20090702

Fesaire

*Arkadaşım hem içmiyosun,hem mısır patlaaayla karın doyuruyosun.Hem telefonda kızlara içiyorum diye hava atıyorsun.Onu da anlamam ya niye içince hava atmış olursun neyse velhasıl senin benim masamda ne işin var.

*Bir de içmeden önce yemek yenmesini anlamam.Kardeşim içer sonra deli gibi yersin yemeğini, yığılıp kalırsın misler gibi.Niye içmeden evvel yemek yiyorsun.Erkek muhabbetine de bayılırım. Sokaktan bir kız geçer.Üff daşş der biri diğer yok be hacı be.Sonra sen söyle godsy'e döner iş. Cevabım hep aynı olmuştur.Her kadın çiçektir.

*Genelde hastaların vücut dirençleri düşer dolayısıyla ziyaret edeceksek 22.20 sularında olmamalı bu ziyaret.Hani tam kaprimi giymişim,türk atletimle gobeeni gaşıyan adam modundayım(öğğğ) gelme kardeşim halla halla.Bir de muhabbete bak benim halamın oğluna süzünüzüüüt dediylerdi ganser çıkmasın mı?Halanın oğluna çarpıyım sana bişey olmasın müdür diycem,ayıp.Söylenmiyor.

*Hastanelerde bilgi işlemdeki kızların havasına bayılıyorum.Madeleine Albright'sın sanki bu ne hava kızım ya.Buyrun örnek;
Godsy:Bu tahlil sonucunu ne zaman alıcağım?
Gız:Ben bilgi veremem yukarıda size söylemediler mi?
Godsy:Yukarıda söyleseler size sormaya tenezzül etmeyeceğim gerçeğinin aklınıza gelmeyişini çok iyi anlıyorum.Ben yukarıya tekrar sorarım.(hızlı söyleyince cidden anlamıyolar,deneyin)
Gız:Hıı,tamam

*Peder hasta ya şimdi,haliyle yanından ayrılamıyoruz ya şimdi.Lan günümün yarısı yaban tv'de antilop avı izleyerek kalan kısmı da cine 5 te abuk sabuk türk filmleriyle geçiyor.İnsaf baba yıa,insaf!Meclis tv ilk açılınca da yapmıştı bunu,gece oturup meclis tv izlerdik. Ne günlerdi.

11 kişi karşıladı;:

Zeugma 03 Temmuz, 2009 00:51  

Babana geçmiş olsun..
Hastaneye düşenlerin vay haline..Her noktasında başka bir kapris,başka bir çıldırma nedeni gizler..
Seni anlıyorum ve diyorum ki;
''Babana iyi bak, çabuk çıksın..''

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 01:14  

Zeugma:Teşekkür ederim abla,babam hastanede değil evde dinleniyor, iyi şu an için :)

bi dost 03 Temmuz, 2009 02:49  

ama ben hastanedeki bilgi işlemciye verdiğin cevaba bayıldım, naapmak lazım? :))

baban için acil şifalar dilerim tekrar..

Zeugma 03 Temmuz, 2009 03:00  

Babanın evde şu an evde ve iyi olmasına fazlasıyla sevindim.
Tekrar geçmiş olsun godsy..

BlahBlah 03 Temmuz, 2009 09:00  

geçmişler olsun babana.

DORİS 03 Temmuz, 2009 09:50  

yahu ben mi kaçırdım, babanın nesi var,sana noldu. geçmiş olsun,

hemşirelerden nefret ediyorum ben bu arada...

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 11:52  

bi dost:sadece sinirliyken oluyor ama normalde yapmıyorum,mülayimim:)

zeugma:sağolasın abla:)

Blahblah:teşekkür ederim ;)

Doris:Biraz rahatsız babam ben sağlamım.Sağolasın:)

¢ido$ 03 Temmuz, 2009 14:42  

Baban için büyük geçmişler olsun :) İçkiden önce yemek yiyen bir insan olarak hemen koştum geldim. :P Boş karnına içki içilmez ki ama :) Hem mide bulandırır hem de anında sarhoş eder. Hele de sigara kullanan biriysen (benim gibi) sigara boş mideyi öper. Valla öper. :))

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 16:55  

cidoş:teşekkürler.Ben onu daha çok erkekler için dedim aslında zira siz kadınların bünyeleri daha narin olduğundan böyle düşünmen doğal:)

¢ido$ 03 Temmuz, 2009 23:55  

Valla dediğim hadiseyi erkek arkadaşlarla birlikte yaparız biz. Hatta çoğu zaman onlar daha ağır şeyler yer. Bünye meselesinden çok, bildiğin kan ve kana karışan alkol :)

Godsyndrome 04 Temmuz, 2009 00:07  

Cidoş:O arkadaşlarını eshefle kınıyorum yok yok vazgeçtim herkes sevdiği ritüelde içsin en iyisi:D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP