20090620

Sütunsuya son mektup

Sevgilim diyemediğim ki sevdiğim de diyemem liste dolu.Yavrucum diyeyim en iyisi.Yarın son görüşmemiz olacak.Belki de bu yüzden,bugün suratın turşu satıyordu.Ne çok anımız var seninle.Hani kantinde başbaşaydık sen bana şekerpancarı nerelerde yetişir diye sormuştun. Pancarını bilmem de şeker karşımda demiştim ben, ama her zaman ki gibi içimden.Sonra sen benden uç istemiştin bikeresinde ne romantikti.Sevgilin ortalarda yokken ne de iyi sevişirdik(aslında burası geçinirdik olacak ama bilinçaltımı görmeniz açısından düzeltme yapmadım)Yeni yeni ısınıyorduk birbirimize ki zira ben hep sonradan açılırım.Amma ve de lakin,yolumuz buraya kadarmış.
Sendeki işve sendeki seksapellik Juliette Lewis'te yoktu allama.Hele o eda'n bitirdi beni.Pek tipim değildin gerçi kemikli 45 kg. gelen kızlardan hoşlanmazdım ama yine de sana karşı tarifi imkansız hisler gelişti içimde.En çok da dirseklerini sevmiştim.(Evet manyağım)Şimdi bitmesi,seni bir daha göremeyecek olacağım gerçeği lök gibi içime oturuyor.Umarım,dilerim mutlu olursun ve bence o ibişi terkedip kollarıma koşsan çok mutlu olursun(sadece bi tavsiye)Belki birgün bakanlıklar durağında; üzerinde lacivert dizaltı etek,açık mavi gömlek,gözaltların mosmor gop otobüsünü beklerken karşılaşırız.Yad ederiz bugünleri. Pilli bebek tonunda sesini,pantene pro v kokan saçlarını ve yavruağzı dirseklerini hep hatırlayacağım.Çırpıcığım benim.

7 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 20 Haziran, 2009 21:19  

niye bi daha görüşmeyesiniz ki???

Godsyndrome 20 Haziran, 2009 21:23  

guguk kuşu:Sevgilisi var,dersane bitiyor,pek de samimi değiliz vs.

guguk kuşu 20 Haziran, 2009 21:44  

boşverrrrr o zaman, seni hala farkedemediyse zaten bi abukluk var bu işte, etraf onlarla dolu:)

Godsyndrome 20 Haziran, 2009 23:35  

guguk kuşu:teşekkür ederim :D

tınkırbel 21 Haziran, 2009 02:56  

yavrucum
beğedim ya ben bunu:)

PoLLy 22 Haziran, 2009 13:30  

hmmmm ..

Godsyndrome 22 Haziran, 2009 15:26  

tınkerbell: :D

polly:hımm ya maalesef :(

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP