20090619

Bizimle çalışmak istemezseniz Allah sizi kahretsin

Godsyndrome Entertainment Anonim Limited Co.

27-28 Haziran tarihlerinde yapılacak kpss sınavında yardımcı olmak üzere mentor aranıyor.
Aranan Nitelikler
Dikmen-Öveçler civarında oturan,tercihen 19-39 yaşları arasında,95-59-95 ölçülerine sahip, işveli, cilveli,şahbaz,şehnaz,dilbaz,yalnız yaşayan(bayan arkadaşlarıyla kalıyor da olabilir) şeytantüyüne sahip, güler yüzlü,canayakın,sıcakkanlı  bayan/lar aranmaktadır.Sınav öncesi kahvaltımı hazırlayıp ,uğur öpücüğü verecek;sınav süresince duasını eksik etmeyecek,sınav oturumları arasında masajımı yapacak,sınav bittikten sonra rakı soframı kurup striptiz olsun,mezdeke dansı olsun bir şekilde bana sınavı unutturması aranan nitelikler arasındadır. 
Jimnastikçi,veleybolcu(böyle yazması daha güzel),masöz,bekar,orta avrupalı olması tercih sebebidir.
İlgilenenlerin depedeki e-mail adresinden müracaatları yapması rica olunur.Başvurular gizli tutulacaktır,ücret dolgundur.

14 kişi karşıladı;:

Unknown 19 Haziran, 2009 21:13  

ahahaha.... kpss demek... yeme bizi, bırak bu bahaneleri hocam...

guguk kuşu 19 Haziran, 2009 21:26  

bence de semecim, bunun niyeti başka

Godsyndrome 19 Haziran, 2009 21:58  

Fesatsınız arkadaşlar,ne diyim :D

Hülya Konar 19 Haziran, 2009 23:07  

tüm bu işlemlerden sonra sınava girecekmisin:)

Godsyndrome 19 Haziran, 2009 23:32  

hülyakonar:tabii ki,hatta giderken ilim ilim bilmektir diye maniler okuycam :)

Beter Böcek 20 Haziran, 2009 09:42  

hahaha :) iimiş valla bol şans :)

Haykoliq 20 Haziran, 2009 13:29  

hacı bi edit çaksana yazıya,ikileyelim şu bağyan arkadaşları...sen ne veriyosan ben iki katını vericem xD

tınkırbel 20 Haziran, 2009 14:58  

sen ciddiysen ben iki katı ciddiyim diyebilecekarkadaşlar tanıyorum ama nitelikler uyar mı bilmem
:P
konuyu bilsen nokta atış yapmıştım
:)))
kendi kendime ağlendim şu an
eyv. godsy
ayrıyetten hem arayışta hem de sınavda başarılar
:P

tınkırbel 20 Haziran, 2009 15:00  

bi de sen şirketi kurmuşsun zaten hacı ne kpss si
yiyosun bizi 1 yıldır
:P

voodoo girl 20 Haziran, 2009 15:59  

olum olaya gel dün speaking sınavı yapıyorum öğrenci köpeğinden bahsediyor "its name is Müdür" dediği an aklıma gelmediysen şerefsizim :))

Godsyndrome 20 Haziran, 2009 19:27  

Haykoliq:senin kpss ye daha var sıranı bekle :D

tınkerbell:nasıl yani?kimlerle arkadaşlık ediyosun sen yahu :D şirketi kurdum da sadece hayrına iş yapıyor şu anda :D

voodoogirl:hahaha o da iyiymiş. bu sıcakta speaking sınavı da çekilmez bea :)

semmy 22 Haziran, 2009 14:06  

hangi e-maile yollamam gerekli godsy? ben bu işe talibim...ücret vermesen de olur yeter ki kendini mutlu hisset ve şu sınavı atlat...

Godsyndrome 22 Haziran, 2009 15:28  

Semmy:İyi dileklerin için Çok teşekkür ederim semmy umarım olur :)

hayalperest.im 15 Ekim, 2009 16:05  

tüh sınav geçti :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP