20090625

Yuvarlanan Daşlar

Ölesigelen insanlara baktım bugün.Ne bu dünyada yaşadıklarının ne de cennette yapacağın grupsekslerin (cennet öyle bir yer değil godsy,ne ayıp) bir manası yok.Gerçekten yok.

Sıra beklerken yanımdaki teyze tırnak kesiyordu.Sinirliyken haleti ruhiyem Mülayim Efendiden, Saldıray Erkenatlar şekline dönüştüğü için gayet rahat manyak mısın sen teyze dedim.Sonra da özür dilerim sormamalıydım manyaksın işte dedim.Aaa ne ayıp cevabıyla müşerref olmadan sus sus başım ağrıyor diye kestirip attım.Aslında hep böyle olmalıyım.Ne demiş paulo maldininin ataları "insanoğlunu tekmele seni affedecektir" 

İşini yapabilen bir doktorla karşılaşmak çok şaşırtıcı bir o kadar da hoş bir duygu. Hem güler yüzlü hem de ilginçtir tıp konusunda bilgisi var.Hipokrat sizinle gurur duyyor dedim,evliyim dedi. Şaka şaka demedi güldü.

Ultrasondaki kız mynet okeye takılıyordu.Belki de sana özel mesaj atmışımdır zilli diyesim geldi ama oralara girmeyeli çok oldu.


Neyse hastaneler böyle size tavsiyem sağlığınıza dikkat etmeyin sıkıcı bişey çünkü.Ne öyle brokoli yemek falan ama dua edin kalp krizinden gidin en temizi.Hazır bu gece kandil de var-mış.  
Pazar gününü iple çekiyorum.Harika bir program yaptım kendime.Domuzların önüne inci saçma demişler zamanında ama inadım işte napalım.

"Zorunda kalmadığım" bir gün istiyorum.Çok mu zor?


Falan filan işte,ne sıkıcı bir hayat böyle.Normalde tuik sitesinden türkiyenin ekonomik verilerini toplamam gerekiyor da kimin umrunda!

Blogda bundan sonra küfür serbest,ana avrat düz gidin anasını satıyım.

14 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 25 Haziran, 2009 21:21  

yuhhhhhh demek istiyorum,
neden dediğimi anlamışsın herhalde abim....

brk

Arka Sıra HANEDANI 25 Haziran, 2009 21:21  

bu arada kandilin de mübarek olsun :)

bi dost 25 Haziran, 2009 21:37  

ya zaten karnım ağrıyodu, bi de teyzeye söylediklerini okudum, güldüm daha bi ağrıdı:)) bi de sus sus demiş ahaha:)) hak etmiş ama o ne öyle bee..

sağlığa dikkat etmek sıkıcıdır ama brokoli bunun dışnda bence, yok böyle bişey çok güzel yaa..

bi de, hayırlı kandiller tabi ki dee..

ne ben olabildim ne de başkası 25 Haziran, 2009 21:39  

anasını avradını soyunu sopunu ... :P:P
nıhahahah sen istedin amaaa

kandilin mübarek olsun mübarek insannn

Zeugma 25 Haziran, 2009 21:43  

Godsyyyyyyyy :(

Kandil günü kendine gel..
Bu ne yaaa !!!
Çarpılacaksın bak,çok az kaldı...

Rolling Stones diyorsun hee??

BLOGDA KÜFÜR FALAN SERBEST DEĞİL..
BAŞKA DERDİN??
İYİ MİSİN SEN YAA??

Unknown 25 Haziran, 2009 22:50  

"öyle birşey varsa (kandil - yüce gün), çarpılarak grup sexe kollarımı açmak istiyorum, daha etkileyici bi görüntü sağlarım hem" midir amaç, bence budur :Pp
sağlıklı yaşamak güzel la... sigara içmek, alkol almak başta olmak üzre :D

Godsyndrome 25 Haziran, 2009 23:12  

Arka Sıra:Benim yuh demelerim sayesinde oluştu zaten senin yuh dediğin şey.Sizinde kandiliniz mübaraek olsun :D

Bi dost:Brokoli yenmez,yenmemeli ıyyk:D

hopçikiyaya:ne şirin küfür ediyorsun sen öyle.

zeugma:Abla zaten çarpıldım ben. İyi değilim ayrıca :D

Serzeniş:Bak bildin çarpılıyım da zenci style olsun diye :D

Unknown 25 Haziran, 2009 23:16  

müdür ama sadece ten renginde etkili olacaktır, uyarmadı deme sonra... :P ahahahaha :D:D

Godsyndrome 25 Haziran, 2009 23:21  

dert değil müdür acı gerçekle karşılaşıldığında vakit çok geç olacaktır :D

PoLLy 26 Haziran, 2009 01:50  

hiçbişi için, hiç bi zaman geç değildir..uyarmadı deme..

Zeugma 26 Haziran, 2009 02:25  

Müdür deyip durmayın be...Döverim sizi..
Hiç güsel değil..
Hocam,usta,dostum,üstat vs varken ne müdürü yaaa ...

Godsyndrome 26 Haziran, 2009 04:40  

Polly:Her şey için,her zaman geç kalmışımdır :D

Zeugma:Kim demiş,kime demiş valla iftira :D

PoLLy 26 Haziran, 2009 09:18  

onlar sana erkencidir...

Godsyndrome 26 Haziran, 2009 11:21  

polly:Çok esaslı laf etmişsin, susuyorum :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP