20090624

Garbın Afakı

Cumartesi sınavım var,pazar 6 saatlik bir sınavım daha var.Pazartesi babamın kanser olup olmadığını belirleyecek bir tahlil sonucu var.Kanserden her sene bir yakınını gömdüğü için tahlil sonucunu beklemeden zırıl zırıl ağlayan bir annem var.O ağlamalardan şüphelenip kanser miyim acaba diyen bir babam var.Annemin telefonda kimle konuşsa kendisini tutamayıp ağlaması sonucu hergün evi arayan 50 kişi var. 
Sanırım şu an annemden nefret ediyorum.Her türlü acizlikten nefret ettiğim gibi. Soğukkanlı olmak da bir işe yaramıyor.Telefonda bi serum verseler hiçbişeyi kalmayacak diyen aptal,cahil, beyinsiz akrabalarım var ki akrabalarımın %100'ü böyle gerzeklerden oluşur.Kibrim yine tavan yapmış durumda.
Bu yazıyı da niye yazdığımı bilmiyorum.Geçmiş olsun falan demeyin size de patlayabilirim. Ne de olsa sülaleden gelen manyak genleri taşıyorum.Zaten kötü geçecek bir sınav şimdi daha da kötü geçecek.P.tesi tahlil sonucu temiz çıkacak.Annem salak salak sırtarmaya başlayacak.Sanki hiç bişey olmamış gibi,sanki babam bir gün kanser olmayacak gibi.Beni en fazla kızdıran şey bu. Keşke bende herşeyi sadece anlık olaylara bağlı olarak hissedebilseydim. 

11 kişi karşıladı;:

Unknown 24 Haziran, 2009 11:46  

ortada kanser olan\olacak biri varsa, o da sensin demek ki bu çıkarımdan...
müdürcüm, böyle şeylere takılmak için, en kötü zaman, biliyorsun...
sınavın da iyi geçicek, ben geçen hafta kazı kazan oynayıp, trilyon çıkmayan kazıyıp kazanamadığım kağıdı mahmut ali hazretleri hocaefendinin bahçesindeki dilek ağacına bağladım çul çaput niyetine :Pp sınavın iyi geçsin deyyi! daha napim hacı! napim...

Unknown 24 Haziran, 2009 11:46  

napim yani, iki yorum mu bırakim? :D

BlahBlah 24 Haziran, 2009 11:54  

olan sana olacak.

en önemli iki sınavıma girerken birinde babamın beyninde problem vardı, sınava girdim çıktım, boktan beter hissederken ben kendimi, babamın beyni temiz çıktı. (içi boş değil, aman ha!)

ikincisine girerken kanser şüphesi vardı, gene bok oldum. yine babam temiz çıktı.

olan bana oldu.

anan baban olsa bile onlar bizi bırakıp gidecek. biz kalacağız hayatta. o yüzden tıka kulağını, evden çık.

Godsyndrome 24 Haziran, 2009 12:00  

SERZENİŞ:Eyvallah hacı, sağolasın düşünmen yeter:D

BLAHBLAH:İlk cümlede olayı bitirmişsin zaten :D Bencede olan bana olacak...

Haykoliq 24 Haziran, 2009 12:23  

tavsiye verecek çağımda olmadığım için kusura bakma...Ama sen doğrultursun yolunu...En iyi dilekleri dilediğimi farz et...Sınavda iyi geçecek abim görürsün...

PoLLy 24 Haziran, 2009 12:32  

en olmadık zamanlar, en muazzam başarılara gebedir... bendeniz uykusuz, sarhoş, aç ve diş ağrısı ile girdiğim les sınavında, hayatımın skorunu çakmıştım şahsen. tecrübe ile de sabit, işkembe-i kübra sözkonusu değil.. bilesin, bildiresin..

bi dost 24 Haziran, 2009 15:19  

size de patlayabilirim deyince korktum yorum yazmaya, "Söyle,içinde kalmasın..." notundan cesaret buldum:)

zor bir durumdur eminim, yaşamayan bilemez ve Allah kimseye yaşatmasın ama, yine de annenin tavrına çok kızdım.. özür dilerim.

Nina Noctis 24 Haziran, 2009 18:36  

Akrabalar gerizekalı olur zaten... Tezini destekliyorum... Aynı örnek gruptan bizde de var...

Godsyndrome 24 Haziran, 2009 22:29  

Haykoliq:Eyvallah kemal.

polly:umarım dediğin gibi olur.

bidost:sağolasın.

Nina: :D

tınkırbel 25 Haziran, 2009 01:10  

sanırım annelerde aynı oluyo işin kötüsü onlara gerizekalı demeye için de elvermiyo,buda gıcık bi durum

ve +(yüksek sesle artı)o kadar gıcık durumun içinde bi gıcıklık daha yaratabilme potansiyeli arkadaşlar var onlar da hayret ötesi...

Godsyndrome 25 Haziran, 2009 23:12  

tınkerbell: :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP