20090722

Ne güzel İstanbul

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ü İzmir ziyaretinde protesto eden Sinem Örsçek, bir turizm firmasında yönetici pozisyonunda işe başladı.(Devamı...)  

Elalemin çocukları cin gibi bizimki üstünü başını parçalıyor hesabı.20 küsür senedir Ankaradayım ama cumhurbaşkanın karşısına geçip iş istemek aklıma gelmemişti.Evden yardırsam şöyle aşağı doğru Başbakanımız 20 dakika ötemde ama ondan iş istemeyi de akıl edemedim ben.Zaten böyle ortamlar gerer beni, bi kere köftecide seher dilovanla gözgöze gelmişliğim var.O zaman da türkücü olmak aklıma gelmemişti.Salaklık işte.Bazen askere gidip eğitim zaiyatı olmak fikri çok cazip geliyor. Bu arada beynini göçüren gençlerimizi de anlayamıyorum.Bakın ne güzel örnek işte. Rüyalar ülkesi gerçekten amerika mı?

9 kişi karşıladı;:

BlahBlah 22 Temmuz, 2009 17:58  

yok anam, bu istanbulun kızları pek akıllı :)

Zeugma 22 Temmuz, 2009 23:58  

Ama dikkat et bak, protesto ettiği için işe alınmış.. Dimi?
O zaman Pembe Köşk size kaç dk sürer.Atla bi taksiye eylem yap önünde.
Hem akşama TV'^de görürüz seni.Çok güzel fikir. Dedeman Otelleri kapar seni de hemen :DD
Hşşş..ne diyorum ben yaaa ???

Godsyndrome 23 Temmuz, 2009 00:11  

Blahblah: Şans mı akıl mı artık :D

Zeugma:Ben de bu şans varken köşkün önünde soyunurum,sonra bi ay hapis.Sen dedemanın sahibi olsaydın ben böyle sürünmezdim abla gördün mü tüm suç sendeymiş :D

Adsız 23 Temmuz, 2009 01:51  

Kız Kpss'yi bu yolla geçmiş işte; seçilmiş daha ne olsun? :D
Biz de salak gibi gidip ter döktük salonlarda, ilkokul sıralarında. Hiç akıl yok bizde godsy be! :p

Arzu Breda 23 Temmuz, 2009 15:24  

Yaa, boşverin siz!.. O kızın yaptığını hiç birimiz yapamayız, zaten. Aynen sana katılıyorum. Beni de gerer, öyle ortamlar. :)

Eee, peki Seher Dilovanla gözgöze gelince, o hiç bir tepki vermedi mi sana, Godsycim?..

Bir de, şu askere gidip, eğitim zayiyatı dediğin olay, tam olarak ne anlama geliyor? Eğitimde yanlışlıkla vurulma gibi bir şey mi, yoksa? Aman, Allah korusun!.. Ne biçim bir istek, o öyle?..

Ne de çok soru cümlesi kurdum ben de. Güya yorum yapmaya gelmiştim.

Hadi, kal sağlıcakla.. :)

Ömür 23 Temmuz, 2009 15:53  

Godsy, blogun güzelmiş yeni keşfettim. Tam inceleyemedim, çoğu yazını okuyamadım ama yakında bol bol okuyacağım...

Ömür 23 Temmuz, 2009 15:53  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ömür 23 Temmuz, 2009 15:53  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 23 Temmuz, 2009 17:23  

Sersang:sorma valla müdür yıa :(

ArzuBreda:Seher hanıma tepki verdircek bi bakış atmadım zaten Arzu.Eğitim zaiyatı da yanlışlıkla vurulma değil bilerek isteyerek kendini vurma diyelim :D

Ömürr:Eyvallah müdür :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP