
Peder:Ben bu filmi beğenmedim,karanlık değiştir bunu.
5 dakika sonra
Peder:Şu balkonları yıka-sandalyeyle demirleri sil
Godsy:Ney?Peder bitane erkek çocuğun var o da benim farkında mısın?
Peder:Olsun olsun akşama otururuz.
Godsy:Baba hormonlarım değişecek bu gidişle,ben niye balkon yıkıyorum.
Peder:Hadi hadi surat asma
Godsy:Tabi tabi godsycik balkonda.
30 dakika sonra
Peder:Annen gelmeden şu tabakları hallet.
Godsy:Gerek yok annem de bulaşık makinesine atıyor zaten.
peder:olsun olsun,ama ondan önce şu kanalı düzelt bozuldu bu.


Bu nasıl hayat lan bu ne biçim iş,planlarıma göre bu  hafta öğlen 1-akşam 11 sakaryada geçecekti. Fala da baksana aile ortamında biriyle tanışacakmışım da etkilenecekmişim.Niye ben etkileniyorum ayrıca,kız etkilensin.Zaten bu yaşam tarzı 10 gün daha devam ederse heteroseksüel kızları kaybedicem anca lezbiyenler hoşlanır benden bu ne ya!
Millet kıyı kesimlerimizde diskoğlarda rus kızlarına I wantla başlayan abuk sabuk cümleler kuradursun,biz ocak başında tavuk haşlama ısıtalım.Sonra vay efendim şükürsüzmüşüm vay efendim mızmızmışım.Bari ona hakkım olsun be!

6 kişi karşıladı;:

cesetizleri 03 Temmuz, 2009 17:16  

biz de kavanoz kapağı açıyoruz, bir sürü gereksiz iş yapıyoruz işte hemen erkek mi oluyoruz. yoo bir şeycikler olmaz eminim :))

Unknown 03 Temmuz, 2009 17:32  

abi nasıl anlıyorum seni... nasıl hak veriyorum...
sabret yaw, fallara üç vakit biçerken, 300 yıl da olabilir diye bi dipnot düşmüyolar tabii...
sıkma canını müdür, süreç bu sadece...

Maryjade 03 Temmuz, 2009 17:37  

hormonlarda değişim olmuyor ama bünye tabii biraz ikilemde kalıyor :)

guguk kuşu 03 Temmuz, 2009 17:56  

sizi gidi yumuşak kalpli erkekler ordusu siziiiii...vallla ben sevdim bu klübü, boşver sadece kalpleriniz yumuşuyor korkma ve devam et, sevgiler:)

bi dost 03 Temmuz, 2009 18:35  

"Zaten bu yaşam tarzı 10 gün daha devam ederse heteroseksüel kızları kaybedicem anca lezbiyenler hoşlanır benden bu ne ya!"

çok güldüm ya:)) bi balkon yıkadın yalnız bu kadar laf. noldu eline mi yapıştı, yapıştı mı söyle Allah aşkına?

o değil de babanı çok sevdim, öperim ellerinden:)

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 19:05  

cesetizleri:hemen de örnekleri sırala di mi?godsyciğime ilişmeyin uzak durun deme :)

serzeniş:300 yıl demek sağol be müdür :D

Maryjade:Sorma sorma :)

gugukkuşu:benim kalbim zaten yumuşacıktır hihi:D

bidost:eevt elime yapıştı.Benim pederde şeytan tüyü var herkes seviyor adamı,sağolasın sölerim :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP