20090718

Giderayak


Beatriz'im benim.Memleket gibi hatunsun allama.Sana bu etikette yeniden yer vermekten iftihar ediyorum.

8 kişi karşıladı;:

Zeugma 18 Temmuz, 2009 01:12  

Cümle bozuk bitmiş Godsy :)
Aklın karışmış kadını görünce..
düzelt şunu:D

Arka Sıra HANEDANI 18 Temmuz, 2009 01:42  

abi Allah ıma senin şu header lara bitiyorum.. valla yazıdan çok ona baktım.. mükemmmmmmmmel olmuş yine..

cka

Arzu Breda 18 Temmuz, 2009 09:37  

Hani, sizler nasıl dersiniz, Godsyciğim?..

Taş, taş!.. Taş gibi hatun!..

Yanlış bişey söylemedim, değil mi?.. Godsycim!.. :Pp

DORİS 18 Temmuz, 2009 10:09  

evet o header mi ne, başlıktaki resim güzel olmuş, kadın da süper zaten :))

Godsyndrome 18 Temmuz, 2009 10:37  

Zeugma:Bu hatunun her cümle bzuk kalır be abla :)

Cem:Eyvallah ;)

Arzu Breda:Ben anlamadım ikidir bu yanlış bişey mevzusu nedir?

Doris:Şu büyüyü bi daha yap da bu gelsin ;)

Arzu Breda 18 Temmuz, 2009 17:13  

Aaa Godsycim, sende de amma anlayış bozukluğu varmış canım.. :Pp

Ayrıca, ikidir demişsin.. Ne yaptım ayol ben sana ikidir?..

Hadi diyelim bu seferkini yanlış anladın, diğeri hangisi?..

Demem o ki, hani siz erkekler, böyle hatunlara taş gibi hatun dersiniz ya. Bunu yanlış ifade etmedim değil mi? diye sormak istedim.

Aslında, benim de bilmediğimden değil ya.. Hınzırlığımdan soruyorum. Yoksa ne senin bir yanlışın var, ne de benim sana yanlışım..

Şimdi anlatabildim mi derdimi? Ben biraz anlatma özürlüyüm de, o bakımdan yani(!) :Pp

Hakikaten de, taş.. Aynı ben.. :DD

bi dost 18 Temmuz, 2009 17:43  

beğenmedim:P

Godsyndrome 18 Temmuz, 2009 21:51  

Arzu Breda:Tamam tamam sorun yok :D

Bi dost:yuh :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP