20090703

Beşyüz


Sevgulu Gunluk
Bu sana yazdığım beşyüzüncü yazı.Gel istersen bu yazıda nostalji yapalım.Yıllardan beri ecnebi filmlerindeki bu feedback'lere hastayım.Feedback ne dersen işte böyle bişey galiba yani.Mesela kaç hatun gelip geçti beşyüz yazıda.Sevgili arzuyu burada bulup, şurada kaybettim.Sonra sevgili sühandan episode1 ve episode2 geldi ve tabii ki fikrimin ince gülü sütunsu.Sonuç olarak hattrick yapıp üçünde de avucumu yaladım, avcum pırıl pırıl oldu.Aradığım hatunu da şuraya yazmıştım bulamadım tabi.Aşk konusundaki genel görüşlerimi de na buraya yazmıştım.Hiç bir dergide kaynak gösterilmedi,ona yanarım.
İlk kağpeseseme şu yazıda girmiştim.Ne güzel günlerdi.Belki zengin bir fabrikatör: kızına koca, işlerini yönetecek bir damat arıyordur diye CV'mi de buraya bırakmıştım ama ondan da sonuç alamadım hatırlarsan.

Bir ara hassas kalpler de yazdım.Bi kamyon yazıdan tek beğendiğimdi şu.Ağhh canim canim üzülme yorumlarına müteakip matbaayı açtım.Kafamda BİB fikri ortaya çıktı.Birleşik islamiolmayan bloglar zinciri kuracaktım.Ama 2 blog beni kesti.Mesut ve bahtiyardım.

Şimdi düşünüyorum 500 yazıda en iyisi hangisi diye;hiçbirisi değil sanırım.Ne çok laf kalabalığı etmişim.Yine de blog yazdığım için mutluyum.Gönül ister ki parayı vurayım 1000.yazının şerefine 10 talihli okuru ibizaya gönderiyim.Nasip kısmet artık,1000.yazı da bir feedback daha yapıp duruma bakarız.Sağlıcakla günlükcüm...

10 kişi karşıladı;:

Adsız 03 Temmuz, 2009 23:14  

nice 500lere inşallah dinimiz amin. ne çabık gelip de geçiyor zaman değil mi hafız?

bide ben de kararsız kaldım, feedback değil de başka bişeydi o. neyse canım, gönüller bir olsun :)

Godsyndrome 03 Temmuz, 2009 23:36  

Rectoa:Eyvallah müdür.Feedback konusunda haklı olabilirsin zaten benim tek amacım cümle içinde kullanmaktı :D

guguk kuşu 03 Temmuz, 2009 23:40  

yav godsi, seni yeni tanıdım ama şimdiden takipçin oldum bile, demek avcunu yaladın:) ve tertemiz oldu:) yav beni güldürmeyi başarıyorsun ya ne diiiim sana, kolay kolay gülmem çünkü. hep yaz olur mu? hiç vazgeçmeden yaz

Godsyndrome 04 Temmuz, 2009 00:08  

guguk kuşu:teşekkür ederim guguk kuşu :D

bi dost 04 Temmuz, 2009 00:10  

bi sonraki binlemeye başından sonuna şaht olmamı temenni ediyorum. tebrikler.

-sonradan aklıma geldi ki bu 1000. değil, 500. yazıydı-

Godsyndrome 04 Temmuz, 2009 10:20  

bi dost :D sağolasın

PoLLy 04 Temmuz, 2009 15:55  

amanın; ben kendimi bi ezik hissetim sanki.. beşyüz nedir ya?

Godsyndrome 04 Temmuz, 2009 19:39  

polly:ezik hissetme,üstün hisset. Geveze değilim de blogla uğraşamayacak kadar önemli işlerim var de...Öğün bence :D

Maryjade 06 Temmuz, 2009 10:08  

nice nice 500. yazılara...

Godsyndrome 06 Temmuz, 2009 21:54  

Maryjade:teşekkür ederim :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP