20090702

İstisna

Tanıştırayım Dr.Nujen Çolak Bozkurt.Ankara'nin en sempatik,en melek, en harika doktoru. Çekmeyen bilmez o yüzden bu teşekkür yazısını yazmam şart idi.Kendisi hipokratın gurur duyacağı bir doktor.Ben ki çeşitli vasıtalarla her yıl en az bir ayımı hastanede geçiririm.182 parça doktor seti gördüm.Bu kadar iyisini görmemiştim.Gelin birlikte değerli hocamın ortalama bir türk doktoruna karşı üstünlüklerini sıralayalım.

1-Senin ağzından çıkan ilk kelimeyle birlikte tahlil kağıdına uzanmıyor önce hastayı dinliyor.
2-Güler yüzlü bir insan kendisi.
3-Tahlillere bakarken yüzünün şeklinden anlıyorsun ki baktığı tahlil onun için para kazanma vasıtası olan bir şey değil,bir insanın tahlil sonuçlarına baktığının farkında.
4-Yine tahlil sonuçlarına bakarak doğru teşhisi koyabiliyor.
5-Hastalarının işini zorlaştırmaya değil kolaylaştırmaya çalışıyor.
6-İnsiyatif alma yeteneği var başka bir doktorun umursamayacağı işlere de kafa yoruyor.
7-Ego sorunu yok,kendisini önemli görmek için hastasına bağırmak zorunda hissetmiyor. Düşünün bir türk doktoru,ssk da çalışan bir türk doktoru ve hastalarının insan olduğunun farkında.
8-Elinden gelen her konuda yardımcı olmaya çalışıyor.
9-Kibar,nazik,hanımefendi,anlayışlı,süper bir insan kendisi.

Böyle bir doktorla karşılaşınca haliyle  içinden allah ne muradın varsa versin,tuttuğun altın olsun,allah ayağına taş dokundurtmasın gibi temennileri sıralayıveriyor insan.Hatta utanmasam onu hastanede görünce el sallaaa,el sallaa nujen hoca el salla diye tempo tutucam.
Şu tedavi bir sonuçlansın kendisini çikolata,çiçek,plaket,şilt vb.teşekkür araçlarıyla ziyaret edeceğim.Allah razı olsun.

5 kişi karşıladı;:

Zeugma 03 Temmuz, 2009 00:49  

Dr.Nujen Çolak Bozkurt' a benim yerime de teşekkür et Godsy..
Türünün son örneklerindenmiş gerçekten..
Nedenlerini saysam blogun almaz..Sen zaten biliyorsun bu nedenleri...

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 01:14  

Zeugma:Evet biliyorum ve anlıyorum demek istediğini :)

bi dost 03 Temmuz, 2009 02:30  

Allah razı olsun valla anlattığın gbi doktorlardan. çok güzel hareketler, sahalarda görmek istediğimiz hareketler bunlar..

BlahBlah 03 Temmuz, 2009 09:22  

ne kaar güzel. araştırmka istedim kendisini, ilk sırada sen çıktın. kimse teşekkür etmemiş kendisine, senden başka.

biz de teşekkür ediyoruz mesleğinin hakkını verdiği için.

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 11:53  

bi dost:ben bi tane gördüm ya ölsem de gam yemem:)

blahblah:allah korusun ama endokrin bölümüne işin düşerse mutlaka tavsiye ederim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP